نظر ازیتا پراینده برای کتاب صوتی خاطرات یک گیشا

خاطرات یک گیشا
آرتور گلدن، مریم بیات
۴.۶(امتیاز ۳۸۴ نفر)
ازیتا پراینده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کتاب قشنگی بود هر چند یکم خسته کننده میشد گاهی وقتها اما در کل کتاب خوبی بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟