نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خدمتکار - فریدا مک فادن

Pariya.m
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
به نظرم داستان جالبی بود ولی یکم زود تموم شد. کاش نویسنده داستان رو از سر تکلیف تموم نمیکرد ولی در کل دوستش داشتم. برای علاقه مندان به ژانر جنایی توصیه میکنم گوش بدن یا بخونن. ممنونم از کتابراه
Fatemeh Amini
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
کتاب غیرقابل پیش بینی بود. اینجوری بود که تا نصف کتاب شما فکر میکردیم یه داستان تکراری و در مورد خیانت ولی از یه جایی به بعد یه جوری جالب جدید بود یه روزه تمومش کردم. و پایان لذت بخشی داشت
راحله عبدلی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
برای کسانی مناسب است که به تازگی اهل کتاب و‌ کتاب خوانی شده‌اند و مناسب افرادی که کتاب خوان بوده‌اند نیست در کل بد نبود و بیشتر مناسب افرادی مبتدی بود من از ابتدا کل داستان را حدس زدم
آیدا گوهری
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
این کتاب و دوست داشتم داستانی جالب و مهیج داشت و در میان آثار جنایی ایده تازه‌ای بود. اجرای راوی عزیز هم بسیار دلنشین و زیبا بود. به طرفداران ژانر جنایی پیشنهادش میکنم.
ممنون از کتابراه
پری سا
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
کتاب شروع خوبی داشت و تقریبا خوب پیش رفت ولی انتهای داستان غیر واقعی و دور از منطق بسته شد اما به طور کلی سرگرم کننده و در مواقعی مهیج بود. صدای راوی هم خوب بود. ممنون از کتابراه عزیز
نرگس آریانفر
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
رمان خوبی بود و خواننده را به دنبال کردن روند داستان تشویق می‌کند ولی پایان داستان با توجه به پیچیدگی اوایل آن خیلی قوی تمام نمیشود و انگار که نویسنده فقط میخواسته یه جوری داستان رو تمام کند.
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
ابتدای داستان کمی کلیشه‌ای و تکراری بود ولی در عین حال از روندش لذت میبری تا این که بخش دوم شروع میشه و این جا هست که جالب میشه و جای شخصیت‌های داستان عوض میشه. آخرش هم راضی کننده بود.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
من رو سرگرم کرد و برام هیجان انگیز بود، ولی ته داستان هیچی نه انسجام داشت نه منطقی بود و نه جذاب، فقط برای وقت گذروندن خوبه، از لحاظ پیچیدگی و به چالش کشیدن شنونده خیلی روی من تاثیرگذار نبود.
Samaneh
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کتابش خیلی خوب و مهیجه. خوندش خالی از لطف نیست مقتی پایان کتاب رو خوندم واقعا دلم خنک شد. خیلی خوب بود. نقطه ابهام داستان فقط سیسلیا بود که پیش مادر بزرگه نگه داری میشد یعنی آزارش نداده بود؟
Yasaman shams
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
جذاب و سرگرم کننده و غیرقابل پیش بینی صدای گوینده هم بسیار دلچسب بود.
کمی آخر داستان زیادی همه چیز خوب شد فقط! زیاد توضیح نمیدم که اسپویل نشه در هر صورت به نظر من ارزشش رو داشت.
Sarah
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب خوب و هیجان انگیزی بود من واقعا با لذت دنبالش میکردم، و صدای گوینده هم دلنشین بود. فقط یک مورد که یکم ازاردهنده بود مکث‌های طولانی و یهویی برای رفتن به فصل بعد، در تمام اپیزودها بود.
شقایق
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
یک تریلر روان‌شناختی بسیار جذاب و پر از غافلگیری. داستان از همان ابتدا آدم را درگیر می‌کند و هرچه جلوتر می‌رود هیجانش بیشتر می‌شود. اجرای صوتی هم باعث شده شنیدن آن لذت‌بخش‌تر شود.
رضا گودرزی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
صدای گوینده زیبا و گیرا بود و خود داستان هم جذابیت خوبی داشت اما بنظر من یه سری باگ‌هایی توی داستان وجود داره که باعث میشه یه مقدار توی ذوق شنونده بزنه ولی در کل خوب بود
مونا آباد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
در اینکه نویسنده از همان ابتدا می خواهد ما را گام به گام هیجان زده کند، شکی نیست اما در هر داستانی باید خلاقیت و ویژگی مخصوص باشد. که نبود. نکته مثبت اجرای خانم راوی داستان هستند
حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
کتاب جالبی بود! در جواب نقد‌های وارده به این کتاب باید بگم که وجود تناقض‌های کوچک در چنین داستان‌هایی طبیعی است‌. زیرا داستان است دیگر! و باید طوری پیش برود که جذاب به نظر برسد
سارا یوسفی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
فریدا، فریدا مک فادن عالیه این نویسنده واقعا هرکتابی که ازش خوندم اعتیاد پیدا کردم بهش و تا تموم نشد ذهنم ازش رها نشد به شدت توصیه میکنم ناگفته نمونه خوانش عالی هم داشت
محمد عرفانی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
یک کتاب بینظیر و غیر قابل پیش‌بینی، با پایان حیرت‌آور! وقعا کتاب ارزش شنیدن رو داره و صدای خانم محبوب جذابیت داستان رو چند برابر کرده!
حتما بخونید پشیمون نمیشید! 👍
فرزانه قطعی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
عالی بود. بازم یه کتاب دیگه از فریدا مک فادن. معمایی و پر از هیجان با خوانش عالی. از شنیدنش واقعا لذت بردم. امید وارم کتاب خدمتکار تماشا می‌کند هم به همین زیبایی باشه
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
باسلام وعرض ادب موضوع داستان هیجان انگیز وجالب بود البته برای کسانی که به داستان‌های پلیسی ورمزآلود علاقه داشته باشند بسیار زیبا تمام شد وخیلی روان پیش می‌رفتم
سپاسگزارم
sam
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
داستان زیبایی داشت و ادم رو به وجد میاورد و همش دوست داری ادامه بدی ببینی بعدش چی میشه و خیلی خوب نوشته شده بود اگه گوش بدید عاشقس میشید و همچنین کتاب بخش دی عالیه
شیرین کیان منش
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
عالی بود هم داستان و هم گوینده داستان جوری با احساس تعریف می‌کرد که شما خودتان را در متن داستان و وقایع حس می‌کردی و با کاراکتر اصلی داستان همزاد پنداری می‌کردی
افسر زمانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باسلام من بسیار لذت بردم از شنیدن کتاب دوره برده داری وتبعیض نژادی بسیار خوب روایت شده بود راوی خوب بود به کسانی که رمان دوست دارند وبه مسائل اجتمایی علاقمند هستند توصیه میکنم
متین فروتنی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
کتابی با سناریو تقریبا تکراری، با اینکه میتونین حدس بزنین داستان چه شکلی پیش میره اما شیوع قافل گیری نویسنده جالب و سرگرم کننده هست، باعث میشه بخواین بیشتر گوش بدین
گلناز عالیان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
سلام و خسته نباشید خدمت کتابراه عزیز... با اینکه داستان جذابیت‌هایی داشت ولی با آن خیلی ارتباط برقرار نکردم. روایت خانم محبوب بینظیر ولی خود داستان بسیار دور از واقعیت پاینده باشید
دیانا حکیمیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
عالی بود ممنون از راوی. کتاب خیلی جالبی بود و یه بیماری روانی رو نشون میداد که از یه مادر بد برای بچش ایجاد شده بود. یک مادر رو آخر داستان می‌فهمید که چقدر تقصیر کار بوده
فاطمه
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عالی بود واقعا داستان جذابی داشت وقتی شروع میکنی نمیتونی کنارش بزاری داستان جذابی بود تا لحظه اخر نمیتونی کتاب کنار بزاری من خودم فکر نمیکردم همچین پایانی دلشته باشد
Zohreh Barahooei
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب پر هیجان و جالبی بود من از اواسط داستان تقریبا متوجه شده بودم که ماجرا چیه ولی باز هم خیلی برام جذاب بود و پایان خوبی هم داشت بیشتر مشکلات روانی ریشه در کودکی افراد داره
نیره هندی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خیلی جذاب و پر کشش بود و هر لحظه هر حدسی رو که می زدم لحظه‌ی بعد اتفاق جدیدی می‌افتاد و باز حدس جدیدی و اصلا نمی شد آخر داستان رو حتی تا لحظه‌ی آخر حدس بزنی و گوینده هم عالی بود
سارا بنیس
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
برای اینکه وقت بگذرونید کتاب خوبیه. قشنگ توصیف و توضیح میده
ولی اگر جنایی خون حرفه ای باشید از اواسطش میفهمید داستان چیه، اما باز من نتونستم بذارمش کنار و تا اخرش گوش دادم.
کوروش مشتاقیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتابی پر از هیجان و تعلیق، هر فصل از کتاب آدم رو دنبال خودش می‌کشونه و ولت نمی‌کنه تا بفهمی علت وقایع عجیب و غریب چیه خواندنش رو به شدت توصیه می‌کنم عالی
زهرا همتی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
من که خیلی لذت بردم. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد البته این اولین کتاب در ژانر جنایی بود که خوندم و تشویقم کرد در این ژانر کتاب های بیشتری بخونم
Arman arefnia
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
داستان کشش خوبی داره، یکم چهارچوب رمان های تینیجری داره ولی یکم جلو میره واقعا سورپرایز میشی. صدا و بیان راوی بسیار دلنشین وروان ارزش وقت رو داره، حال خوب کن.
سیمین راسخ
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
داستان معمایی و پر کشش بود، دوست داشتم تا آخر گوش کنم، فقط در قسمت‌های آخر کتاب، تصویرسازی‌های آزاردادن، کمی اذیتم میکرد، اجرای گوینده هم عالی بود
الهام ربیعی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
چقدر کتاب‌های مک فادن جذاب هستن اصلا نمی‌تونستم بذارمش کنار و روای هم بسیار. حرفه‌ای و عالی داستان رو روایت می‌کرد که جذابیت داستان رو بیشتر می‌کرد
پریناز سینایی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
داستان خوبی بود ولی گاهی طولانی و کشدار میشد که خسته کننده بود. به نظر من انقدر جذاب نبود که قسمتهای دیگر این مجموعه کتابهای خدمتکار رو گوش کنم.
سارا ی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
خیلی کتاب پرکشش و جذابی بود مهم نیس بعضیا میگن قابل حدسه و غیره مسیر کتاب کلا شما رو میکشونه حتی با حدسا من بلافاصله ادامه کتاب یعنی راز خدمتکار رو هم خریدم
Faezeh.ch
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
کتاب خوبی بود. داستانش جذاب پیش می رفت و منو با خودش همراه کرد. بعضی جاهاش واقعاً کنجکاو می شدم ببینم بعدش چی می شه. در کل برای گوش دادن تجربه ی لذت بخشی بود.
مانیا پالیز
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
بد نبود اما باب سلیقه من نبو میلی اصلا خوب نیست و تو این داستان شخصیت‌ها همگی خاکستری هستن نخ مطلق خوبن و نه بد مثل دنیای واقعی از این نظر دوسش داشتم
نصیبه احمدی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
این کتاب عالییییییییییی 🤩اصلا از گوش دادن بهش سیر نمیشه و مدام می‌خوای بدونی چه اتفاقی بعدش می‌افته انگار توی اون خونه هستی داری از نزدیک شخصیت‌ها رو می‌بینی
Maryam.pk📚🎧
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
کتابی راز الود و جنایی هست، داستان از اول تا انتها هیجان انگیز است، از شنیدن این کتاب مثل سایر کتاب‌های فریدا مک فارن لذت بردم. ممنون از تیم کتابراه
کیمیا نیازی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
کتاب جالبی بود از دو دیدگاه زن خدمتکار و زن صاحبخانه نوشته شده و غافلگیری‌های هاص خودشو داره
فقط بعضی جاها یکم صدا رو مخم بود ولی در کل خوب بود
Lucky A
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
این دومین کتابی هست که از این نویسنده شنیدم و راحت تبدیل شده به یکی از مورد علاقه هام. صدای راوی خوب بود داستان هم تا آخر برای من کشش داشت.
ساینا سالاری
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
داستان‌های جنایی این نویسنده و غیر قابل پیش بینی کردن آخر کتاب فوق العاده است واقعا باعث میشه آدم نتونه کتاب و رها کنه بی وقفه بخواد به پایان داستان برسه
رضا
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
کتاب واقعا عالی بود. من رمان‌های زیادی گوش دادم این فوق العاده بود. البته مترجم و گوینده به بهترین شکل نقش داشتن تو بهتر شدن کتاب
سحرفراحی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خوبه برای تنوع بعد از چندتا کتاب سنگین این روان و ساده هست سه چهار اپیزود آخرش هیجان انگیزتر میشه وقتی واقعیت داستان رو متوجه میشین و گره‌ها باز میشه.
هادی عمرانی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
ابتدای داستان تقریبا تا اواسط کمی خسته کننده است ولی از نیمه داستان به بعد هیجان انگیز می شود و حس کنجکاوی را بالا می برد و تا انتها جذاب و شنیدنی تر میشود
m h
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
کتاب جالب بود و گاهی شخصیت ها حرص آدم رو در می آوردند ولی خب جذابیتش به همین بود و آدم باهاش همزاد پنداری می کرد. آخرش هم خوب تموم شد به نظرم
شانیا حقیقت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کتاب عالیی بود، من خیلی دوست داشتم. خوانش بسیار پر حس و دوست داشتنی بود. ۱۰شب پنجشنبه تهیه کردم و ۵صبح شنبه تمام کردم پرکشش و جذاب بود برای من.
دکتر محمد صادقی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
شاید بتوان گفت یکی از قشنگ‌ترین و سینمایی‌ترین پایان‌های کتاب‌های معمایی و جنایی رو می‌تونین در کتاب خدمتکار ببینین و بشنوین با تشکر از گروه کتابراه
زهرا بهرامی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
راوی عالی بود داستان واسه سرگرمی خوبه ولی یه خرده به نظرم غیر واقعیه و آخرش هم میشه گفت همه چی یه جورایی ماست مالی شده ولی کشش طول داستان خوبه
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟