نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

مریم ثقفی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
مطالب کتاب خیلی مفید بود. متن روانی داشت. جذب کننده بود. صدای گوینده خوب و گیرا بود.
نرگس ماهانی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
خیلی خوب بود. کاش واقعأ امکانش بود. که بتونیم انتخاب کنیم که توی کدوم بخش از عمرمون برگردیم
متین
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
کتابی عالی، متنی روان، و داستانی متفاوت درباره زندگی و حسرتها و تصمیمات انسان.
بسیار زیبا بود
زهرا حمیده
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
بسیار بیشتر از انتظارم بود. قابل تأمل و ملموس.
گویندگی بسیار عالی.
سپاسگزارم واقعاً🌺
مینا ولی زاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
داستانی بسیار قوی و عالی داشت و پر از نکات آموزنده بود و مخاطب رو تحت تاثیر قرار می‌داد
رقیه یاری
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
🌸🌸موضوع کتاب بسیار عالی و در عین حال تاثیر گذار بود و شنیدن این داستان رو پیشنهاد میکنم 🌸🌸🌸
رویا متکلمی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
اولین داستان صوتی که شنیدم باید حتما گوشش کنید شاید واقعا دید شما رو به زندگی تغییر بده
Reza Khodabakhshi
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
با تخیلی شگفت شما را به جنبه‌های اسرار آمیز و عواقب انگیزه‌های و آرزوهای انسانی آشنا می‌کند
مژگان یوسفی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
اولین بار بود کتاب صوتی گوش میدادم، خیلی جالب بود، ممنون.
داستان هم برای من خیلی جالب و جذاب بود.
ماهور اصلانی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
بسیار عالی. یکی از کتاب‌هایی هست که ممکنه تا حدی دید هر فردی رو نسبت به زندگی تغییر بده.
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
بسیار انگیزشی و زیبا بود فقط فصل اول خیلی به توصیف افسردگی و امواج منفی پرداخته شده
Mitra Fakhra
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عالی بی نظیر خواندن این کتاب را به همه توصیه می‌کنم
این کتاب شبیه افسانه اه است ولی به روز شده.
Samira Mokhtarani
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
به شدت خوندنش رو برای همه پیشنهاد میکنم
قطعاً نگرش آدم رو به اتفاقات و حسرت‌های روزانه عوض میکنه
سیده زهرا سعادتی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
کتاب خوبی بود، اما عالی نبود. یک داستان طولانی برای بیان یک مفهوم تکراری. توقع بیشتری داشتم.
farzan yazdani
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
کتاب بسیار زیبا و دلنشین با یه نتیجه گیری عالی بود متشکرم از فاطمه فراهانی عزیز برای صوت زیباشون
شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
کتاب فوق العاده زیبا با گویندگی فوق العاده تر و انرژی بخش که باعث میشه انسان قدر زندگیشو بدونه
Saeed sayyahpour
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کتاب خوب وجالبیه. وخانم گوینده هم بسیارعالین. خیلی مسلط وبا تامل داستان رو شرح میدن
مهدی سالاری فرد
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خیلی از وقایع تکرار میشن و داستان خیلی کند پیش میره و نتیجه داستان در اواسط داستان مشخصه
سهیلا بادپا
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
برای هر انسانی که دوست داره طعم واقعی زندگی در این جهان پر آشوب رو بچشه توصیه میشه
N B
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتاب خوبی بود من دوسش داشتم به نظرم ارزش یکبار خوندن داره، صدای راوی هم خوب بود
پیشنهاد میکنم
Magnolia RP
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
درون مایه خود شناسی، روان شناسی با داستانی جذاب.
دنیاهای موازیی ک وجود داشت جالب بود.
Nilliam
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون خودم دقیقن شخصیتی مثل نورا رو دارم. خیلی بهم کمک کرد.
کتایون عطار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کتاب جالبی بود و آموزنده خیلی چالش نداشت برای اینکه شنونده و جذب کنه ولی برای یکبار شنیدن خوبه✨
الهه راستگو
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
کتاب محتواش خیلی جالب بود اما گویندگیش فقط نظر منه که فکر میکنم دارع مسخره میکنه؟ 😒
مینا حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
زندگی زیباست حتی در اوج ناامیدی کتاب خوبیه دید آدمو نسبت به گذشته و حسرتها عوض میکنه
fereshteh heidari
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اگر انگیزه و انرژیتون کاهش پیدا کرده حتما از این کتاب کمک بگیرید.
Azadeh Rahmanian
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
کتاب بسیار هیجان انگیز و جالبی بود در مورد زنذگی در جهان‌های موازی
شعری اولیا
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
از شنیدن کتاب لذت بردم. صدای گوینده هم دلنشین بود و خیلی خوب بر شخصیت داستان نشسته بود.
نازنین چم حیدر
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
یه مقدار طول و تفسیرش زیاده ولی در کل ارزش یکبار خوندن رو داره
Loza Elyasi
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خواندنش بار رو شونه‌های ادمو سبک تر میکنه از تفکر پر مورد راه‌های نرفته
نسیم نیک
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خیلی کتاب قشنگی بود... یادمون داد حسرت نخوریم و زندگیمون رو بسازیم
نازنین خوشرو
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
کتاب متفاوتی بود
گویندگی هم خوب بود. در کل پیشنهاد میکنم گوش کنید
Sama Roein
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
عالی چرا اسم راوی را پیدا نمیکنم؟ راوی عالی متن کتاب عالی من که عاشقش شدم
pershang bahramzadeh
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
خیلی اموزنده بود و پر از کشش. توصیه میکنم حتما گوش کنید. با تشکر از کتابراه
مطهره قویدل
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
به نظرم زندگی‌های مختلف یک فرد در جهان‌های موازی رو بیان می‌کرد، دوستش داشتم
ملیسا خوزستانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
داستان این‌کتاب واقعا قشنگ جدید و‌آموزندس به نظرم‌ این کتاب عالیه
حدیث
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
یه کتاب برای درک واقعی زندگی با پذیرش تمام خوبی‌ها و بدی هاش
سعید ایجادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
سلام کتابخانه نیمه شب کتاب جذابیه، باید بارها اونو شنید و شنید... ممنونم
مینا هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
تایم آزاد و خالی گوش بدین تا بشه توی دل قصه رفت فوق العاده بود
احمدرضا حامدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
کتاب بسیار مفیدی بود و اصلا یکنواخت نیست، پیشنهاد میکنم گوش بدیدش
Masiagheli
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
خیلی خیلی لذت بردم و به همه پیشنهاد میکنم بخونن و گوش بدنش:)
مهسا رضوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
انگار هر لحظه از زندگی همه آدما رو بابت انتخاب کردن یا نکردن به تصویر کشیده بود
نازنین محجوب
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
کتاب خیلی سبک و روان ولی اگه با تامل بخونیش میبینی خیلی عمیق
محدثه بهادری
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
اگر همش درگیر گذشته‌ای این کتاب بینطیرُ میتونی بالغ بر ۵۰هزاربار گوش بدی
المیرا شفیعی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
خیلی کتاب فوق العاده‌ای بود، کاش واقعا میشد زندگی‌های دیگه رو تجربه کرد😍😍
سارا علیداد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
خیلی زیبا بود بعد از خوندنش خیلی چیزا درونم تغییر کرد به زبان ساده تراپی بود.
مهناز بایاب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
کتابی متفاوت که با داستان جالب زندگی‌های موازی رو نشون میده توصیه میکنم
مژده mozhi
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
جالب بود. سرنوشتمون وقتی عوض میشه ممکنه خیلی اتفاقهای بدتر برامون بیوفته
مهتاب محسنی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عالی بود. من در فاز افسردگی بدی بودم این کتاب بهم واقعا انگیزه داد
علیرضا طاهری
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
چه کتاب دلنشین و چه گویندگی دلپذیری رو تجربه کردم. عمیقا سپاسگزارم.
<< 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 >>
👋 سوالی دارید؟