جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
داستان کوتاه
›
کتاب صوتی پدرم و رادیواش
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پدرم و رادیواش - رفیق شامی
رفیق شامی
،
حمید زرگرباشی
انتشارات خانهی رود
،
انتشارات ترانه پدرام
دسته:
داستان کوتاه خارجی
کتاب صوتی
4.1
223 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
خیلی خیلی خیلی خوب بود ممنونم و واقعا جالب و خواندنی بود با حالت طنز ممنون از کتابراه
Eti Atshani
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
داستان بیان یک خاطره از ورود 'رادیو به خانوارها وزیبایی بخاطر نوستالژی بودن آن خاطره بود
تارا حاجی زاده
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
0
0
کتب خوبیه. خاطرات ورودرادیوهست که افتخار خانمها بود زمانی شده بودعضوی از هم خونه ها
مریم تنکابنی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
0
0
انگار یه برشی از زندگی گذشته خودم بود که بابام خودش همه چی رو تعمیر میکرد
H E
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
0
0
با توجه به کوتاهی داستان و راوی فوق العاده به نظرم ارزش شنیدن دارد.
Kimia toopchi
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
0
0
داستان کوتاه و جذابی بود که طنز ظریف و بامزهای به همراه داشت.
Mohammad Bagheri
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
0
0
داستان ساده و بامزهای با درون مایه طنز بود، اجرا و تنظیم کتاب صوتی هم خوب بود.
فاطیما gh
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
0
0
درود داستاتی خواندنی که باکوتاه بودنش تاثیر گذاربود. با همه سادگی اما جالب بود
صفیه علیزاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
0
0
کتابی خوب و عالی برای کسانی که تازه میخواهند کتاب خواندن را شروع کنند
Atena Kermani
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
0
0
داستان کوتاه و نوستالژی و اندکی طنز جالب در روایت برخی اتفاقات. در کل خوب و روان
فاطمه جباری
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
0
0
واقعا بامزه بود. حس پدر رو درک میکنم 😂😂😁گوش بدید بامزه اس
M
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
چیزی که خیلی تو این کتاب جلب توجه میکنه روابط بین پدر و فرزندان هست
محمدجواد
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
1
0
طنز، ولایههای زیباش، وموضوعی جدید ودر زندگی همه دیده شده، تداعی خاطرات.
اسماعیل خلیلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
خدا کنه مسیح به زندگی ما هم بیاد و دردهای ما رو علاج کنه
الینا رضایی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
0
0
اصلا دوست نداشتم و حیف هزینههایی که برای چاپ اینا میشه
علی علامه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
داستانی است که باهاش یه جورایی خاطره داریم
علی مهری
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
0
0
خوب بود.. اینکه رایگان بود بهتر چسبید گوش دادنش
فرحناز قربانخانلو
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
0
0
دوستش دارم و من رو یاد بچگی هام و پدرم میاندازد
Shekoo Dehkordi
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
0
0
درمورده رادیویی حرف میزنه که همه زندگی یه آدم شده وقشنگ.
زهرا ربیعی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
0
0
کوتاه و شیرین. انگار از پدرهای ما دهه شصتیها نوشته
معصومه مکی آبادی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
خوب بود ولی نوشتههای دیگر این نویسنده را بیشتر دوست داشتم.
علی علی محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
0
0
میتونم بگم که حکایت تمامی پدران ایران زمین عزیزه
گلسا
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
0
0
داستانی کوتاه و شنیدنی از رادیو و پدر خانواده
بهار حافظی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
0
0
روان بود و ادم رو جذب میکرد تا اخر داستان
محمود حسین پور
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
0
0
فقط اجرای خوبی بود وگرنه داستان جالبی نداشت
امین مانی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
0
0
داستان کوتاه جمع و جور و جذاب است و گویندگان خیلی خوبی دارد
یاس
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
1
0
خوب بود ولی تا اومدم با داستان ارتباط برقرار کنم تموم شد
حمید وطنی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
1
0
بد نبود داستان جالبی داشت دم صداپیشههای هاش گرم
ملیحه
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
دغدغه همه بابت پدرهای باحالی که داریم
Mostafadp64
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
0
0
رادیو با قطعات اضافه
elahe
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
طنز خوبی داشت ولی تایمش کم بود🌸
الیاس حسینی
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
0
0
عالی از هر نظر من دو بار گوش کردم
Farnaz k
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
بدک نبود در حد ۷ دقیقه دیگه….
pouria shahcheraghi
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
داستان کوتاه ولی جذاب
فرشته خورشیدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
0
0
بامزه بود و دوست داشتنی
ریحانه قنواتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
خیلی داستان دوست داشتنی بود
مریم احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
0
0
داستان کوتاه و بامزه ای بود
طیبه عباسی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
0
0
خیلی بامزه بود لذت بردم
میترا مهرگان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
0
0
خوب بود برای نوه ام گذاشتم خیلی خوشش آمد
Jalal mortezavi
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
0
0
کتاب خوبی بود من ازش خوشم اومد
بهنازنادرنژاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
0
0
کتاب پدرم و رادیواش خوب است گوش کن
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
0
0
مثل این که داستان مشت زدن بین المللیه😃
راضیه لالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
0
0
چقدر حس خوب بهم داد نوستالژیه جذابی بود
کامران گوهری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
0
0
نمیتونستم آخرش رو حدس بزنم
فرزانه بنایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
0
0
قصه قشنگ و دوست داشتنی بود
تینا
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
0
0
یه داستان نوستالژی قشنگ
صادق
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
0
0
خوب بود، برای من که حس کودکی داشت
هلن محبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
0
کوتاه جذاب وشنیدنی بود.
رؤیا
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
1
0
قشنگ و جالب بود. دوسش داشتم.
shima malekkhoyan
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
0
اصلا جذاب نیست.
<<
1
2
3
>>
👋 سوالی دارید؟