نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خدمتکار - فریدا مک فادن

نسرين امينى
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کتاب جالبی بود من به دوستانم خواندنش را توصیه کردم هم معمایی و جنایی بود وهم اجتماعی و عاطفی کتاب خوبی بود و به وقتی که صرف کردم همچنین هزینه میارزید سپاس
سحر ایوبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کتاب خیلی خوبی بود و تا آخر کتاب قابل پیش بینی نبود و همینطور توضیحات اضافه خیلی کم داشت که باعث میشد کتاب خسته کننده نباشه حتما توصیه میکنم بخونید
ندابزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
یک کتاب بسیار مهیج و جذاب روند داستان اصلا کند نبود کشش و جذابیت و راز آلود بودنش رو خیلی دوست داشتم. به شدت پیشنهاد میکنم گوینده هم عالی بود
Y. R
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
این کتاب عالیه اگر اهل خوندن رمانی هستی که هیجان داشته باشه و تا آخر نگهت داره و کنجکاو باشی آخرش چی میشه پس این کتاب پیشنهاد میشه
الهه ایزدى
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
جالب بود ولی چون قبلا کتاب بانوی طبقه‌ی اول از این نویسنده رو خونده بودم، تا حدودی داستان رو حدس زدم ولی بازم غافلگیر کننده بود
Hamid Yousefi
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
داستان تقریبا از یک سوم کتاب جان می‌گیرد و جذاب می‌شود. خیلی خوب پرداخته شده و کم نقص است. گویندگی و کیفیت کتاب صوتی و هم در حد خیلی خوب.
سپنتا حسن پور
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
درباره این کتاب فقط میتونم بگو غیر قابل پیش‌بینی‌ترین کتابی بود که خوندم و آخرش کرک و پرام ریخت حتما حتما پیشنهادش میکنم
کاربر ra
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
این کتاب به نحوی هیجان انگیز بود و حدس زدن درباره‌ی ادامه‌ی داستان برایم آسان نبود و توانستم با اشتیاق داستان را تا انتها بخوانم.
فاطمه حبیبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
کتاب جذابی بود هم هیجان انگیز بود وهم انگیزه‌ی استفاده از امکانات هر چند محدود برای رسیدن به هدف ویا رهایی بهره برد وناامید نشد.
k.masoumi
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
با سلام و خسته نباشید! واقعا خیلی خیلی لذت بردم از این داستان بسیار زیبا و روایت روانی و حرفه ای که جذابیت داستان را دوچندان کرده است
سهیلا میرعابدی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
سلام خسته نباشید کتاب صوتی خدمتکار یکی از شاهکارهای بود که شنیدم وبا صدای گویندگان عزیز بسیار لذت بخش بود ممنون از زحمات شما عزیزان
غزل زند وکیلی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
من خودم چون خیلی پروند جنایی و کتابای جنایی دوست دارم واقعا جذبش شدن و اگه اگه این سبک رو دوست داری بشدت پیشنهاد می‌شه.
زهرا ظاهری
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
من دوستش داشتم، داستلن ادم رو راغب میکرد برای گوش کردن به اپیزود بعدی و بعدی و من توی دو روز تمومش کردم، جالب و هیجان‌اور بود.
Mahdi Hamzelou
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
واقعا کار خانم‌ها علیزاده و محبوب بی‌نظیر بود و هر لحظه با شخصیت‌ها احساس مشترکی رو داشتم. شنیدن این رمان جذاب رو به علاقمندان توصیه میکنم
سالومه شریفی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
کتابی بسیار هیجان انگیز که خواننده را تا لحظه‌ی آخر در هیجان اینکه پایانش چه می‌شود باقی می‌گذارد با گویندگی بسیار عالی خانم علیزاده.
Nil you
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
خیلی جذاب بود برام و پایان غیر قابل پیش بینی داشت. همه اش رو یکسره خوندم و خیلی خوشم اومد. خوانش هم عالی بود و نمیتونم ایرادی بگیرم ازش.
حنا امین
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
کشش کتاب جوری بود که نمیشد موقع گوش دادن بهش حتی یک لحطه از دنیای نویسنده به عالم واقع برگردی، من رو خیلی سرگرم کرد و ازش لذت بردم.
نسرین امیری
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
به عنوان کتابی در ژانر معمایی شروع خوبی داشت اما انگار نویسنده با عجله آخرش را بسته است. خواندن/ شنیدن این کتاب را توصیه می‌کنم.
ن ب
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بی ارزش‌ترین کتابی که تا الان دیدم با داستانی ماملا قابل پیش بینی، اونهمه کامنت مثبت هم قطعا فقط بخاطر بدون سانسور بودن قسمتهای رابطه هست.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
اوایل داستان برای من قابل حدس بود که مشکل کجاست اما روند داستان در ادامه بسیار غافل‌گیر کننده و جالب بود
پیشنهاد میکنم به دوستان
ممنون
مریم مهرشاد
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
تقریبا یک هفته هست که این کتاب رو تمام کردم اما هنوز در ماجرا داستان گیر افتادم. به نظرم کتاب جنایی معمایی عالی و غیرقابل پیش بینی بود
ساناز اسعدی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اجرا خوب بود، داستان از اواسط دیگه انگار تموم شده بود برایم چون مشخص شد چه خبره، داستانی معمولی اما خوب از گوش دادنش پشیمون نشدم
Laya
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
به نظر من که داستان بسیار جالب و پر کششی بود و نشان میداد همیشه واقعیت ان چیزی نیست که می‌بینیم، گوینده هم بسیار عالی بود
نازلی سلیمانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
رمان شگفت انگیزی با روایتی متفاوت. رمان‌های روانشناختی همیشه مورد علاقه‌ام بوده است. به تمام دوستداران رمان‌های مرموز پیشنهاد می‌شود
Parnian Safari
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
خوانش عالی. فضاسازی جالب. داستان مهیج. فیلم این کتاب هم ساخته شده. پیشنهاد میکنم ببینین. The Housemaid
دیبا
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
آخرشو متوجه نشدم؟ آیا لیزا همان کاتلین بوده؟ یا لیزا شخص رندومی بود که از میلی خواسته ان مرد را بکشد؟
مهرنوش ☀️
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
مثل بقیه کتاب‌های فادن عالی و پراز هیجان
البته فیلمشم ساخته شده
ولی گوش دادن به کتاب عالی و پراز لحظات خوب♥️
شهرزاد میراشرفی
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
داستان خیلی جالب بود اینکه تا لحظات آخر سوپرایز داره نقطه قوت قلم این نویسنده است به نظرم گویندگی هم عالی بود
علی مرادی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
کتاب شما را درگیر میکند و در نهایت به گونه‌ای عجیب غافلگیر میشوید
بنظر من خیلی عالی و سرگرم کننده بود
مهسا رضوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
از نظر معمایی بودن کتاب من واقعا این سبک رو دوست دارم و تونستم با هر لحظه ش ارتباط برقرار کنم ارزش شنیدن داره
Leila Ganjian
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
با اینکه اعصاب ادم خورد میشه ولی لحظه‌ای نمیشه کتاب رو گوش نکرد فقط، میخوای ببینی بعدش چی میشه و این خوبه
مهسا دودانگه
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
کتاب قشنگی بود حتما توصیه میشه که این کتاب رو گوش بدید واقعا جذابه و وقتی شروع میکنید محاله کنار بذارید عالیه
علی پارساپور
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
از کتاب هایی که در این سبک گوش داده ام، این کتاب جزو 5 مورد برتر است همچنین جزو سه کتاب برتر این نویسنده
لیلی ولی پور
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
این کتاب بی‌نظیر بود. این کتاب اولین رومانی بود که بعد از ۲۰ سال مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و علمی خوندم و عالی بود
اعظم قرائتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
کتاب جالبی بود تا زمانی که به انتها نرسی نمیتونی متوجه بشی که هرکدام از اتفاقات چه معنا و مفهومی دارن
محدثه دباغ
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
نویسنده جوری این داستان نوشته که تا لحظه اخر از شدت هیجان و کنجکاوی نمیتونی حتی یک لحظه داستان رها کنی
ارمین رحیمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
واقعا دارک بود بدم دارک بود آخرش خیلی شوکه شدم و واقعا حالم از اندی بهم میخوره میلی خیلی دارک و شگفت انگیزه
زهره نوروزی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خسته نباشید میگم به همه‌ی عزیزان من واقعا لذت بردم کتاب بسیار خوبی بود هم گوینده وهم روایت داستان بسیار عاااالی بود
K Z
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
واقعا ناامید کننده بود مطمئن نیستم نظرات واقعا راجع به همین کتابه؟ تنها نکته مثبت صدای روان و قوی گوینده بود.
سپیده زرابادی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
بسیار رمان باهیجان وجذابی بود متنشو دوس داشتم وخوانش عالی هم داشت فوق العاده بود قطعا خوندنشو به دوستان توصیه میکنم
الهام بابایی
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
اولین کتاب خانم عریدا مک فادن که خواندم و عاشق سبک نگارشی ایشون شدم و برای بار دوم به صورت صوتی خریدم که داشته باشم
مریم برغمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
با تشکر از گویندگان فوق العاده جز بهترین رومانهای بود که شنیدم توصیه می‌کنم گوش کنید خیلی لذت بخش بود
Arya Ebrahimi
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
این خانم مک فالن مخ آدم رو به بازی می‌گیره، بعد یهو آدم از یه جایی می‌فهمه چی شد که اصلاً براش قابل تصور نیست
هاله صبوری
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
خوب بود. ولی چند کتابی که از این نویسنده خواندم، همه شان وجه مشترک داشتند و به نظرم باعث یکنواختی کتاب‌ها میشود.
ساناز امینیان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
از تیم حرفه ای کتابراه سپاسگزارم و واقعا خوانش عالی بود موضوعات فریدا مک فادن و قلم ایشان عالی و جذاب است
غزل عطابخش
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
قشنگ بود اما بعد بخش دی بدجور توقعم از این نویسنده بالارفته و به نظرم اون خیلی قشنگ تر بود و البته گوینده بی نظیر بود
کتی تاجیک
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
داستان هیجان انگیزی بود. فکر نمیکردم اونطوری تموم بشه. عالی بود. هم گویش داستان خوب بود هم آخره ماجرا
Mina Naghdbishi
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
بهش ۴ میدم چون کتاب منو تا اخر کشوند. هیجان خوبی داشت داستانشم جالب بود اما واقعا کتابای قدیمی یک چیز دیگن😍
Rahil Nozhati
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
کتاب جالبی بود. از هر فرصتی برای گوش دادن به این کتاب استفاده میکردم و تا آخرین لحظه شنونده را به دنبال خود میکشید.
نوشین
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
کتاب جنایی خدمتکار داستانی جذاب و تا لحظه آخر غیر منتظره است. خیلی دوست داشتم داستان راوبه شنیدن آن توصیه میکنم
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟