جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
مت هیگ
،
محمدصالح نورانی زاده
انتشارات کتاب کوله پشتی
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی خارجی
کتاب صوتی
4.6
3207 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مریم ثقفی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
مطالب کتاب خیلی مفید بود. متن روانی داشت. جذب کننده بود. صدای گوینده خوب و گیرا بود.
نرگس ماهانی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
خیلی خوب بود. کاش واقعأ امکانش بود. که بتونیم انتخاب کنیم که توی کدوم بخش از عمرمون برگردیم
متین
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
کتابی عالی، متنی روان، و داستانی متفاوت درباره زندگی و حسرتها و تصمیمات انسان.
بسیار زیبا بود
زهرا حمیده
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
بسیار بیشتر از انتظارم بود. قابل تأمل و ملموس.
گویندگی بسیار عالی.
سپاسگزارم واقعاً🌺
مینا ولی زاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
داستانی بسیار قوی و عالی داشت و پر از نکات آموزنده بود و مخاطب رو تحت تاثیر قرار میداد
رقیه یاری
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
0
🌸🌸موضوع کتاب بسیار عالی و در عین حال تاثیر گذار بود و شنیدن این داستان رو پیشنهاد میکنم 🌸🌸🌸
رویا متکلمی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
اولین داستان صوتی که شنیدم باید حتما گوشش کنید شاید واقعا دید شما رو به زندگی تغییر بده
Reza Khodabakhshi
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
با تخیلی شگفت شما را به جنبههای اسرار آمیز و عواقب انگیزههای و آرزوهای انسانی آشنا میکند
مژگان یوسفی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
اولین بار بود کتاب صوتی گوش میدادم، خیلی جالب بود، ممنون.
داستان هم برای من خیلی جالب و جذاب بود.
ماهور اصلانی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
بسیار عالی. یکی از کتابهایی هست که ممکنه تا حدی دید هر فردی رو نسبت به زندگی تغییر بده.
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
0
بسیار انگیزشی و زیبا بود فقط فصل اول خیلی به توصیف افسردگی و امواج منفی پرداخته شده
Mitra Fakhra
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
عالی بی نظیر خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنم
این کتاب شبیه افسانه اه است ولی به روز شده.
Samira Mokhtarani
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
به شدت خوندنش رو برای همه پیشنهاد میکنم
قطعاً نگرش آدم رو به اتفاقات و حسرتهای روزانه عوض میکنه
سیده زهرا سعادتی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
کتاب خوبی بود، اما عالی نبود. یک داستان طولانی برای بیان یک مفهوم تکراری. توقع بیشتری داشتم.
farzan yazdani
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
کتاب بسیار زیبا و دلنشین با یه نتیجه گیری عالی بود متشکرم از فاطمه فراهانی عزیز برای صوت زیباشون
شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
کتاب فوق العاده زیبا با گویندگی فوق العاده تر و انرژی بخش که باعث میشه انسان قدر زندگیشو بدونه
Saeed sayyahpour
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
کتاب خوب وجالبیه. وخانم گوینده هم بسیارعالین. خیلی مسلط وبا تامل داستان رو شرح میدن
مهدی سالاری فرد
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
0
0
خیلی از وقایع تکرار میشن و داستان خیلی کند پیش میره و نتیجه داستان در اواسط داستان مشخصه
سهیلا بادپا
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
0
برای هر انسانی که دوست داره طعم واقعی زندگی در این جهان پر آشوب رو بچشه توصیه میشه
N B
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود من دوسش داشتم به نظرم ارزش یکبار خوندن داره، صدای راوی هم خوب بود
پیشنهاد میکنم
Magnolia RP
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
درون مایه خود شناسی، روان شناسی با داستانی جذاب.
دنیاهای موازیی ک وجود داشت جالب بود.
Nilliam
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
0
0
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون خودم دقیقن شخصیتی مثل نورا رو دارم. خیلی بهم کمک کرد.
کتایون عطار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
1
0
کتاب جالبی بود و آموزنده خیلی چالش نداشت برای اینکه شنونده و جذب کنه ولی برای یکبار شنیدن خوبه✨
الهه راستگو
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
1
0
کتاب محتواش خیلی جالب بود اما گویندگیش فقط نظر منه که فکر میکنم دارع مسخره میکنه؟ 😒
مینا حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
0
زندگی زیباست حتی در اوج ناامیدی کتاب خوبیه دید آدمو نسبت به گذشته و حسرتها عوض میکنه
fereshteh heidari
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
2
0
اگر انگیزه و انرژیتون کاهش پیدا کرده حتما از این کتاب کمک بگیرید.
Azadeh Rahmanian
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
2
0
کتاب بسیار هیجان انگیز و جالبی بود در مورد زنذگی در جهانهای موازی
شعری اولیا
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
1
1
از شنیدن کتاب لذت بردم. صدای گوینده هم دلنشین بود و خیلی خوب بر شخصیت داستان نشسته بود.
نازنین چم حیدر
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
2
0
یه مقدار طول و تفسیرش زیاده ولی در کل ارزش یکبار خوندن رو داره
Loza Elyasi
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
2
0
خواندنش بار رو شونههای ادمو سبک تر میکنه از تفکر پر مورد راههای نرفته
نسیم نیک
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
3
0
خیلی کتاب قشنگی بود... یادمون داد حسرت نخوریم و زندگیمون رو بسازیم
نازنین خوشرو
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
2
0
کتاب متفاوتی بود
گویندگی هم خوب بود. در کل پیشنهاد میکنم گوش کنید
Sama Roein
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
عالی چرا اسم راوی را پیدا نمیکنم؟ راوی عالی متن کتاب عالی من که عاشقش شدم
pershang bahramzadeh
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
0
خیلی اموزنده بود و پر از کشش. توصیه میکنم حتما گوش کنید. با تشکر از کتابراه
مطهره قویدل
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
0
0
به نظرم زندگیهای مختلف یک فرد در جهانهای موازی رو بیان میکرد، دوستش داشتم
ملیسا خوزستانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
0
0
داستان اینکتاب واقعا قشنگ جدید وآموزندس به نظرم این کتاب عالیه
حدیث
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
0
0
یه کتاب برای درک واقعی زندگی با پذیرش تمام خوبیها و بدی هاش
سعید ایجادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
سلام کتابخانه نیمه شب کتاب جذابیه، باید بارها اونو شنید و شنید... ممنونم
مینا هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
0
0
تایم آزاد و خالی گوش بدین تا بشه توی دل قصه رفت فوق العاده بود
احمدرضا حامدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
0
0
کتاب بسیار مفیدی بود و اصلا یکنواخت نیست، پیشنهاد میکنم گوش بدیدش
Masiagheli
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
0
0
خیلی خیلی لذت بردم و به همه پیشنهاد میکنم بخونن و گوش بدنش:)
مهسا رضوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
انگار هر لحظه از زندگی همه آدما رو بابت انتخاب کردن یا نکردن به تصویر کشیده بود
نازنین محجوب
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
کتاب خیلی سبک و روان ولی اگه با تامل بخونیش میبینی خیلی عمیق
محدثه بهادری
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
0
0
اگر همش درگیر گذشتهای این کتاب بینطیرُ میتونی بالغ بر ۵۰هزاربار گوش بدی
المیرا شفیعی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
0
0
خیلی کتاب فوق العادهای بود، کاش واقعا میشد زندگیهای دیگه رو تجربه کرد😍😍
سارا علیداد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
0
0
خیلی زیبا بود بعد از خوندنش خیلی چیزا درونم تغییر کرد به زبان ساده تراپی بود.
مهناز بایاب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
0
0
کتابی متفاوت که با داستان جالب زندگیهای موازی رو نشون میده توصیه میکنم
مژده mozhi
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
0
0
جالب بود. سرنوشتمون وقتی عوض میشه ممکنه خیلی اتفاقهای بدتر برامون بیوفته
مهتاب محسنی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
0
0
عالی بود. من در فاز افسردگی بدی بودم این کتاب بهم واقعا انگیزه داد
علیرضا طاهری
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
0
چه کتاب دلنشین و چه گویندگی دلپذیری رو تجربه کردم. عمیقا سپاسگزارم.
<<
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
>>
👋 سوالی دارید؟