نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه رستم - ارسلان رسولی عمارلویی

اذر عامری
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
داستان جذابی نبود فقط یک روایت بود
Mohammad Bagheri
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خوب بود، توضیح خاصی ندارم.
atiyeh akbari
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
واقعا عالی بود ممنونم
نوشین قیام خواه
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
لذت بردم در عین سادگی کتاب
مهدی شیرمحمد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
داستان کوتاه و شنیدنی بود
مانا آنام
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
قصه صداقت و وفاداری، کوتاه و زیبا
melika
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
جالب بود ژانر احساسی و دینی داشت
حبیبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خیلی خوب صدای راوی عالی بود
Amirhossein
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
گویش زیبا گوینده و کتاب اصیل
Zohre Keshmiri
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
عالی بود ولی ادامه نداشت
محمد
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
داستان جذابی داشت خیلی لذت بردم
Ghasem Oyn
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
سلام روایت داستان عامه به قلم عام ممنون
نوشین احدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اصلا خوب نبود و موضوع جالب نبود
میثم علاقمندی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
زیبا بود ولی قدیس سازی زیاد
ایمان محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
داستانی جالب و دوست داشتنی
ش. هاشمی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
کتاب تاثیر گذاری هست
سیدمحمد
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
خوب بود اگر صوتی بود
یاشار
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بسیار داستان زیبا و احساسی بود
Arezoo Mohammadpour
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
کتاب صوتی که باعث شد گریه کنم
حسین زارع
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عالی بود من واقعا درکی بالا پیدا کردم
علی شهبازی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
واقعا عالی بود هم داستان هم صدای گوینده
زهرا شکیبا
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
من تازه شروع کردم حتما داستان خوبیست
مصیب غلامی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
کتاب خوبی هست اما کوتاه
Morteza
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خیلی داستان قشنگی داشت
Arash
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خب این داستانم‌ یک جورایی خوب بود
سوگند ملکی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
متناسب با فرهنگ ما ایرانی‌ها بود.
رعنا کهن
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
عالی بود
کلی باهاش حس خوب بهم تزریق شد
عرشیازینقی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خیلی کتاب خوبی بود حتما گوش کنید
شادی علیزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خیلی داستان جالب و شیرینی بود
بهار
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
توصیف صحنه هاش عالی بود واحساسی
Abolfazl Zebhi
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
به نظر من قصش خیلی کوتاه بود
جهانگیر ظهرابی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
خوبه همچنان ادامه بدید
ف . راد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
کتاب ارزش گوش دادن را ندارد.
مرتضی بیرانوند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
جالب نبود بسیار احساس کردم غلو شده
محمد رضا قدیری
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
همه چیز عالیست بالاخص صدا گذاری
Mehdi Khoshouei
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتاب نسبتا خوبی است. فقط کوتاه است.
باربد انیسی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بد نبود پیشنهاد می‌کنم
علی پنجی ملکشاه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
این قصه جذاب بود و پند آموز 👌
ابراهیم اسدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
صدای گوینده دلنشین بود
mina
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
عالی بود ممنون از سازندگان برنامه
شکوفه عوض پور
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
داستان خوب و تاثیرگذاری بووود
زهرا جباری
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی بود ممنون از راوی محترم
Zahra fardi
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
داستان معاصر جذاب و جالبی بود
آرزو جمالان
۱۴۰۱/۰۸/۲۴
کوتاه و خلاصه نه چندان جذاب
زهرا کدخدازاده
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
کتاب جالبی بود لذت بردم
علیرضا شادانلو
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
به یه بار خوندنش میارزه
امید اسماعیلی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
عالی بود از زحمات شما ممنونم
مجتبی موسوی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
اولین تجربه من بود بد نبود
Roham Ahmadi
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
ارزش ۱۵ دقیقه وقت گذاشتن هم نداره
سیدمحمدرضا
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
سلام کتاب خوب با صدای خوبتر
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟