نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 - امین فرد

فاطمه زارعی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
کتاب اولش رو گوش دادم عالی بود اینم تازه شروع کردم امیدوارم به خوبی اولی باشه
HOSSEIN
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
خیلی خیلی عالی بود امیدوارم هرچه زود تر نسخه بعدی منتشر بشه خیلی طولانی شد
O
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
معرکه س. گوینده‌ها عالی متن داستان عالی بی صبرانه منتظر ادامه هستم
مهران بلوچی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مثل کتاب اول عالیه ممنونم از اقای امین فرد و تیم ایشان و کتابراه
رحمان مولایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
واقعا لذت بخشه بی نهایت سپاسگذارم
جلدسوم چه تاریخی انتشار میشود
امیررضا شاهرودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کتاب خوبیه میشه یک ارباب حلقه‌ها از توش در اورد ولی پول زیادی لازم داره
صدیقه معصومی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
واقعا عالی بود خیلی ممنون از نویسنده عزیز مشتاقانه منتظر قسمت بعدی هستم
سمیه فیروزی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
نسبت به جلد اول افت چشم گیری داشت
و خیلی از ماجراها در هاله‌ای از ابهام مانده.
Reza.azadifar
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عالی بود تنوع گوینده گان نسبت به کارکترها زیاد بود که این خوبه
vahidrasoli
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
خیلی ممنون آقای امین فرد منتظر کتاب بعدی هستم
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خوب بود نسبت به رستگاری سوراخای کمتری درست شد.
طراوت.بابایی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
بسیار عالی و با قدرت جذب بالا هم متن و هم راویان
Shahrzad Jafari
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
داستان خوبی هست و آدمو کنجکاو میکنه زودتر همه چی رو بدونه
سید محمد نجار مشهدی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
عالی بود یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم
Taees Sayah
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
بسیار عالی بود ادمو میبره توی یک دنیای دیگه
فرشاد محمدیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
سلام و خسته نباشید، به خدا مردیم از انتظار نسخه جدید صوتی
Mahdiyar jafari
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
پس کی میخواین نسخه‌های صوتی قسمت‌های بعدی رو منتشر کنین؟
محمد مهدی خودسیانی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
درود و خسته نباشید. کتاب‌های بعدی نسخه صوتیش کی میاد؟
Arya Ebrahimi
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
پیچیدگی و گنگ بودن داستان باعث گم شدن خط داستانی می‌شد
امیررضا رادمنش
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام چرا صوتی جلد دوم نمیاد موهام سفید شد
sajad khaleghi
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
جلد دوم نسبت به جلد اول ضعیف بود متاسفانه
میترا اسما
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ده بار شروع کرده بودم ولی نیمه گذاشتمش خوندم که خونده باشم
هادی کاظمی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
جالب و جذاب بود خسته نباشید به گروه صداپیشه
مصطفی محمودی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
همه کتاب‌های برادران فرد عالی هستن منتظر جلد‌های بعدی هستم
علیرضا هوشمندی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بسیار عالی بود من منتظر نسخه صورتی بعد هستم
رامین حیدری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
نه تنها اینکه داستان خوب و قوی داره صدا گذاری عالی هم داره
Maryam Ab
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
کتابی فوق العاده که شمارو به دنیایی پر از هیجان میبرد
رضا فخیمی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
بی نظیر همین داستان میبرتت نمیتونی بمونی
مرضیه حجتی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
تجربه یک زندگی در زمانی خاص وعجیب. بسیار عالی بود ممنون
مهرداد زارع
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
وای واقعا عالی بیصبرانه منتظر جلد بعدی هستم
محمد
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
واقعا گوش دادن به کتاب‌های شما لذت بخشه ممنون از زحماتتون
محسن حاتمی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خیلی لذت بردم. لطفا سریع تر جلد دوم رو اماده کنید
رامین کوهکن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
این کتاب هم مثل بقیه کتاب‌های امین فرد عالی
طاهره نوروزی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
با اشتیاق منتظر جلد بعدی هستیم، ممنون از زحماتتون
سمانه ساجدی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خیلی جذاب بود و بی صبرانه منتظر فصل بعدی هستم
ابوالفضل حاتمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کتاب را تا آخر گوش دادم خیلی خوب بود
محمد پاکدامن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
منتظرم ببینم تهش چی میشه...
ابوالفضل فریدونی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
عالیه، پیشنهاد می‌کنم گوش کنید
سمیه امانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
سلام بهتر از این نمیشد با تشکر
مجی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
تمامی مردها حرف های دارن برای زدن
پیام سلطانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
متاسفانه ضعیفتر از انتظارم بود
Zpnh
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
از یکش هم قشنگ تر بود
آیدا خِرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
کلا میبرتت تو داستان عالی بود
امیرعلی عزیزی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
سلام ددسگال ۲ کی صوتی میاد
فرشاد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
مثل همیشه عالی منتظر جلد‌های بعدی هستیم
مجتبی کشمیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خوب بود منتظر جلد بعدی هستم.
محمدامین
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
خوب بود کاملا معمایی
Orkideh Orkideh
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
منتظر نسخه بعدیم... عالی و بینظیر
هدیه عندلیب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خارق العاده و تحسین برانگیز👌
Mohamad Bandekhoda
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
جالب نبود به هیچ وجه
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟