نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

mohammad jaafaran
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
رمان بسیار گیرا و جذابی بود... جریان زندگی و فراز و فرود آن در غالب داستانی جذاب.. بسیار ممنون از کتابراه🙏🌹
بتی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
نمیدونم واقعا جهانهای موازی وجود دارند یا نه
اگر وجود داشته باشند جایی برای غصه یا گله و شکایت باقی نمیمونه
mohammad babaei
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
دوستش داشتم. البته جزو اون کتابهایی هست که باید خیلی با دقت بهش گوش داد چون واقعا جمله به جمله ش درس زندگی هست
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
کتاب مفیدی است صدای گوینده دلنشین و آرامش بخش کاملا مناسب مطالب کتابی که به مفهوم زندگی و فلسفه زیستن میپردازد
فائزه ش
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
واقعا کتاب خوبی بود. راوی هم بسیار روان و عالی کتاب رو روایت کردن. شنیدن این کتاب رو توصیه میکنم 👌
Elahe irani
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
این حجم از اسم‌های مختلف در کتاب آدم از متن داستان جدا میکند ولی کتاب تجربه و ارزش زندگی به افراد می‌آموزد
reza zandi
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
زیبا و آموزنده خواندن این کتاب را به تمامی اشخاصی که ذهن حقیقت جو دارند توصیه میکنم داستانی متفاوت و آموزنده
زهرام
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
خیلی خیلی نکات آموزنده‌ی داره و به ادم یاد میده که برا‌ی تصمیم زندگیمون تا به کجا کشیده میشه
با سپاس واقعا عالی بود❤
Samira Navazani
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
نویسنده در قالب داستان جهان‌های موازی رو توضیح میده و برای رفع تضاد انسان با خودش بسیار مفیده خیلی دوستش داشتم
Nooshin Sh
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
کتابی عالی وثاثیرگزار که باعث کنکاش در زندگی خودمان وحسرتها وآرزوهای دست نیافته میشود از شنیدنش لذت بردم
Kazhal Amini
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بسیار عالی. توصیه میکنم به کسانی که به هر نحوی از تصمیمات گذشتشون احساس ندامت میکنن حتما بشنون
.M.R.G.P
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بااتمام کتاب، حس خوبی به ادامه زندگی و شیوه آن خواهید داشت🍀🍀
Phaty
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
واسه دوری از حسرت های الکی، و در لحظه زندگی کردن و کیف حال رو بردن واقعا کتاب خوبیه
الهام سمی زاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتاب صوتی رو تهیه کنید. مخصوصا اگر این روزها حال روحی خوبی ندارید
شکوفه قاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
جزو قشنگ‌ترین کتابایی بود که گوش دادم عالی بود عالی ممنون نویسنده‌ی عزیز ممنون راوی عزیز
رزا امینی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
اونقدر این کتاب رو دوست دارم که چند بار گوش کردم. هم جذاب و پر کشش هست و هم آموزنده و به دردبخور
الی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
زیبا روان گوینده عالی داستان کتاب خانه‌ای نیمه شب فضای تخیلی و گیرایی داشت گوینده هم عالی بود
لاله عباس نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب سرگرم کننده و در عین حال انسان به فکر می‌اندازه در مورد فیزیک کوانتوم و دنیاهای موازی
سارا
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب قشنگی حس سر زندگی داره یه جورایی امید بخش کلا حس خوبی به لحظه هام داد من که دوسش داشتم
Zohre H
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
عالیییی بود دید ادمو نسبت به زندگی کلا عوض میکنه انگار میگه زندگی نسبیه و خوب و بد نداره
شیما شریفیان
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
برعکس خیلی‌ها که گفتن این کتاب عالیه و پیشنهاد دادند واقعیت به نظرم افراطی و خسته کننده بود
الناز فرجی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
یکی از بهترین کتابایی که تو عمرم خوندم بود و واقعا خیلی خوب به صورت داستانی توضیح داده بود
زهرا
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی کتاب خوبی بود با خوندن این کتاب دیدگاه ادم به مشکلات و تلخی های زندگی عوض میشه
شادی حبیب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
جالب بود و به بخشهایی از درون و بیرون زندگی اشاره داشت که شاید به آن‌ها کمتر توجه میکنیم
بهاره قاسمی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
عالیییییی بود، چقدر خوب و واقعی بود، حتماااااا بخونید یا گوش بدید، نسخه صوتی هم خیلی عالی بود.
y.pahlevani
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
خوبه ولی راوی و لحنش اصلا مناسب نیس به طرزی که خسته کنندست ولی خود کتاب خوب و انگیزشی میتونه باشه
نگار
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
سلام کتاب جالب و خواندنی من دوست داشتم بسیار جالب بود اتفاقاتی زیبا در کتاب آمده امیدوارم بخوانید.
کتایون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
دوست داشتم در انتها نتیجه اخلاقی قشنگی گرفته میشد در اوج ناامیدی جملاتش در زندگی من راهگشا بود
مجید م
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
واقعا فکرش نمیکردم چنین کتابی باشه
عالی بود و بسیار انگیزشی و با مفهوم
حتما مطالعه کنید
پریسا جمشیدی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
کناب بسیار مفید و قابل تاملی بوددر طول گوش دادن به کتاب از هر لحظه اش میشه لذت برد:)
Hadis
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
می‌توانست عامیانه تر بیان شود برای کسی که آنتن این کتاب را نخوانده است کنی نامفهوم می‌باشد
امجد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
خیلی کتاب خوبی هست، گویندگی هم بسیار عالی و دلنشین است این اولین تجربه کتاب صوتی من بود، ممنوننم
مینا جلالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
به نظرم هر انسانی که از زندگی ناامید شده یا افسوس گذشته رو میخوره نیاز داره که این کتاب رو گوش بده
شادی قائم مقامی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
خیلی خوب هم خونده بودم کتاب هم الان شمیدم کلی لذت بردم فقط بعضی جمله‌ها درست ادا نمیشد
فاطمه پیریایی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
سلام کتاب فوق العاده آموزنده‌ای بود ‌و از خوانش خیلی لذت بردم بسیار دلنشین و گرم بود سپاسگزارم
سیده طاهره قائمی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
خیلی عالی دوست داشتم هیچ وقت تموم نشه به شدت پیشنهاد میکنم ارزش خرید بالایی داره
گلسا
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
شاید اونقدر در مورد این کتاب شنیده بودم که ازش توقع خیلی بالایی داشتم که طبعا برآورده نشد.
سحر بشری
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
عالی بود عالی. با کمی صبر هر انچه که باید برای ما اتفاق خواهد افتاد و این لذت بخش بود واقعا
غزل سلیمی نژاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
کتاب روونی بود. ‌ارزش گوش دادن در زمانی‌های پرت شده رو واقعا داره. امید بخشه و حالتون رو بهتر میکنه
رهاورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
نسخه صوتی ضعیف تر از تسخه صوتی دیگری است که موجود است اما کتاب بسیار جالب است و ارزش خواندن دارد.
عرفان نیّرزاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
عالی بود این کتاب. خیلی به من کمک کرد که کمتر حسرت بخورم بابت تصمیاتی که در گذشته گرفتم.
محمد جودکی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
یکی از خفن‌ترین و تاثیر گذارترین کتابایی که روی روحیم اثر گذاشت و خیلی جاهاش گریم گرفت
متین طالبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
خیلی جالب بود برام دوستش داشتم و اینکه واقعا یه نگاه جالبی به زندگی داشت و ناامید نشدن
azadeh laneban
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
من دوست داشتم آدم رو میبره توی یه دنیای دیگه به نظرم هر انسانی باید یه بار بخوندش
Fateme
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
رمان عالی بود ولی تشکر ویژه دارم از صداگذار این کتاب، کارتون واقعا حرفه‌ای بود 🙏🏻🌸
nazanin.Asadpanah
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
راویش واقعا بده صدای همرو یک نفر اجرا میکنه صدای پسر زنه صدای معلم و شخصیت اصلی داستان همه یکین!
سمانه یعقوبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
با اینکه همه خیلی ازش تعریف کردند. داستان کتاب برای من شبیه یه مارپیچ تو در تو بود.
بهار امیدواری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
شنیدنش به من حس خیلی خوبی داد،
تلنگر خیلی خوبیه به نظرم برای سبک زندگی فعلی خیلی از ما…
مریم علیزاد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
پیشنهاد میکنم جوانانی که مسیر زندگیشان دچار نا امیدی وافسردگی شده‌اند حتما انرا بخوانند
کتایون بریمانی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
این داستان خیلی وایب خوبی میده من نسخه برگه ایش رو هم خریداری کردم پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
<< 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 >>
👋 سوالی دارید؟