نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 - امین فرد
4.6
367 رای
Hossein Akbari
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
10
من کتاب اول رو گوش کردم و ترغیب شدم برای شنیدن ادامه داستان، کتاب دوم به شدت پرت و پلا بود، انگار شهرزاد قصهگو هر شب داره یه قصه میگه، خط داستانی که هیچی، صفر... به نظر من اینو اصلن و ابدن گوش ندین و برید برای جلد سوم...
