نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکر نکن تنهایی - الیف شافاک

شیرین نجاحی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
فعلا نخوندم ولی حتما نظرمو می‌دم بعد از گوش کردن
Ahmad Mirlashari
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
خوب بود میشه هنگام رانندگی یاقدم زدن به آن گوش داد
علی ضیاءالدینی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
کتاب مطلوبی بود و محبت کنید بر اساس وقت مطالعه کنید
فاطمه شحیطاط
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دیدگاه من از این کتاب هیچ وقت تنها نیستیم
حمیده خراسانی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
برای من حوصله سر بر بود.
علیرضا قدیری نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
کتابیست که بایستی خواند
عمار جونبخش
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
گوینده فوق‌العاده بود
نیما
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالی بود و من خوشم امد
Star
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
گوش کنید حتما محتوا جالبی داره
سیمین فرج زاده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کتابی در خور شاکاف خوب بود من خوشم اومد
جواد..¿
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
روی هم رفته کتاب خوبیه
رزیتا امیربخش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
من نتونستم با این کتاب ارتباط بگیرم.
ارسلان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
تاثیر زیادی روی جهت نکاهی انسان داره
کوروش
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
به گوش دادن آن می‌ارزد
Romina Ghajar
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
نویسنده توانا و عالی
فکری
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
برای این کتاب جذاب نبود
مریم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
یک اثر اتوبیوگرافیک هست. ممنونم
ناتا
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
عالی بود پیشنهاد میکنم
shahram davarnia
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
کتاب بسیار خوبی بود، حتما بخونید❤️❤️❤️
مینا حسینی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
کلا مورد علاقه‌ی من نبود
رویا محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
خیلی خوب بود نگارش هم عالی بود
زهرا زهراوی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
بینهایت عالی بود. چقدر لذت بردم
زهرا رحمانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
ما انسانها همیشه و در هر لحظه تنهاییم
Ali Mohammadi
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
کتاب خوبی بودوتوصیه میشودگوش کنید
نازلی شهریاری
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
خیلی خوب بود برای اطلاع عمومی
نیک اندیش
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
مفید و با ارزش در موضوع خود...
ناهیدصفدری
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
خوب ثبت کردم چون برا دخترم خریده بودم
مهدی مهدوی سعیدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
نویسنده بسیار لطیف و قلم جذب کننده
مهراب نیکنام
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کتاب خوبی است حتما بخوانید
سوگند زنگنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
تغییر تفکرات باعث نجان است
قاسم فرهمند
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
تنهایی را دوست ندارم
محمدمهدی رحمتی
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
کتاب خوبی بود متن روانی داشت
مستر دادرس
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
صدای خوبی بود، تجربه‌ای خاص
کلثوم دلیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
بیشتر روایت گری بود تا آخر گوش نکردم
فاطمه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
من خوشم نیومد شاید برای شما مفید باشه
مسعود سلیمی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
کتاب خوبی است سبک متفاوتی دارد
فرزانه گلیان
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
دلشکسته ترازاین کتاب نیست
سید محمد امیر میری زاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
کتاب خیلی خوبیه دوسش دارم
حسن آقا حسینی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
واقعا یک کتاب کمک کننده به احساسات هست
سمیه شهریور
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
کتاب خوندم و دوستش داشتم
محمد صالح وحیدی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
کتاب جالبی برای اوقات فراغت هست
نگار باقری
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
برایم جالب بود وآموزنده
محمد جواد ضربی زاده
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
این کتاب از تنهایی درت میاره
حسن غیاثی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
تنهایی نوعی از افسردگی است
سمیرا یوسفی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
من از گوش کردن بهش لذت بردم
hamideh Tayebi
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
از شنیدن داستان لذت بردم
Ali Kavian Far
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
هدیه کتابراه و هنوز مطالعه شروع نشده..
مریم موسوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دیدگاههای نویسنده توانمند رو دوست داشتم
مهراندخت اهقانی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
جالب نبود و حسی بمن دست نداد
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
زیاد جالب نبود بیشتر خاطرات نویسنده است
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟