نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خدمتکار - فریدا مک فادن

الناز صیادی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
داستان بسیار جذاب و مهیج بود. و همین طور راوی عالی بود.
Sanaz Darbandi
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
داستانی بینظیر و هیجان انگیز که توسط دختر جوانی اداره میشود
سیدمحمد امیدخدا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتاب جذابی بود حس تعلیق و جابه‌‌جایی جالبی داشت
ساره بوشهری
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
داستان قشنگ و جذابی بود من خوشم اومد
احمد زندمهر
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
یکی از بهترین کتابهای فریدا مک فادن
سروناز باقری
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
یک کتاب عالی و جالب و جنجالی.
Mobina
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
بی نظیره، مک فادن عالیه
مهرشاد تاجیک
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
واقعا از گوش دادنش لذت بردم
رضا نورمندی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
بسیار جذاب و کشش داستانی عالی
پریسا روح الهي
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بسیار جذاب زیبا و نفس گیر بود
مسیحا
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
یه کتاب عالی از یه نویسنده عالی
s.majid taheri
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خیلی زیبا و غیر قابل پیش بینی
hamid
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی خوب بود. با جزییات
فاطمه ش
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
من فقط فصل‌های آخرش رو دوست داشتم
مینا باستان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
جالب، غافلگیر کننده و غیرقابل پیش بینی
مهرگان غیبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
کتاب جالب و خوبی بود. پرکشش و جذاب!
سارا اصغری
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
کتاب جالبی بود توصیه میکنم
پریا باروزه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی با انتهای کتاب حال کردم
محمد بهرامی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بنظر من ارزش یکبار گوش دادن رو داره
Mania Moayeri
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
خیلی خوب بود واقعا کتابش و گویندش عالیه
آزاده آزاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
این قسمت اول کتاب‌های خدمتکار است
درسا کیانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
من که خیلی داستانش رو دوست داشتم😊
بهار رضایی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
عال خیلی قشنگه دوستش داشتم
فرناز م
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
تکراری مثل بقیه داستان‌های نویسنده
Fariba Lohrasbinejad
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
کتاب خوبی است با پایانی غافلگیرکننده
نوید شهریاری
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
خیلی هیجان انگیز بود
مرضیه دیانی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
عالیه داستان خیلی جالبیه
Kiandokht Mehranfar
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خیلی عالی و هیجان انگیز بود
بانو ایرانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
دوست داشتم اما بی نقص هم نبود
مجتبی‌ شفیع‌کار
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عالی‌ و غافلگیر کننده بود
Shler shebli
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
وای این کتاب خواب از چشمانم گرفت
مارال احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
خیلی کتاب هیجان انگیزی بود لذت بردم.
حمید رفعت بخش
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
کتاب بسیار جالب و خوبی بود
نگار ساعتچی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
مثل بقیه آثار مک فادن عالی بود
sahar ahmadi
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
وهم انگیز و ماجراجویی
دانش مسعودی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
ارزش گوش کردن راداشت
هادی کاظمی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
جالب بودار زش وقت گذاشتن رو داشت
نگارین
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عالی با پایان غافلگیر کننده
رامین حیدری
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
عالی بود مخصوصا صدا گذاری و گوینده
Bahar Azizkhani
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
فوق العاده بود، فقط همین و میتونم بگم🤌
Sh T
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
کتاب صوتی خدمتکار رو خیلی دوست داشتم
فاطمه نجفی پور
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
بسیار زیبا و هیجان انگیز بود
مهدی ط
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
بسیار عالی تا اواخر کتاب رمزآلود بود
نیلوفر بهمئی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
جالب بود اما اخرش میتونست بهتر تمام بشه
Muhammad Moradi
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
یک رمان روانشناسی معمایی خفن
نسرین لشگری
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
یه کم اغراق آمیز بود
آرزو داورپناه
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
خیلی بم چسبید، واقعا جذاب بود
ناهید صدیقی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
جالب و پرکشش بود راوی هم خوب بود
امین نادری
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
برای من که خیلی کاربر داشت
گلپر عابدی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
کتاب عالی با پایان فوق العاده
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟