نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک گیشا - آرتور گلدن

نیلوفر ستوده
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
کتاب بسیار جذابی بود هم داستان به زیبایی روایت شده و هم خوانش بسیار روان و زیبا بود
رعنا ابوالقاسم
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بسیار زیبا و‌دلنشین بود با علاقه دنبال کردم و البته خوشحالم که تعریف گیشا را متوجه شدم
سحر قربانی
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
داستان بی نظیر و جذاب گوینده هم فوق العاده است.. از دست ندید گوش دادن این کتاب
مری ف
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
عالی بود هم متن و هم صدای گوینده. نویسنده جوری توصیف کرده بود که کاملا میتونستی فضا رو تصور کنی
زینب سپهری
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
بسیار زیباست، علاقه مندان به فرهنگ ژاپن میتونند از این کتاب جذاب استفاده کنند و لذت ببرند.
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کتابی زیبا در مورد زنان و شرایط سختشون در یک زمان بخصوص و شرایط جنگی و عشقی خاص آن دوران......
مهسا عبادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
کم تاثیری نداشت صدای دلنشین راوی ولحنش در زیباترکردن کتاب. ارزش خواندن داشت
نظر من اینه.
ماندانا ناظمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
با این بعد از زندگی ژاپنی‌ها تا به حال آشنا نبودم به نظرم کتاب جالبی بود با موضوع جدید و جذاب
مانا احمد نیا
۱۴۰۱/۰۱/۲۸
کتاب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود و واقعا ارزش شنیدن داشت. صدا و خوانش راوی هم فوق العاده بود
بهاره بشیری
۱۴۰۱/۰۱/۱۹
داستانی زیبا که نحوه زندگی برخی زن هارو در ژاپن به نمایش میگذارد که بازم جنس دوم به حساب می‌آیند!
عسل
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
کتاب جذابیه، که در خلال داستان، تاریخچه گیشاها و آداب و رسوم و سنن ژاپن گفته می‌شود
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
هم گوینده هم داستان عالی. هم جذاب بود هم مهیج. نکات آموزنده زیادی هم داشت لذت بردم 😍
عاطفه زارع
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
داستان بسیار جذاب و با خوانش عالی خانم بیرانوند کشش آن را دو چندان کرد 👏👏
Sareh Shabanian
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
کتاب خوبی بود اما بیش از حد به جزئیات پرداخته بود و از حوصله من خارج بود
سمیرا آرال
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
موضوع جالبش برای من فرهنگ و‌ شیوه‌ زندگی‌ اون دوره مردمان ژاپن بود
Gammer Keshishian
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
زیبا، موزون، گویی خودتان آنجایید. در کتاب. پر از احساس ورنگ
Nasrin. M
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
عالی هست این کتاب برای شناختن بخشی از تاریخ ژاپن توصیه می کنم
ویدا مقدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
این کتاب رو دوبار گوش کردم. تاریخ قدیم ژاپن، رسوم و باورها رو به تصویر میکشه.
نگار حداد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کتاب قشنگی بود و ارزش گوش دادن داشت. خانم بیرانوند هم به زیبایی اجرا کردن
آزاده فلاح زاده
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
کتاب محتوی بسیار عالی دارد و البته با گویندگی خانم بیرانوند جذاب‌تر هم شده است.
H.M
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
طوری غرق در فضای کتاب بودم که کلا از اطراف فارغ بودم، کتاب عالی بود
رضا اکبری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
واقعا داستان جالبی این داستان و نسبت به فیلمی که ازش ساختن خیلی پر محتواتر است
مریم ضرابی نیا
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
داستان جالب وجذابی داره وراوی هم دلچسب وشنیدنی روایت می‌کنه ممنون
Sara Sharifi
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
دیدگاه یک قشر خاص در فرهنگی خاص بود که من اصلا از وجودشون خبر نداشتم
علیرضا رضائیان
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
برای کسانی که به رمانهای تاریخی و فرهنگ شرق علاقه دارن عالی بود
Sh.a A A
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
سلام، کتاب شنیدنی و قابل تاملی بود، خیلی پیشنهاد خواندن و شنیدنش را میکنم 👍
Nazanin Abbaszadeh
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
به نظرم بد نبود
یه کمی کشدار بود ولی اطلاعات خوبی بهم داد از فرهنگ ژاپن
پروین مدرس دزفولی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب را گوش دادم. بسیار جذاب بود. گوینده واقعا کارش عالی بود.
Samira Navazani
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کتاب بسیار خوبیه قبلا خود کتاب رو خوانده بودم از شنیدن صوتی هم لذت بردم
طاهره بهرامی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
واقعا قشنگ بود از اینکه خانمها در همه جای دنیا دست کم گرفته میشدند متجب شدم
ازیتا پراینده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کتاب قشنگی بود هر چند یکم خسته کننده میشد گاهی وقتها اما در کل کتاب خوبی بود
رویا حبیبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
داستان زیباست و با اجرای خانم سحر بیرانوند زیباتر و دلچسب تر شده
مریم رهی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
من که خیلی خوشم اومد و کلی هم با فرهنگ ژاپنی آشنا شدم 🥰
محسن مهدوی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
توجه بسیار زیادی به نکات ریز دارد و عالی توجه شده
Niloufar
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خیلی جذاب بود نمیتونستم دل بکنم صدا هم با احساس بود
گل سرخ
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کتاب خوبی بود به نظر من توصیفات دقیق داشت
علی کرد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی و جذاب بود مخصوصا با صدای گوینده جذابتر شده بود
مهرداد سلیمانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
یجوری خوب بود که انگار تمام قسمت هاشو به نمایش گذاشته بود
سحر غفوری
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
واقعا زیبا بود داستان کتاب راوی و پیشنهاد میشه شدیدا
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
قشنگ جذبتون میکنه هاااا میرین تو‌حال و هوای اوشین
سونا سیدی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
کتاب فوق العاده‌ای هست من دوبار گوش کردم
فرحناز خورسندی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
واقعا عالی بود حتما فیلمش رو هم بعد از مطالعه کتاب ببینید.
لیلا م
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
بار دوم است گوش میدهم. عالی، روان لذتبخش
فریبا پورغلام
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
خوب بود و سرگرم کننده و دیگر این که چهره دنیا قشنگ نیست
سا-ها
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
با اینکه داستان آرام و یکنواختی داشت ولی جذاب و قشنگ بود.
Z .T
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب جالبی بود. یک بار خواندنش رو پیشنهاد میکنم
جاویدان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
چقدر این کتاب خوبه و چقدر خوانش این کتاب زیباست
MAH.NDB
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
از نظر تصویرسازی بسیار عالی بود و روان و زیبا بود
محبوبه محمدنیا
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
صدای راوی خسته کنندست یا شاید روایت داستان اینجوریه!
فروزان
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
کتاب خوانی عالی بود و من خیلی از شنیدنش لذت بردم ممنونم
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟