جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
مت هیگ
،
محمدصالح نورانی زاده
انتشارات کتاب کوله پشتی
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی خارجی
کتاب صوتی
4.6
3207 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
mohammad jaafaran
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
رمان بسیار گیرا و جذابی بود... جریان زندگی و فراز و فرود آن در غالب داستانی جذاب.. بسیار ممنون از کتابراه🙏🌹
بتی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
نمیدونم واقعا جهانهای موازی وجود دارند یا نه
اگر وجود داشته باشند جایی برای غصه یا گله و شکایت باقی نمیمونه
mohammad babaei
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
دوستش داشتم. البته جزو اون کتابهایی هست که باید خیلی با دقت بهش گوش داد چون واقعا جمله به جمله ش درس زندگی هست
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
کتاب مفیدی است صدای گوینده دلنشین و آرامش بخش کاملا مناسب مطالب کتابی که به مفهوم زندگی و فلسفه زیستن میپردازد
فائزه ش
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
واقعا کتاب خوبی بود. راوی هم بسیار روان و عالی کتاب رو روایت کردن. شنیدن این کتاب رو توصیه میکنم 👌
Elahe irani
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
این حجم از اسمهای مختلف در کتاب آدم از متن داستان جدا میکند ولی کتاب تجربه و ارزش زندگی به افراد میآموزد
reza zandi
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
زیبا و آموزنده خواندن این کتاب را به تمامی اشخاصی که ذهن حقیقت جو دارند توصیه میکنم داستانی متفاوت و آموزنده
زهرام
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
خیلی خیلی نکات آموزندهی داره و به ادم یاد میده که برای تصمیم زندگیمون تا به کجا کشیده میشه
با سپاس واقعا عالی بود❤
Samira Navazani
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
1
0
نویسنده در قالب داستان جهانهای موازی رو توضیح میده و برای رفع تضاد انسان با خودش بسیار مفیده خیلی دوستش داشتم
Nooshin Sh
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
1
0
کتابی عالی وثاثیرگزار که باعث کنکاش در زندگی خودمان وحسرتها وآرزوهای دست نیافته میشود از شنیدنش لذت بردم
Kazhal Amini
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
2
0
بسیار عالی. توصیه میکنم به کسانی که به هر نحوی از تصمیمات گذشتشون احساس ندامت میکنن حتما بشنون
.M.R.G.P
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
5
0
بااتمام کتاب، حس خوبی به ادامه زندگی و شیوه آن خواهید داشت🍀🍀
Phaty
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
0
0
واسه دوری از حسرت های الکی، و در لحظه زندگی کردن و کیف حال رو بردن واقعا کتاب خوبیه
الهام سمی زاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
0
بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتاب صوتی رو تهیه کنید. مخصوصا اگر این روزها حال روحی خوبی ندارید
شکوفه قاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
0
0
جزو قشنگترین کتابایی بود که گوش دادم عالی بود عالی ممنون نویسندهی عزیز ممنون راوی عزیز
رزا امینی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
0
0
اونقدر این کتاب رو دوست دارم که چند بار گوش کردم. هم جذاب و پر کشش هست و هم آموزنده و به دردبخور
الی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
0
0
زیبا روان گوینده عالی داستان کتاب خانهای نیمه شب فضای تخیلی و گیرایی داشت گوینده هم عالی بود
لاله عباس نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
کتاب سرگرم کننده و در عین حال انسان به فکر میاندازه در مورد فیزیک کوانتوم و دنیاهای موازی
سارا
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
کتاب قشنگی حس سر زندگی داره یه جورایی امید بخش کلا حس خوبی به لحظه هام داد من که دوسش داشتم
Zohre H
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
عالیییی بود دید ادمو نسبت به زندگی کلا عوض میکنه انگار میگه زندگی نسبیه و خوب و بد نداره
شیما شریفیان
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
0
0
برعکس خیلیها که گفتن این کتاب عالیه و پیشنهاد دادند واقعیت به نظرم افراطی و خسته کننده بود
الناز فرجی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
0
0
یکی از بهترین کتابایی که تو عمرم خوندم بود و واقعا خیلی خوب به صورت داستانی توضیح داده بود
زهرا
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
0
0
خیلی کتاب خوبی بود با خوندن این کتاب دیدگاه ادم به مشکلات و تلخی های زندگی عوض میشه
شادی حبیب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
جالب بود و به بخشهایی از درون و بیرون زندگی اشاره داشت که شاید به آنها کمتر توجه میکنیم
بهاره قاسمی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
0
0
عالیییییی بود، چقدر خوب و واقعی بود، حتماااااا بخونید یا گوش بدید، نسخه صوتی هم خیلی عالی بود.
y.pahlevani
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
0
0
خوبه ولی راوی و لحنش اصلا مناسب نیس به طرزی که خسته کنندست ولی خود کتاب خوب و انگیزشی میتونه باشه
نگار
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
0
0
سلام کتاب جالب و خواندنی من دوست داشتم بسیار جالب بود اتفاقاتی زیبا در کتاب آمده امیدوارم بخوانید.
کتایون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
0
0
دوست داشتم در انتها نتیجه اخلاقی قشنگی گرفته میشد در اوج ناامیدی جملاتش در زندگی من راهگشا بود
مجید م
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
0
0
واقعا فکرش نمیکردم چنین کتابی باشه
عالی بود و بسیار انگیزشی و با مفهوم
حتما مطالعه کنید
پریسا جمشیدی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
0
0
کناب بسیار مفید و قابل تاملی بوددر طول گوش دادن به کتاب از هر لحظه اش میشه لذت برد:)
Hadis
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
0
0
میتوانست عامیانه تر بیان شود برای کسی که آنتن این کتاب را نخوانده است کنی نامفهوم میباشد
امجد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
0
0
خیلی کتاب خوبی هست، گویندگی هم بسیار عالی و دلنشین است این اولین تجربه کتاب صوتی من بود، ممنوننم
مینا جلالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
0
0
به نظرم هر انسانی که از زندگی ناامید شده یا افسوس گذشته رو میخوره نیاز داره که این کتاب رو گوش بده
شادی قائم مقامی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
خیلی خوب هم خونده بودم کتاب هم الان شمیدم کلی لذت بردم فقط بعضی جملهها درست ادا نمیشد
فاطمه پیریایی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
0
سلام کتاب فوق العاده آموزندهای بود و از خوانش خیلی لذت بردم بسیار دلنشین و گرم بود سپاسگزارم
سیده طاهره قائمی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
0
0
خیلی عالی دوست داشتم هیچ وقت تموم نشه به شدت پیشنهاد میکنم ارزش خرید بالایی داره
گلسا
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
شاید اونقدر در مورد این کتاب شنیده بودم که ازش توقع خیلی بالایی داشتم که طبعا برآورده نشد.
سحر بشری
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
0
0
عالی بود عالی. با کمی صبر هر انچه که باید برای ما اتفاق خواهد افتاد و این لذت بخش بود واقعا
غزل سلیمی نژاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
0
0
کتاب روونی بود. ارزش گوش دادن در زمانیهای پرت شده رو واقعا داره. امید بخشه و حالتون رو بهتر میکنه
رهاورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
0
0
نسخه صوتی ضعیف تر از تسخه صوتی دیگری است که موجود است اما کتاب بسیار جالب است و ارزش خواندن دارد.
عرفان نیّرزاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
0
0
عالی بود این کتاب. خیلی به من کمک کرد که کمتر حسرت بخورم بابت تصمیاتی که در گذشته گرفتم.
محمد جودکی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
0
0
یکی از خفنترین و تاثیر گذارترین کتابایی که روی روحیم اثر گذاشت و خیلی جاهاش گریم گرفت
متین طالبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
0
0
خیلی جالب بود برام دوستش داشتم و اینکه واقعا یه نگاه جالبی به زندگی داشت و ناامید نشدن
azadeh laneban
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
0
0
من دوست داشتم آدم رو میبره توی یه دنیای دیگه به نظرم هر انسانی باید یه بار بخوندش
Fateme
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
0
0
رمان عالی بود ولی تشکر ویژه دارم از صداگذار این کتاب، کارتون واقعا حرفهای بود 🙏🏻🌸
nazanin.Asadpanah
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
0
راویش واقعا بده صدای همرو یک نفر اجرا میکنه صدای پسر زنه صدای معلم و شخصیت اصلی داستان همه یکین!
سمانه یعقوبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
0
0
با اینکه همه خیلی ازش تعریف کردند. داستان کتاب برای من شبیه یه مارپیچ تو در تو بود.
بهار امیدواری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
0
0
شنیدنش به من حس خیلی خوبی داد،
تلنگر خیلی خوبیه به نظرم برای سبک زندگی فعلی خیلی از ما…
مریم علیزاد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
0
0
پیشنهاد میکنم جوانانی که مسیر زندگیشان دچار نا امیدی وافسردگی شدهاند حتما انرا بخوانند
کتایون بریمانی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
0
0
این داستان خیلی وایب خوبی میده من نسخه برگه ایش رو هم خریداری کردم پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
<<
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
>>
👋 سوالی دارید؟