جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
مت هیگ
،
محمدصالح نورانی زاده
انتشارات کتاب کوله پشتی
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی خارجی
کتاب صوتی
4.6
3207 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
آمنه امیدیان
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
2
0
کتاب خوبیه. باید یک بار حتما شنید این کتاب رو
صابر خ
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
2
0
کتاب بسیار زیبا، فلسفی و آموزنده بود. زندگی آموزه
معصومه زیبایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
1
0
همه باید این کتاب رو بخونن یا بشنون... واقعا دست از حسرت کشیدن برمیداره آدم
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
2
0
کتاب خوب و جذاب وروانشناسانه است و راوی بسیار خوب
نرگس ورزدار
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
2
0
پایان خوبی داشت و اینکه داستان آموزنده بود ✨
Fariba Mahdavizadeh
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
0
بسیار عالی بود یه مقدار وسط داستان کسل کننده میشد اما پایان فوق العادهای داشت
مریم سلیمانی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
0
بخونید حتما خیلی کمک میکنه تا از حسرت هامون دست بکشیم
امیر فتاحی
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
بسیار عالى و صداى راوى خیلى ارامش ده بود ممنون
amir hossein nazari
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
0
گوش بدیدش... ارزش ثانیه به ثانیه زمان گذاشتنش رو داره...
asma soleymani
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
0
0
خیلی تعریفش رو شنیدم ولی نتونستم تمومش کنم
Farzane Kabiri
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
0
0
کتابیه که به نظرم هرچند وقت یکبار باید خوند یا گوش کرد
شقایق آقایی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
فوق العاده بود توصیه میکنم حتما این کتاب رو گوش بدید
مهدیه امامی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
0
0
بنظر همه باید بخونن. تلنگر مفیدی میزنه...
مریم امین اصغری
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
فصل پنجم کتاب هستم تا به الان فقط حوصلمو سر برده
Ainaz Hosseini
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
لازمه هرکسی گوشش بده، در مسیر باشید و لذت ببرید
Iggsamiee
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
0
0
داستان قشنگی داره و آدمو میبره به فضاهای جذاب
مانی یوسفیان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
1
0
واسه اونایی که میخوان کتاب خوندنو شروع کنن عالیه
Masmot
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
0
0
واقعا توصیه میکنم به همه که این کتاب رو مطالعه کنن
NargessAramesh
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
0
0
قشنگ بود، یکبار رو حداقل باید این کتاب رو خوند یا شنید
محبوبه مولایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
0
0
نتونستم ارتباط بگیرم اول کتاب کنارگذاشتم سلیقه من نبود
سحردارایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
خیلیی قشنگ و تاثیر گذار بود. واقعا عالی بود.
حمیرا ناصح
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
داستان عالیه
کمک میکنه که از فکر به گذشته دست برداریم
ارزو بندوز
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
0
0
خیلی برام جذاب بود حتما گوش کنید و لذت ببرید
Elham
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
0
0
عالی بود. ارزش دوباره و سه باره خواندن را دارد.
حسین احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
0
0
وای ادم اخر کتاب انگار قابلیت سفر درزندگی مختلف پیدامیکنه
زینب جانقربان
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
0
0
صدای گوینده خیلی ارامش ببخش و زیبا بود همچنین موسیقی متن
نوید پایدار
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
0
0
به جایزه گرفتن شاید نرسه کتاب ولی خب گرفته، در کل بدک نیست.
مونا ایروانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
0
0
واقعا کتاب خوبی بود دیدگاهتون و به مشکلات تغییر میده
نیما جواندل
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
0
0
از لحاظ رمان، خیلی پیچیدگی یا جذابیت خاصی نداشت
Fatemeh Esfandiyari
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
0
جذاب بود واقعا ارزش گوش کردن یا خواندنش را داره
زینب سلطانی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
0
0
من خیلی خوشم نیومد، بنظرم خیلی ارزش خواندن ندارد.
Pegah
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
دارم گوش میکنم به نظر بد نمیاد تا الان برام جذابیت داشته
زهرا اسمعلی زاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
0
0
بسیارعالی بود.. بنظرم حتما مطاله کنید ممنونم
M Gh
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
0
0
از همه نظر عالی بود... خداقوت به همه دست اندرکاران
فاطمه خراسانی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
0
خیلی شگفت انگیزه دنیایهای مختلف زندگی میکنه
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
0
0
عالی بود حتما گوش بدید کلا نظرتونو راجع به زندگی عوض میکنه
رضا خبازاقدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
0
0
عالی عالی واقعا توصیه میکنم به همه دوستداران کتابهای خوب
Ehsan Fakhimi
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
0
0
بدون نقص عالی و مهیج. در مورد گوینده هم هر چی بگم کمه
کلثوم قادری
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
0
0
عالی بود کتابی درباره حسرت نخوردن از گذشته است
عادل زمانی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
0
0
در اواسط کتاب قصهها کمی به تکرار میوفتن
عاطفه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
0
0
رمان فانتزی جذاب و جالبی هست و صدای گوینده هم دلنشین بود
بهزاد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
0
0
الکی کش نداده بود مختصر مفید و الهام بخش خوشمان آمد
غزاله رحیمی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
0
0
یک کتاب با دیدگاهی کاملا متفاوت و بسیار تاثیر گذار
بهمن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
0
0
توصیه میشه حتما وقت بزارید برای این کتاب.
نیکا اسلامیان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
0
0
خیلی دیدگاه ارزشمندی به آدم میده بی نظیره
شیما
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
0
0
خود کتاب فوق العاده بود به نظرم اما خوانش میتونست بهتر باشه
shabnam kokabi
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
0
0
شمارو وادار میکنه نگاهتون به زندگی تغییر بدید
علی پیشدادنژاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
0
0
عالی. داستان زندگی هر انسان تا روز دیگه هست.
آناهیتا امیری سامانی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
0
بنظر من همه آدمهای دنیا باید یبار هم این کتاب رو بخوانند.
نوشین مروتی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
0
0
داستان خیلی جذاب نبود ولی راوی عالی بود
<<
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
>>
👋 سوالی دارید؟