نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

یسنا جلالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
بسیار اموزنده بود ممنون
marjan yousefi
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
خیلی کتاب عمیق و پرمعنایی هست
علی شاهی
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
کتاب خوبیه و پیشنهاد میکنم مطالعه کنین.
Naser Niknam
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
بسیار زیبا و آموزنده
آزاده غفرانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
عالی بود به همه توصیه میکنم
Sana Mohamad pour
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
حتما گوش بدین فوق‌العاده‌ست
هانیه عسگری
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
داستان بی نظیر با مفهوم زیبا
معصومه کرمانی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوانده ام
ژاله رفیعی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
فوق العاده زیبا وآموزنده
روحی صفایی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
کتابی که باید همه مطالعه کنن
زهرا تابع حسینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بهترین کتابی بود که خوندم
سمیه صدیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خیلی عالی و خوب بود.
ساینا
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالیه خیلی خوب بود
مائده پورسلیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
دید متفاوت به دنیای پس از مرگ
Hengame Rahmati
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
به نظرم ۲بار این کتاب رو گوش کنید.
مریم رحمانی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
واقعا محشره این کتاب
نگار
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
صدای راوی گیرا
داستان جذاب بود
نگین دهداری
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عاااالی بود، حتما بشنوید
فرناز کشمیری
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
یه قصه روون و عالی من که لذت بردم
مهدی عب
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
صدا جالب نبود, ولی محتوا خوب بود
رابین رضایی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
جالب بود برام کتاب مفیدی بود
مهدی ملکشاهی صفت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
به هیچ وجه توصیه نمیکنم
Fari
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
خواندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم
Ava Mohamad
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
یکی از کتابهایی که زندگیم را دگرگون کرد
eman ariyan
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
زیبا و پر از مفهوم هست
افسانه مهرداوری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
خیلی عالی بود واقعا لذت بردم
زکی نام
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
عالی تاثیر گذار سرگرم کننده
Pegah
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
بسیار تجربه جذابی بود
یاسمن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
خوانش کتاب بسیار جذاب بود.
النا ابراهیمی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
واقعا عالیه حتما پیشنهادش میکنم
م س‌.ر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خیلی خیلی دوست داشتم
خوانش علی بود
سعیده تقی زاده
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
فوق العاده بود باصدای عالی
نغمه شوقی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
وای که این کتاب چقدر حرف برای گفتن داشت
نازیلا مولایی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
وسطاش کسل کننده شد ولی بد نبود در کل
Iman Sharifi
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بدک نبود اما کلیشه بود دیگه.
طاهره پارسا
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
خیلی خوب بود و من از او خیلی خوشم امد
حمیده خداجویی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عالی بود از آن لذت بردم وخیلی یادگرفتم
Bita
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
عالیه خیلی خوبه نمیدونم
مهسا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
آهنگی که داشت اذیت میکرد
zeynab
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
کتاب بسیار عالی و زیبایی بود
ماریا
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
جالب و گوش دادنی بود.
فاطمه میرزاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
کتابی بسیار زیبا و پرمعنایی بود.
ستایش ایزدخواه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
عالیه خیلی دلچسب و امیدبخشه
مهدی رهدار
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
گوینده باعث میشه آدم خوابش میبره
Z .T
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
محتوای کتاب عالی بود.
غزال حسینى
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
میتونم بگم غرق شدم توی این کتاب
هستی درویشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
فوق العاده است. من چند بار گوش دادم.
نسترن مطلوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
خیلی شیرینه برای قبل خواب مفیده
فرشته
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
کتاب موردنظرم کمک بزرگی به من هست🤗
فهیمه شهباز
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
این کتاب رو توصیه می‌کنم کتاب خوبیه
<< 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 >>
👋 سوالی دارید؟