نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکر نکن تنهایی - الیف شافاک

minoo sheykhi
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
جالب نبود من خوشم نیومد سیاسی و بیشتر در مورد حکومت و سیاست‌های سابق ترکیه است
حمید ترابی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
هرکسی بخواهد چیزهای روزمره که در ذهنش یا نگاهش میاد بنویسه که نمیشه نویسنده،
ماهور نوروزی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
عالی بود ممنون از کتابراه بابت اشتراک گذاشتن کتابهای خوب و خواندنی
اوا مهری
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
تسلط راوی بر متن و صدای راوی بسیار عالی بود و کتاب تاثیر گذاری بود
تینا
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
موضوع کتاب به خواننده کمک می‌کند بتواند در تنهایی خود بیشتر با خود آشنا شود
ح ح
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
این نوع کتاب مورد سلیقه من نیست و انقدر برام جذاب نبود که تا انتها بخونم.
yasi Rezvani
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
کتابی که باعث انگیزش بسیار در زندگی فردیم شد و خیلی تاثیر گذار بود
محمد هلاکویی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
نوع نگاه نویسنده وروانی جملات واقعا خاصه گوینده عالی اجرا مکنند
فرشته ش
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
به نظرم اصلا جالب نبود و ارزش وقت گذاشتن نداشت نیمه رها کردم.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
حوصله کتابی که قصه و خاطرات میگه رو ندارم و لز رمان هم بدم میاد
رسول احمدی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
درود کتاب بسیار خوب به موارد خاصی می‌پردازد که خاطراتی را زنده میکند
دل‌نیا سالاری
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
گویندگی عالی ولی نویسنده جمع آور سری پرت و پلا‌هایی است که با هنر نوشتن زیبا شده
سحر مصاحبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
مضخرف محض بود کلی غلط علمی داره موضوعش مشخص نیست فقط وقت هدر دادنه
صدیقه زارع
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
نویسنده‌ی این کتاب براحتی مفهوم را بیان کرده و لذت بردم و استفاده کردم
متین
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
من با موزیک هنگام کتاب صوتی کاملا مخالفم و اینکه گوینده خیلی سریع میخواند
Arezoo Fazel
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
چقدر عالی که همه کتابهایه خوبتون رو هدیه میدهید درحال گوش دادنشم بسیار عالیه
جعفر طاهریان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
کتاب بسیار خوبیه و به آدم می‌اموزه که زندگی پرمعنایی را بسازه
زکریا خجسته
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
از اینکه کتاب رایگان هر هفته در اختیارمان قرار میدید سپاس گزارم
حمیدرضا خانی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
سلام ممنون از کتابراه تا اینجاش که خیلی رون و خوب بوده و دلپذیر
انسیه زمانی
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
من از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم و توصیه می‌کنم خواندن این کتاب را به همه علاقه مندان به کتاب
ارزو یدائی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
لحن کتاب صمیمی و ساده هست ساعتها گوش میدی ولی خسته نمیشی
بهار محمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
هر کتابی از الیف شافاک ببینم گوش میکنم عالیه☺️☕️
سامانه قبولی میرماکو
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
این کتاب بسیار عالی ترجمه شده بود ومن دوست داشتم
مهدی رشیدی
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
گوینده عالی و فوق‌العاده متن بسیار دل‌نواز
ملیحه امیری
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
الیف شافاک بهترین نویسنده است، و همه‌ی کتابهاش باید خوند
سهیلا
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
بعنوان یک زن تفکر و نگارش این نویسنده رو دوست داشتم.
Dark
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
گوینده خیلی خوب کتاب رو روایت کرد که لذت بخش بود
سحر قربانی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
کتاب قشنگی بود البته باید سلیقه شما باشه
سارا
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
از الیاف سپاسگزارم که به من فهماند تنها نیستم
O
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
جالب بود ارزش شنیدن داره، ولی انتظار زیادی نداشته باشین
Ali V
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
❌وقت و هزینه خودتونو برای این کتاب هدر نکنید…❌
مجید چعب
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
کتاب خوب بود، ونویسنده توانا بود، صدا هم خوب بود
omid Givi
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
کتاب خوبیه اما برای خانم ها مناسبه برای من خیلی جذاب نبود
مراد بیرانوند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خواندن این کتاب در خصوص روحیات روانی مناسب وشایسته است
حیدر حیدری
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
باشنیدن صوت این کتاب احساس تنهایی نمیکردم
....
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
کتاب فوق العاده زیبا و جذاب. باید بهش گوش داد.
کامران
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
مجموعه‌ای که ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه را دارد
فاطمه بخشیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
الیف شاکاف و دوست دارم. و توصیه میکنم حتما بخونید
علی سیجانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عالی به من راهی نشان داد که با درختان هم حرف بزنم
📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
صدای راوی عااالی بودش. کتاب خیلی عمیق و متفاوتی زود. ممنون
Gelaris
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
کتاب‌های خانم شافاک عالین مرسی از کتابراه😍
احسان عسکری زاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
خوب بود قبلا کتاب‌هایی دیگر از همین نویسنده خوانده ام
رزیتا یکتا
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
کتاب جذابی بود و ارزش یک بار خواندن رو داره
vahid sky
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
نویسنده‌ای توانا با موضوعی امروزی و همه گیر
نیلوفر
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
توصیه میکنم بخونید کاش همه کتاب‌ها نسخه صوتی هم داشتن
محمدرضاچگینی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دوست دارم که کتاب رو دوبار ه اگه وقت کنم گوش کنم
Elmira6666
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
خوب بود و من این کتاب رو تا حدودی پسندیم و بهم کمک کرده
L.N
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
برای کتاب هدیه میشه انتخاب بهتری داشته باشین
مثلا کیمیاگر
گلستان قهرمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
شنیدن راهکارهایی خارق العاده از همچین زن نویسنده پرافتخاره
فرخ رحیمی زاده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
اولین کار این نویسنده بود که شنیدم، چنگی به دل نزد،
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟