نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پدرم و رادیواش - رفیق شامی

مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
خیلی خیلی خیلی خوب بود ممنونم و واقعا جالب و خواندنی بود با حالت طنز ممنون از کتابراه
Eti Atshani
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
داستان بیان یک خاطره از ورود 'رادیو به خانوارها وزیبایی بخاطر نوستالژی بودن آن خاطره بود
تارا حاجی زاده
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
کتب خوبیه. خاطرات ورودرادیوهست که افتخار خانمها بود زمانی شده بودعضوی از هم خونه ها
مریم تنکابنی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انگار یه برشی از زندگی گذشته خودم بود که بابام خودش همه چی رو تعمیر میکرد
H E
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
با توجه به کوتاهی داستان و راوی فوق العاده به نظرم ارزش شنیدن دارد.
Kimia toopchi
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
داستان کوتاه و جذابی بود که طنز ظریف و بامزه‌ای به همراه داشت.
Mohammad Bagheri
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
داستان ساده و بامزه‌ای با درون مایه طنز بود، اجرا و تنظیم کتاب صوتی هم خوب بود.
فاطیما gh
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
درود ‌داستاتی خواندنی که باکوتاه بودنش تاثیر گذاربود. با همه سادگی اما جالب بود
صفیه علیزاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
کتابی خوب و عالی برای کسانی که تازه میخواهند کتاب خواندن را شروع کنند
Atena Kermani
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
داستان کوتاه و نوستالژی و اندکی طنز جالب در روایت برخی اتفاقات. در کل خوب و روان
فاطمه جباری
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
واقعا بامزه بود. حس پدر رو درک می‌کنم 😂😂😁گوش بدید بامزه اس
M
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
چیزی که خیلی تو این کتاب جلب توجه میکنه روابط بین پدر و فرزندان هست
محمدجواد
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
طنز، ولایه‌های زیباش، وموضوعی جدید ودر زندگی همه دیده شده، تداعی خاطرات.
اسماعیل خلیلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خدا کنه مسیح به زندگی ما هم بیاد و دردهای ما رو علاج کنه
الینا رضایی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
اصلا دوست نداشتم و حیف هزینه‌هایی که برای چاپ اینا میشه
علی علامه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
داستانی است که باهاش یه جورایی خاطره داریم
علی مهری
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خوب بود.. ‌ اینکه رایگان بود بهتر چسبید گوش دادنش
فرحناز قربانخانلو
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
دوستش دارم و من رو یاد بچگی هام و پدرم میاندازد
Shekoo Dehkordi
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
درمورده رادیویی حرف میزنه که همه زندگی یه آدم شده وقشنگ.
زهرا ربیعی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
کوتاه و شیرین. انگار از پدرهای ما دهه شصتی‌ها نوشته
معصومه مکی آبادی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خوب بود ولی نوشته‌های دیگر این نویسنده را بیشتر دوست داشتم.
علی علی محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
میتونم بگم که حکایت تمامی پدران ایران زمین عزیزه
گلسا
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
داستانی کوتاه و شنیدنی از رادیو و پدر خانواده
بهار حافظی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
روان بود و ادم رو جذب می‌کرد تا اخر داستان
محمود حسین پور
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
فقط اجرای خوبی بود وگرنه داستان جالبی نداشت
امین مانی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
داستان کوتاه جمع و جور و جذاب است و گویندگان خیلی خوبی دارد
یاس
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خوب بود ولی تا اومدم با داستان ارتباط برقرار کنم تموم شد
حمید وطنی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
بد نبود داستان جالبی داشت دم صداپیشه‌های هاش گرم
ملیحه
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
دغدغه همه بابت پدرهای باحالی که داریم
Mostafadp64
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
رادیو با قطعات اضافه
elahe
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
طنز خوبی داشت ولی تایمش کم بود🌸
الیاس حسینی
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
عالی از هر نظر من دو بار گوش کردم
Farnaz k
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
بدک نبود در حد ۷ دقیقه دیگه….
pouria shahcheraghi
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
داستان کوتاه ولی جذاب
فرشته خورشیدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بامزه بود و دوست داشتنی
ریحانه قنواتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خیلی داستان دوست داشتنی بود
مریم احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
داستان کوتاه و بامزه ای بود
طیبه عباسی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
خیلی بامزه بود لذت بردم
میترا مهرگان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خوب بود برای نوه ام گذاشتم خیلی خوشش آمد
Jalal mortezavi
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
کتاب خوبی بود من ازش خوشم اومد
بهنازنادرنژاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
کتاب پدرم و رادیواش خوب است گوش کن
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
مثل این که داستان مشت زدن بین المللیه😃
راضیه لالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
چقدر حس خوب بهم داد نوستالژیه جذابی بود
کامران گوهری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
نمیتونستم آخرش رو حدس بزنم
فرزانه بنایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
قصه قشنگ و دوست داشتنی بود
تینا
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
یه داستان نوستالژی قشنگ
صادق
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
خوب بود، برای‌ من‌ که‌ حس‌ کودکی‌ داشت
هلن محبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
کوتاه جذاب وشنیدنی بود.
رؤیا
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
قشنگ و جالب بود. دوسش داشتم.
shima malekkhoyan
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
اصلا جذاب نیست.
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟