نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک گیشا - آرتور گلدن

زهرا بیدارمنش
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیلی زیبا بود و دلنشین بود هم رمان هم نحوه خوانش
marjan abdollahi
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
برام جالب بود داستان واقعی که کلا حالشو تجسم کردم
Mahsa Bashiri
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
واقعا روای صدایی زیبا و تقلید صداهایی جذاب دارند
Royas 9899
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
یکم زیادی توضیح داده بودن
ریحانه برامکی
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
عالی بود پر از فراز و نشیب جذاب گوینده فوق العاده و واقعی
مریم اسدی
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بسیار عالی و جذاب، توصیه میکنم حتما گوش کنید
محمد امین صابریها
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خیلی کش الکی دادن میتونست داستان نصف اینی که هست باشه.
الی پوراحمدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
کتاب خوبی بود. با تاریخ و فرهنگ مردم ژاپن آشنا شدم
بهاره ملک احمدی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
کتابی مفید برای آشنایی با آداب سایر کشورها
مینا احمدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
عالی بود و ظلمی که به زنها میشده باور نکردنی بود
Gkjjhh
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
واقعا عالیه من خیلی خوشحال شدم که چنین کتابی را شنیدم
Nooshin Sh
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
از خواندنش لذت بردم ممنون از کتابراه وصدای دلنشین راوی👍
مریم همتی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خیلی خوشم اومدوکلی اطلاعات راجع به ژاپن هم کسب کردم
Tayebe
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
جالب بود خواندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
حامد نیک مهر
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در مورد وضعیت اجتماعی ژاپن نکات جالب توجهی داره
Mr_hasani elyas
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
داستان بسیار روان و جذابی بود
غزاله کازرونی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
لذت بخش بود. توصیه میکنم
لعیاتقوى
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
خیلى دوست داشتم این کتاب رو😍
Masoomeh I
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
کتاب بسیار تاثیر گذار و جذابی بود
فاطمه کریمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار کتاب خوبی بود ممنون کتابراه
فرشته دهقان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
درود برشما خیلی برام جذاب بود
سینا توتونی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
صداگذاری و خوانش خیلی خوب بود
نیلوفرپوراقتدار
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
بهترین کتابی بود تاالان خوندم
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بی نظیر بود و خیلی دوست داشتم
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
آموزنده و عالی بود. برگی از تاریخ
مرجان علیزاده
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بسیار عالی من که چند بار گوش دادم
Anahita Zarghami
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خیلی خوب بود واقعا برام جالب بود
فائزه احسانی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
عالی
دوس دارم فیلمش رو هم ببینم
Jamile kiosnji
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
عالی بود من این کتاب رو خیلی دوست دارم
Naghmeh Mo
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
کتاب جالب پر کشش و متفاوتی هست
الی خزاعی
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
نثر کتاب بسیار شاعرانه بود.
Mahboobe Momeni
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
عالی وبی نظیر. خوشحالم که خوندمش
حدیث ازادی
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
خیلی خوب بود و دوسداشتم
سودابه
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
عالییی واقعا جذاب بود
Nika Vesalian
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
داستان معمولی، صدای گوینده زیبا
zahra bakhtbedar
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بدون سانسور با گویندگی قوی و زیبا
Najmeh Sheikh
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
بسیار جالب و مفید بود لذت بردم
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عالی بود مخصوصا صدای راوی
Nasim Azorde
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دوسش داشتم، جذاب بود و شنیدنی
شبنم اخگر
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
سبک و نثرعالی با بیانی ماهرانه
parnian narani
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
کیف کردم. قصه قصه گو همه چیز عالی
هانیه برازتده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالیه عالی پیشنهاد میکنم
اسما مقدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خیلی کتاب دوست داشتنی با بیان جزئیات...
سورن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
آخرش و نمیدونم گوینگی.. ولی خوب بود
راحیل حجت نیا
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دوستش داشتم
احسان نظری
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
داستان جالب و زیبا
<< 1 2 3 4 5 
👋 سوالی دارید؟