جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 - امین فرد
امین فرد
،
حسین گودرزوند چگینی
انتشارات خدمات فرهنگی کرمان
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی
کتاب صوتی
4.6
367 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مصطفی رضایی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
0
این کتاب که عالیه جز بهترین کتابهای علمی و تخیلی ایرانی هست ضعفش فقط شخصیتای زیاده و کتاب بخش بخش شده ک ادم گیج میشه واقعا
مجیدناجی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید. صدا گذاری خوب بود ممنونم. اما کتاب نتونسته بود جذابیت جلد اول رو داشته باشه جالب نبود متاسفانه زیادی کش دار شده بود
ساسان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
با سلام کلا کتاب آقای امین فرد عالی هستای انتشارات هم عالی چون چند گوینده دارد فکر میکنی داری فیلم میبینی عالی عالی منتظر جلد بعدی هستیم
پوریا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
کتاب خوبی بود اما زیاد با سلیقهی من جور نبود. با این حال همیشه مجموعهی "همهی آنان از خدایان بودند" رو دنبال میکنم
Abolfazl
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
0
0
من رستگاری رو بیشتر دوست داشتم ولی این کتاب هم خوب بود
ولی رستگاری محشر بود بیشتر از ۲۰ بار کامل گوشش کردم
مجید نظام دوست
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
0
0
باسلام عالی بود فقط جلد بعدی اگه زودتر صوتی بشه خیلی خوبه چون من بخاطر شغلم امکان مطالعه فیزیکی رو ندارم
ایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
0
0
با سلام خدمت جناب فردیک سوال؟ کرا جزیره ای در میان دریا بودچطور رود سرخ در میان آن جاری بود؟ وچطور مردوز آن جا بود؟
محمد یزدزاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
0
0
با سلام.
کتابهای برادران فرد بسیار عالی هستند. اگه بشه فصلهای بعدیام صوتی کنید خیلی خوب میشه.
ممنون از کتابراه
مهسا
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
جلد اول خیلی جذاب تر یود و با شوق بیشتری گوش میدادم
جلد دوم خیلی خاطره بازیه و از موضوع اصلی خیلی دور شدن
Lavasani
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
0
0
عالی بود حیف که تمام شد کاش ادامه داشته باشه، از گویندگانی بسیار خبره و هنرمند هم کمال تشکر را دارم 🙏
محمدرضا جهانگیر
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
0
0
سلام دوستان کتاب خوب و جالبیه داستانش خوبه پیشنهاد میکنم گوش کنید ممنون از مجموعه کتابراه و نویسنده کتاب
pirzad
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
1
خیلی بد بود واقعا خیلی پراکنده بود داستانها انگار نویسنده فقط خواسته هرچی تو فکر ش هست تو این کتاب پیاده کنه
زهرا رفیعی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
خیلی خوبه من نوشتههای امین فرد رو خیلی دوست دارم و عالیه که نسخه صوتیش اومده و بی صبرانه منتظر ادامهاش هستم
hamed shirafkan
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
یک داستان عالی، نمونهاش رو تا حالا نشنیده بودم و نخونده بودم، تبریک ویژه به نویسنده این داستان، با قدرت ادامه بدید
پدیده بابلسری
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
0
این کتاب برخلاف سری کتابهای قبل خود معمولیتر بود. ولی گویندگان قوی و صدای زیبایشان مثل همیشه جذبم کرد
احسان صیاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
0
0
این دو برادر معین فرد شاهکارن و متاسفانه تو ایران قدر نمیدونم اینا باید فیلمنامه نویس هالیوود باشن
سحر حقیقت خواه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
0
0
واقعا لذت بردم. بعضی از قسمت هارو حتی چندین بار گوش دادم. منتظر کتابهای بعدی جناب فرد هستم
احسان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
0
0
این مجموعه به قدری فوق العادست که انگار داری یه برکی از تاریخو میخونی.. واقعا که محشره
محمد معمارزاده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
0
0
عالی بود
امیدوارم از این دست کتابها بیشتر نوشته و صوتی بشه
جناب امین فردعالی هستید👌
حسین
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
0
0
کتاب اول رو دوست داشتم
فقط نسبت به نسخههای صوتی دیگهای که گوش کرده بودم وضوح کمتری داشت
Motamedi
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
0
0
با تشکر از شما من واقعا از نسخه صوتی کتاب هاتون استقبال میکنم ممنون بابت زحماتتون 🌹
Sahar.b
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
سلام من خیلی دوسش داشتم، اونایی که علاقمند به کتابهای تخیلی هستند توصیه میکنم از دستش ندن
میثم پاریاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
0
0
سلام آقای فرد ما منتظریم که قسمت بعد کتاب صوتی ددسگال ۲ و۳ بیاد..... ۶ ماه گذشته😔😔😔
گل داوودی داوودی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
0
0
من داستان تخیلی رو دوست دارم و به نظرم خوب عمل کرده نویسنده، فقط خیلی داره بهش اضافه میکنه
محمدوطانی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
0
1
از نظر بنده کتاب خوبی هست ولی خیلی دور از واقعیت و خیلی تخیلی و افسانه یست و یخورده درکش سخته
مهتاب
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
0
0
با سلام ما مشتاقانه منتظر کتاب صوتی قسمت های دوم و سوم مجموعه هستیم با تشکر از جناب امین فرد
کمال حاجی زاده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
0
0
آقای امین فرد واقعا از یه دنیای دیگه اومدن مگه میشه این همه جزئیات. واقعا بی نظیره
فرهوداحمدی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
0
0
عالی، عالی، عالی، حتما گوش کنید، گروه گویندگانش لذت شنیدن داستان رو چند برابر کردن.
Reza seifi
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
0
0
خیلی خوب بود
من زیاداهل داستان نیستم ولی کشش زیادی داره و آدم میتونه یک سره گو بده تا تموم شه
محمد امین ارا
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
0
0
واقعا من تعجب کردم این کتاب داستان تخیلی ایرانی بنام امین فرد بوده واقعا تخیلش بینظیر بوده
Meysam
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
0
0
دو سال از انتشار متنی ددسگال ۳ گذشته چرا نسخه صوتیشو منتشر نمیکنین واقعا مسخرس
Mohsentalbi
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
0
0
با گوش دادن به قسمت اول نمیشه از ادامهی داستان صرفنظر کرد
ریحان موسی
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
0
0
واقعا جذاب و جالبه درحد ارباب حلقه میشه گفت نوآوری داره و میشه ازش فیلم ساخت
Najme Sarfehjou
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
0
0
عالی بود، منو برد به دنیای دیگه، نمیتونستم دل بکنم از گوش دادن کتاب
moallem emrooz
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
0
0
خیلی به کتاب های تخیلی عادت ندارم ولی ددسگال واقعا عتیقه و بسیار شنیدنی است
یعقوبعلی فرهادی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
0
0
خوی بود ولی نسبت به جلد اول رستگاری ضعیف عمل کردن هم متن کتاب هم گویندگان
علی عابدی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
0
0
قوی بود. میشه گفت هرچی جلوتر میره پخته تر میشه داستان و فضای بیشتری ایجاد میکنه.
Yasin
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
0
0
واقعا خوب بود ولی نسبت به لوح ۱ سطح پایین تری داشت و لوح ۱ خیلی بهتر بود
کمیل مهاجری
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
0
0
کتاب خیلی عالی و اسطورهای هست و واقعا ادم از گوش کردن و خوندنش لذت میبره
م فراهانی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
0
0
من برای بار دوم گوش دادم لذت بردم عالی بود از صدا پیشگان هم تشکر میکنم
عباس شجاع مقدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
0
0
از کتاب جانور خیلی بهتر بود و روابط پیچیدهای خلق شده توش محشره
ف میم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
0
0
سلام خسته نباشید کتاب بسیار عالی هست خواهشمندم ادامه این کتاب را هم صوتی کنید
Saeid
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
0
0
بادرود فراوان و خسته نباشید نسخه صوتی قسمت دوم وسوم لوح دوم کی میاد؟
Mahsa Habibi
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
0
0
اگه این کتاب خارجی بود تا الان ازش فیلم ساخته بودن حیف واقعا حیف
مجتبی کوهستانی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
0
0
سلام نسخه اول و دوم عالی بود. نسخههای سگال۲و سگال۳ چه زمانی صوتی میشوند؟
Mohammad Hosein Zarnegar
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
0
0
بسیار عالی، واقعا قدرت تخیل نویسنده و خلاقیتش جای تحسین داره ❤
Zahra
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
آقای امین فرد واقعا شاهکار زیبایی خلق کردن این کتاب تخیلی بینظیره
Shohre H
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
این همه استعداد و هنر واقعا هدیه ای ارزنده از جهان هستی هستش امیدوارم ادامه بدین
مریم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
0
0
عالیه، دمتون گرم. پر قدرت ادامه بدینتا سالها رو دست این مجموعه نمیاد
حمیدرضا
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
0
0
فوق العاده کتاب عالیای بود. از هر نظر رو دست نداره مرسی از برادران فرد
<<
1
2
3
4
5
>>
👋 سوالی دارید؟