نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکر نکن تنهایی - الیف شافاک

لطیف حنضلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
احسنت بر شما، بابت کتاب حاضر، همیشه از کتاب لذت می‌برم، حتی اگر مطالعه نکنم، اما مرور کوتاه میکنم و قطعا نتیجه بخش است
آتوسا فاطمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
مزخرف بود، یهو از بجا میپره یه جای دیگه، بی سر و ته، از تیتراش معلومه
صدیقه خدری
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
این کتاب بسیار جالب احساسات و تفکر انسان را نسبت به درون انسان بیان می‌کند و من از این نظر شنیدنش برایم جذاب شد
مهدی تقوی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
به نظر شکاف‌های روانی انسان زیر فشار حکومت‌ها به وجود می‌آید یا لااقل اسکلتش به وجود می‌آید
Samin
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
یک کتاب روانشناسی عالی از شاکاف ممنونم از کتابراه که همه نوع کتابی رو در خودش جا داده
یه کی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
الیف شافاک حکم این زن‌های تو فامیلو داره که واسه همه نسخه میپیچن ولی زندگی خودشون از همه داغونتره
علیرضا سلیمانی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بنظرم بعد جدیدی از تنهایی رو نشون میده و دوست داشتنی بود بهمراه گوینده و مترجم عالی
احمدرضاجمالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
متشکر از لطف شمایی که زحمت کشیدین برای تهیه ش و گویندگی ش.. بهترین صداست برای کتاب صوتی
مریم مهدی پور
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
جالب بود یک مجموعه از اعتقادات و نظرات نویسنده که هر کدوم تامل برانگیز و جالب بودن
سمیه درودیان
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
چه قدر زیبا بیان می‌کند هم داستان و روایت بدون تپق زدن باعث می‌شود دلنشین شود صدا گذاری عالی
مریم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
ساختار جالبی داره و مثل گفت و گوی شاد و مفرح بین شما نویسنده ست و از هر دری سخن میگوید
علی شکری
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
مطالب خوبی دارد اما سطح در ارائه نظریه می‌ماند. قسمت‌های داستانی اثر را بیشتر پسندیدم
Yalda B
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
یک اثر تاثیرگذار و لذت بخش که با خوانش زیبا بر تأثیرگذاری و عمق معنایی این کتاب افزوده شده.
سالارتهاجمی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
کتابی که مخاطب روبه سفری دورودراز به درون خودشخص میبردکتابی جالب وصوتی حتمابشنویو
مهری رازقیان
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
قبلا از این نویسنده دو تا کتاب دیگه خوندم و اینبار می‌خوام این رو گوش کنم ببینم چطوره 😍
سجاد یزدانی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
کتاب به چند محور خودشناسی و هویت و شناخت تنهایی اشاره داره خوب بود لذت بردم از شنیدنش
نادیا کشاورزی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
هیچ نوشته‌ای نیست ارزش یکبار خوندن رو نداشته باشه همون اندک مطلبی که ازش یاد میگیری هم کافیه
gavad sadegh
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
یکی از شاهکار‌های الیت شاباک است. و برای جامعه امروزی و شرایط زندگی در این جوامع مناسب است.
Raha667
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
کتاب جالبو کار آمدیه
مطالبش متفاوت و جدید بود
قالب فهم و درک بود مطالب
کار بردی بود
سید مجید ایزدپرست
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
این کتاب برای افرادی که دنبال درک عمیق‌تری از تنهایی و تأثیرات آن بر زندگی‌شان هستند، توصیه می‌شود.
seiyed hamid Ghaemi
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
کتاب خوبی است و به روش متفاوت با سایر رمان‌ها نوشته شده و اطلاعات خوبی به خواننده می‌دهد.
Mahsa
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
نظرها کاملا شخصیه ولی بنده جذب متن نشدم، گویا صرفا خاطره نویسی بود بجای کتاب🤷🏻‌♀️
زهرا سعیدی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
‌کتاب خوبی بود من پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید. همه قسمتهایش جالب لود. با تشکر از کتابراه
امیرحسین‌رخشانی‌مقدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
تنهایی را دیگران نمی سازند بلکه خودمان هستیم که آن را می سازیماین سخن من فلبداحه بود
محدثه ولی نژاد
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
کارهای الیف شافاک مگه میشه بد باشه. با صدای خانم حبیبی و موسیقی ترکی که دیگه هیچی
محمدرضامیرزائی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
من مربی هستم و از این کتابها چیزهای یاد میگیرم و به شاگردام انتقال میدم
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار محکم و تاثیر گزار حتما پیشنهادش میکنم... مرسی کتابراه عزیز
سوسن سیروس
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار جذاب بود. خیلی متفاوت از کتابهایی بود که تا حال خوانده یا شنیده بودم.
Arash M
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
گوینده رو دوست دارم. اگر نویسنده هم باشید اولاش بیشتر کیف میکنید
ریحانه مطهری زاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
این کتاب هم نویسنده بسیار خوبی دارد و هم بسیار الهام
بخش است، توصیه می‌کنم
جواد صیادی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
بسیار مفید جامع و زیبا در مورد تنهایی درک عمیق و انتزاعی داره کتاب
Azadeh Saeidi
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
کتابیست اندکی متفاوت. ارزش خواندن و فکر کردن بعد هر قسمت را دارد.
Mozhdeh khedri
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
یکی از بهترین نویسنده‌ها هستن پیشنهاد میدم کتاب جنس ضعیف را هم بخونید
نگار ابراهیمی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
سلام کتاب بسیار خوبی بود هر کتابی ارزش یک بار امتحان کردن و خوندن رو داره
hadi ahmadikhah
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
نتونستم ارتباط بگیرم با سیر داستان، خوانش خوب بود ولی متن گیرا نبود
مازیار
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
بهت حس خوبی میده گوش دادن به این کتاب پیشنهاد میکنم که این کار رو انجام بدید
Maryam jahanban
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
خوب بود. برای ارامش دادن‌و این که تنهایی رو چطور باهاش کنار بیاییم‌خوبه
سکینه باخدا
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
عالی بود بخصوص راوی ک کارشون منحصر بفرد و خاص و بسیارعالی بود.
مهدی سایری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
داستان جالبی داره و نویسنده هم دیگه کارش درسته و خیلی معروفه
آروین هدایتی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
بسیار مفاهیم عمیقی رو بیان کردند و خوانش کتاب هم بسیار دلنشین هست
لیلا شالیاری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
بین بخش‌های کتاب پیوستگی وجود نداره، من فقط کمی فصل چهارش رو متوجه شدم
فاطمه گلوانی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
الیف شافاک از نویسندگان خوب ترک هست و کتابش پر از نکات زندگی
حمید ناطمی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
هنوز کامل گوش نکردم ولی تا همینجا هم خیلی خوب بوده مخصوصا کسی که کتاب رو میخونه
vahid zakouri
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
همیشه خواندن دغدغه‌های نویسندگان جالبه حتما بخوانید بخصوص علاقمندان نویسندگی
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
من فقط از این دسته کتابها می‌خونم حالتون خوب میکنه امید بهتون نیده
Meysam Salehvand
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
الیف شاکاف نویسنده متبهری هست کارای خوبی نوشته علاقه مندم بخونم این کتاب رو هم
افسون
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
الیف شافاک نویسنده‌ای تر کیه‌ای که بیشتر زنان را مخاطب قرار داده
Nazanin Shaker
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
الیف شاک نویسنده مورد علاقه‌ی بنده اس با هر سبکی نوشته بشه دوستش دارم
محمد
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
در کل میگه تنهایی چیز بدی نیست و اتفاقا میتونه عامل رشد باشه
هیژا رشیدی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
سلام و عید نوروز مبارک باد. هنوز کامل نخوندم اما بنظر خوب میاد.
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟