نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

آمنه امیدیان
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کتاب خوبیه. باید یک بار حتما شنید این کتاب رو
صابر خ
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کتاب بسیار زیبا، فلسفی و آموزنده بود. زندگی آموزه
معصومه زیبایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
همه باید این کتاب رو بخونن یا بشنون... واقعا دست از حسرت کشیدن برمیداره آدم
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
کتاب خوب و جذاب وروانشناسانه است و راوی بسیار خوب
نرگس ورزدار
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
پایان خوبی داشت و اینکه داستان آموزنده بود ✨
Fariba Mahdavizadeh
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی بود یه مقدار وسط داستان کسل کننده می‌شد اما پایان فوق العاده‌ای داشت
مریم سلیمانی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بخونید حتما خیلی کمک میکنه تا از حسرت هامون دست بکشیم
امیر فتاحی
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بسیار عالى و صداى راوى خیلى ارامش ده بود ممنون
amir hossein nazari
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
گوش بدیدش... ارزش ثانیه به ثانیه زمان گذاشتنش رو داره...
asma soleymani
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خیلی تعریفش رو شنیدم ولی نتونستم تمومش کنم
Farzane Kabiri
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
کتابیه که به نظرم هرچند وقت یکبار باید خوند یا گوش کرد
شقایق آقایی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
فوق العاده بود توصیه میکنم حتما این کتاب رو گوش بدید
مهدیه امامی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
بنظر همه باید بخونن. تلنگر مفیدی میزنه...
مریم امین اصغری
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
فصل پنجم کتاب هستم تا به الان فقط حوصلمو سر برده
Ainaz Hosseini
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
لازمه هرکسی گوشش بده، در مسیر باشید و لذت ببرید
Iggsamiee
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
داستان قشنگی داره و آدمو میبره به فضاهای جذاب
مانی یوسفیان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
واسه اونایی که میخوان کتاب خوندنو شروع کنن عالیه
Masmot
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
واقعا توصیه میکنم به همه که این کتاب رو مطالعه کنن
NargessAramesh
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
قشنگ بود، یکبار رو حداقل باید این کتاب رو خوند یا شنید
محبوبه مولایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
نتونستم ارتباط بگیرم اول کتاب کنارگذاشتم سلیقه من نبود
سحردارایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
خیلیی قشنگ و تاثیر گذار بود. واقعا عالی بود.
حمیرا ناصح
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
داستان عالیه
کمک میکنه که از فکر به گذشته دست برداریم
ارزو بندوز
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
خیلی برام جذاب بود حتما گوش کنید و لذت ببرید
Elham
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
عالی بود. ارزش دوباره و سه باره خواندن را دارد.
حسین احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
وای ادم اخر کتاب انگار قابلیت سفر درزندگی مختلف پیدامیکنه
زینب جانقربان
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
صدای گوینده خیلی ارامش ببخش و زیبا بود همچنین موسیقی متن
نوید پایدار
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
به جایزه گرفتن شاید نرسه کتاب ولی خب گرفته، در کل بدک نیست.
مونا ایروانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
واقعا کتاب خوبی بود دیدگاهتون و به مشکلات تغییر میده
نیما جواندل
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
از لحاظ رمان، خیلی پیچیدگی یا جذابیت خاصی نداشت
Fatemeh Esfandiyari
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
جذاب بود واقعا ارزش گوش کردن یا خواندنش را داره
زینب سلطانی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
من خیلی خوشم نیومد، بنظرم خیلی ارزش خواندن ندارد.
Pegah
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
دارم گوش میکنم به نظر بد نمیاد تا الان برام جذابیت داشته
زهرا اسمعلی زاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
بسیارعالی بود.. بنظرم حتما مطاله کنید ممنونم
M Gh
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
از همه نظر عالی بود... خداقوت به همه دست اندرکاران
فاطمه خراسانی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
خیلی شگفت انگیزه دنیای‌های مختلف زندگی میکنه
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عالی بود حتما گوش بدید کلا نظرتونو راجع به زندگی عوض میکنه
رضا خبازاقدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
عالی عالی واقعا توصیه می‌کنم به همه دوستداران کتابهای خوب
Ehsan Fakhimi
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
بدون نقص عالی و مهیج. در مورد گوینده هم هر چی بگم کمه
کلثوم قادری
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
عالی بود کتابی درباره حسرت نخوردن از گذشته است
عادل زمانی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
در اواسط کتاب قصه‌ها کمی به تکرار میوفتن
عاطفه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
رمان فانتزی جذاب و جالبی هست و صدای گوینده هم دلنشین بود
بهزاد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
الکی کش نداده بود مختصر مفید و الهام بخش خوشمان آمد
غزاله رحیمی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
یک کتاب با دیدگاهی کاملا متفاوت و بسیار تاثیر گذار
بهمن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
توصیه میشه حتما وقت بزارید برای این کتاب.
نیکا اسلامیان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خیلی دیدگاه ارزشمندی به آدم میده بی نظیره
شیما
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
خود کتاب فوق العاده بود به نظرم اما خوانش میتونست بهتر باشه
shabnam kokabi
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
شمارو وادار میکنه نگاهتون به زندگی تغییر بدید
علی پیشدادنژاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عالی. داستان زندگی هر انسان تا روز دیگه هست.
آناهیتا امیری سامانی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بنظر من همه آدمهای دنیا باید یبار هم این کتاب رو بخوانند.
نوشین مروتی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
داستان خیلی جذاب نبود ولی راوی عالی بود
<< 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 >>
👋 سوالی دارید؟