جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
مت هیگ
،
محمدصالح نورانی زاده
انتشارات کتاب کوله پشتی
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی خارجی
کتاب صوتی
4.6
3207 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
ندا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
کتاب فوق العاده 🥰🥰🥰 ته هر حسرتی یه امید وجود داره 😍 گوینده بسیار روان و شیوا بیان میکنه و میشه خودت رو توی اون زمان حس میکنی 😍
فرزانه برقی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
باسلام و عرض ادب
بسیار عالی بود. و بسیار لذت بردم.
ممنون از صدای گرم و مهربان خانوم گوینده.
حتما و حتما ارزش وقت گذاشتن و شنیدن داره.
سمیه بهمنی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
این کتاب خیلی عالی بود. به من نشون داد که هیچ حسرتی در زندگی نباید خورد و باید بهترین استفاده رو از زمان حال و زندگی کنونی رو برد
سارا امیری
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم. احساس میکنم برای زندگی یا بهتر بگم لذت بردن از زندگی انگیزه بیشتری دارم. سپاس فراوان
امید
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
0
فوق العاده بود، داستان این کتاب حال منو خیلی خوب کرد. بنظرم این کتاب از ۱۰ تا جلسه روانشناسی تاثیرش بیشتره. شد جزو بهترین کتابایی ک خوندم
مرضیه راستین
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
کتاب عالی بود از هر نظر گوینده این کتاب عالی احساست را بیان میکرد، روی کلمات دقت زیادی داشت و پر انگیزه برای زندگی کردن
Setare moradi
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
خیلیییی آموزنده بود و دید جدیدی از زندگی و به روتون باز میکنه بعد از خوندنش کمتر حسرت گذشته و انتخابها و تصمیمهایی که گرفتم و میخورم
تیارا جاهد
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
عالی بود. به نظر من بهترین کتاب برای فهمیدن اینکه هیچوقت دیر نیست برای زندگی کردن. و اینکه حسرت خوردن فقط باعث نابودی زندگی میشه
Nda Gh
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
کتاب متفاوتی بود با زاویه دید جذاب، فقط برام یه سئوال پیش اومد اگه تو اون زندگی آخر که دوسش داشت مثلا بچه ش میمرد بازم همین تصمیم و میگرفت؟
مهرداد صفا
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
دنیای زندگیهای موازی و زندگی به سمت تکامل را در داستان زیبا بیان کردن براستی جادوست. از صدای زیبا و بی ایراد گوینده نیز لذت بردم ممنون.
baes hashemi
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
در محتوا ک شکی نیست و حرفی نمیمونه
فقطی نقد کوچک از نظر خودم
ب نظرم اگر گوینده از زبان خود شخصیتها گویندگی میکرد خیلی جالبتر میشد
سمیه بید
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
با سلام به همه عزیزان کتاب خوان. من تازه شروع به گوش دادن کتابهای صوتی کردم برای اولین کتاب که گوش کردم. عاااااااالی بود با تشکر
احسان امیری
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
رمانی عالی و البته مقداری خسته کننده
در خصوص حسرتهای زندگی
ولی در کل خوبه پیشنهاد میکنم بخونید
دو فصل اخر خیلی عالی هست
ملیحه حاجی محمدی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
سلام برای من که محدودیت صفر رو خوندم وماندن در محدودیت صفر رو این کتاب اصلا اصلا جذبم نکرد نمیدونم چه جوری جایزه گرفته؟؟؟
monireh haghighi
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
من این کتاب رو سه بار گوش کردم و هنوز مشتاقم یکبار دیگه گوش بدهم شبیه کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد بود و میشه گفت حتی از اونم کاملتر
مهدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
کتاب خاصیه این کتاب آدم میفهمه گذشته فقط در گذشتست و تو نمیتونی تغیرش بدی و باید به فکر آینده باشی
این کتاب رو به همه پیشنهادش میکنم
ژاله ملایی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
لحظههای بسیار فانتزی و زیبا کارهایی که یه عمر دلت میخواسته انجام بدی واقعا کتاب زیبا و بی نظیری بود و گوینده داستان عالی بود
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
فقط میتونم بگم عالییییییییی بود
با جمله جمله این کتاب زندگی کردم
این رمان درس بزرگی میده
به شدت به دوستداران کتاب توصیه میکنم
میم محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
سلام. کتاب بسیار جالب و عالی هست.
به نظر من این کتاب میتونه به آدم کمک کنه و دیدگاه آدم رو بازتر کنه.
صدای راوی هم بسیار مناسب بود.
احسان صیاد
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
شاید من خوب درکش نکردم
بیشتر فصلها بیش از حد شبیه هم بودن و اگه گوش نمیدادی چیزیم از دست نمیدادی و میتونستی بری فصل بعد
کامران بلوریان
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
خیلی زیبا و جذاب بود میتونه برای آدمهی بهانه گیر از این زندگی مفید باشه و خط فکری جدیدی رو در مورد زندگی و جهان جلو روشون قرار بده
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
0
این کتاب با خوانشگری بسیار خوب، ومطالب بسیار مفیدوکاربردی، دریچه تازهای از زندگی رو برام باز کرد. فک میکنم بسیار تاثیر گذار بود. 🙏🏼
شیدا عزتی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
این کتاب وحشتناک قشنگ بود عالی بود …داستان جالبی داشت و ب نظرم برای کسانی ک دائم در حال حسرت گذشته هستن یکبار خوندنش لازمه…
زهرا
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
عالی بود. اینکه همین نقطهای که هستی بهترین جاست و نگاه تو همه چی رو بهتر میکنه. بعد تموم کردنش کلی انگیزه و امید بهت میده این کتاب
یاسمین کشتکاران
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
به نظرم همه باید یه بار این کتاب بخونن اونوقت میفهمن هیچ وقت به اگرهای زندگیشون نباید فکر کنن شاید بهترین نقطه همینجا هست که الان ایستادن
پریچهر علیزاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
این کتابو دوس داشتم
داستانهای جالبی توش داشت که دلت میخواست تا تهش بدونی روند داستان جذاب بود و موضوعش و تشبیهاتش فوق العاده
عسل
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
جالب بود... وای کاش واقعا میشد برگشت عقب و اشتباهات رو جبران کرد... موضوع متفاوتی داره
ممنون از کتابراه و سازندگان این مجموعه
zara Rahnama
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
0
کتاب روانشناسی و بهتر بگم خودشناسی در قالب یک رمان نسبتا خوب
**همهی چیزهای خوب، وحشی و آزادند... **
صدای راوی هم عالی بود
الهام شفیع ابادی
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
این کتاب عالیه برای همه اونایی که از انتخاب میترسن. از تصمیم گیری میترسن. اونایی که در حسرت گذشته به سر میبرند. من واقعا لذت بردم. مرسی
فاطمه احمدی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
0
عالی بود، موضوع جدید و فوق العاده جذاب که شنیدنش برای هرکسی لازمه، و بیان گوینده جذابیت داستان رو دوبرابر میکرد عالی بود
زینب زمانی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
کتاب قابل تحسین و کاربردی هست مخصوصا اگر کتاب نیمه تاریک وجود، دبی فورد را خوانده باشید با مفاهیم کتاب ارتباط بهتری میگیرید.
پریا مرادی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
2
0
فوق العاده بود این کتاب واقعا طرز فکر ادم رو میشکافه و فکر ادم رو خیلی بزرگ تر میکنه و معنی واقعی زندگی رو نشون میده
Farzane Sharif
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
1
1
کتاب جالبی بود هم محتوای خوبی داشت و هم خواننده خوب بود... و به نظرم برای ایده آلگرایی مناسبه... من این کتاب رو توصیه میکنم
آناهیتا لطیفی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
3
0
یک کتاب فلسفی با زیباترین و سادهترین قلم
نورا سید: لازم نیست زندگی رو درک کنی فقط باید زندگی و زندگی کنی!
لیلا کیانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
0
0
این کتاب من رو از حسرتهای گذشتهام نجات داد. اینکه فهمیدم همیشه همه افراد در درستترین شرایط خودشون هست خیلی خوب بود
کیمیا کسنویه
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
اگر نا امیدین یا افکار منفی خودکشی دارین حتما پیشنهادش میکنم دیدتون به زندگی عوض خواهد شد بی نظیر بود
منصوری
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
موضوع کتاب خیلی جالبه و به نظرم هر کس در زندگی پیش آمده با افکاری مشابه شخصیت اول کتاب دست و پنجه نرم کنه
طاهره ملکوتیخواه
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
1
0
عالی بود. پیشنهاد میکنم بخونیدش. فقط یه رمان سرگرم کننده نیست. کتابیه که دیدگاهتونم نسبت به زندگی عوض میکنه.
وقار اکرمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
0
0
خود داستان فوق العاده ست اما آهنگی که وسط متن پخش میشه دیوانه کننده ست اصلا با فضای داستان هم خوانی نداره
Neginsh
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
می تونم بگم بهترین کتابی که تا حالا خوندم و حالم خوب کرده این کتاب. شنیدن این کتاب به همه پیشنهاد میدم.
ستایش نوری
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
0
0
هر کسی خصوصا در سنین جوانی نیاز داره همچین کتابی رو بخونه
برای عبور از حسرتهای گذشته فوقالعاده ست
فاطمه حاجی حیدری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
0
0
من این کتاب رو حدود یه سال پیش خوندم و به قدری برام دوست داشتنی بود که دلم میخواد دوباره یه سری بهش بزنم.
محسن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
0
0
داستانش خیلی دلنشین و تأملبرانگیز بود. از اون کتابهایی بود که باعث میشی به مسیر زندگی و انتخابهات فکر کنی
سارا
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
0
0
اولین کتاب صوتیای بود که گوش دادم و بنظرم خوب بود و حتی اموزنده. کشش رو برای گوش دادن مداوم در من ایجاد کرد.
لیلا طباطبایی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
0
0
کتاب جالبیه، پیشنهاد میکنم کسانی که خودشون را در زندگی در مورد همه چیز مقصر میدانند، این کتاب را حتما بخوانند.
فاطمه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
0
0
اولین کتابی بود که تو زندگیم خوندمو هنوز قشنگترین کتابهو در نهایت ما در جای درست و زندگی درست خود هستیم
ناصر
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
0
0
وقتی که احساس میکنی اونجایی که هستی جای مناسبی نیست و احساس خوبی نداری این کتاب خیلی بهت کمک میکنه واقع بین تر باشی
عالمه جعفری
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
0
0
بی نظیر بود🥺🥺دوست نداشتم تموم بشه انگار خود من بود چقدر یاد گرفتم که در حال زندگی کنم و افسوس گذشته را نخورم
سبارجبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
0
0
حاصلخیز بودنم را مدیون اتش درونم هستم که روزی از دل همین جزیره بیرون امده کتاب عالی و صدای گوینده بسیار دلنشین بود ❤️
K_g
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
0
0
انتظار میره موضوعش هم مثل اسمش تاپ باشه مثل نمای ساختمونی که وقتی داخلش میری منتظر یه چیز دیگهای بودی نمیدونم
<<
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
>>
👋 سوالی دارید؟