جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 - امین فرد
امین فرد
،
حسین گودرزوند چگینی
انتشارات خدمات فرهنگی کرمان
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی
کتاب صوتی
4.6
367 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فاطمه زارعی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
0
0
کتاب اولش رو گوش دادم عالی بود اینم تازه شروع کردم امیدوارم به خوبی اولی باشه
HOSSEIN
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
0
خیلی خیلی عالی بود امیدوارم هرچه زود تر نسخه بعدی منتشر بشه خیلی طولانی شد
O
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
معرکه س. گویندهها عالی متن داستان عالی بی صبرانه منتظر ادامه هستم
مهران بلوچی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
0
مثل کتاب اول عالیه ممنونم از اقای امین فرد و تیم ایشان و کتابراه
رحمان مولایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
واقعا لذت بخشه بی نهایت سپاسگذارم
جلدسوم چه تاریخی انتشار میشود
امیررضا شاهرودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
کتاب خوبیه میشه یک ارباب حلقهها از توش در اورد ولی پول زیادی لازم داره
صدیقه معصومی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
0
واقعا عالی بود خیلی ممنون از نویسنده عزیز مشتاقانه منتظر قسمت بعدی هستم
سمیه فیروزی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
نسبت به جلد اول افت چشم گیری داشت
و خیلی از ماجراها در هالهای از ابهام مانده.
Reza.azadifar
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
عالی بود تنوع گوینده گان نسبت به کارکترها زیاد بود که این خوبه
vahidrasoli
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
3
0
خیلی ممنون آقای امین فرد منتظر کتاب بعدی هستم
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
0
0
خوب بود نسبت به رستگاری سوراخای کمتری درست شد.
طراوت.بابایی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
0
0
بسیار عالی و با قدرت جذب بالا هم متن و هم راویان
Shahrzad Jafari
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
0
0
داستان خوبی هست و آدمو کنجکاو میکنه زودتر همه چی رو بدونه
سید محمد نجار مشهدی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
0
0
عالی بود یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم
Taees Sayah
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
0
0
بسیار عالی بود ادمو میبره توی یک دنیای دیگه
فرشاد محمدیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
سلام و خسته نباشید، به خدا مردیم از انتظار نسخه جدید صوتی
Mahdiyar jafari
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
0
0
پس کی میخواین نسخههای صوتی قسمتهای بعدی رو منتشر کنین؟
محمد مهدی خودسیانی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
0
0
درود و خسته نباشید. کتابهای بعدی نسخه صوتیش کی میاد؟
Arya Ebrahimi
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
0
0
پیچیدگی و گنگ بودن داستان باعث گم شدن خط داستانی میشد
امیررضا رادمنش
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
0
0
سلام چرا صوتی جلد دوم نمیاد موهام سفید شد
sajad khaleghi
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
0
0
جلد دوم نسبت به جلد اول ضعیف بود متاسفانه
میترا اسما
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
0
0
ده بار شروع کرده بودم ولی نیمه گذاشتمش خوندم که خونده باشم
هادی کاظمی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
0
0
جالب و جذاب بود خسته نباشید به گروه صداپیشه
مصطفی محمودی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
0
0
همه کتابهای برادران فرد عالی هستن منتظر جلدهای بعدی هستم
علیرضا هوشمندی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
0
0
بسیار عالی بود من منتظر نسخه صورتی بعد هستم
رامین حیدری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
0
0
نه تنها اینکه داستان خوب و قوی داره صدا گذاری عالی هم داره
Maryam Ab
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
0
0
کتابی فوق العاده که شمارو به دنیایی پر از هیجان میبرد
رضا فخیمی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
0
بی نظیر همین داستان میبرتت نمیتونی بمونی
مرضیه حجتی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
0
0
تجربه یک زندگی در زمانی خاص وعجیب. بسیار عالی بود ممنون
مهرداد زارع
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
0
0
وای واقعا عالی بیصبرانه منتظر جلد بعدی هستم
محمد
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
واقعا گوش دادن به کتابهای شما لذت بخشه ممنون از زحماتتون
محسن حاتمی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
0
خیلی لذت بردم. لطفا سریع تر جلد دوم رو اماده کنید
رامین کوهکن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
0
این کتاب هم مثل بقیه کتابهای امین فرد عالی
طاهره نوروزی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
0
با اشتیاق منتظر جلد بعدی هستیم، ممنون از زحماتتون
سمانه ساجدی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
0
خیلی جذاب بود و بی صبرانه منتظر فصل بعدی هستم
ابوالفضل حاتمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
0
کتاب را تا آخر گوش دادم خیلی خوب بود
محمد پاکدامن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
0
0
منتظرم ببینم تهش چی میشه...
ابوالفضل فریدونی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
عالیه، پیشنهاد میکنم گوش کنید
سمیه امانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
0
0
سلام بهتر از این نمیشد با تشکر
مجی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
0
0
تمامی مردها حرف های دارن برای زدن
پیام سلطانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
0
0
متاسفانه ضعیفتر از انتظارم بود
Zpnh
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
0
0
از یکش هم قشنگ تر بود
آیدا خِرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
0
0
کلا میبرتت تو داستان عالی بود
امیرعلی عزیزی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
0
0
سلام ددسگال ۲ کی صوتی میاد
فرشاد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
0
0
مثل همیشه عالی منتظر جلدهای بعدی هستیم
مجتبی کشمیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
0
خوب بود منتظر جلد بعدی هستم.
محمدامین
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
0
0
خوب بود کاملا معمایی
Orkideh Orkideh
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
0
0
منتظر نسخه بعدیم... عالی و بینظیر
هدیه عندلیب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
0
0
خارق العاده و تحسین برانگیز👌
Mohamad Bandekhoda
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
0
جالب نبود به هیچ وجه
<<
1
2
3
4
5
>>
👋 سوالی دارید؟