نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

گیسو هادیان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خیلی خوب بود👌👌
الهه طیبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
کتاب ارزشمندی هست صدای گوینده هم عالی
Mohammad hossein
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
کتاب خیلی خوبیه گوینده هم واقعا عالیه
مریم سبحانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
پیشنهاد میکنم شدید
بهاره کامل
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
این کتاب بی نظیر
سیده فاطمه جهاندیده
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
فوق العاده بی نظیر
علیرضا پیلتن
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
عالی بود خوشم اومد
رویا محمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
واقعا خواندنی بود
رزیتا امیربخش
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بسیار تاثیر گذار
رقیه غنی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
خوب بود ارزششو داشت
Maral
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
داستان قشنگی داشت
ایلا نوری
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
فوق‌العاده واقعا
Ali,z
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
زیادی طولانی کردن
Kamal Za
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
خیلی خیلی خوب بود
Soheila
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
خیلی خیلی خوب بود
سمانه مشایخی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
تأمل برانگیز بود.
فاطمه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عالی‌ترین کتاب عمرم
.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
خیلی خوب بود کتاب.
منا حسن زاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
واقعا قشنگ بود 😍
Nazanin
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود
صدیقه حسینی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
داستانش جالب بود
Sanam Paya
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
کتابی بسیار عالی
راحیل رستمی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
به شنیدنش میارزه
مهرناز
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
عالی بود. لذت بردم
شهرزاد حیدری
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
رمان عالی، ممنون..
M.Gh
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب مفیدی برام بود
Mohamad Bandekhoda
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
چی بگم والا
بد نبود
سولماز قاسمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
چقدر ساده و عمیق
لیلا گلستانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دیدگاه را عوض میکند
Faranak
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
بسیار زیبا بود🧡
امید بوژمهرانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
عالی بود ممنون سپاس
لیلا فرحزادی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
عالیه عالی 👌👌👌
زهره امیری گور
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
عالی بود و ممنونم
H.z H.z
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
فوق العاده بود 👍👍
Roya Abil
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
بسیار روحیه دهنده
مریم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
کتاب عالی‌ای بود
مهسا عباسیان
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
فوق العاده بود کتاب
طاهره ذاکری افشار
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
پایان زیبایی داشت
Kh Delzendeh
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
ارزش خوندن رو داشت
zahra rajabi rajabi
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
تجربه‌ی جالبی بود
آنا برکی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
بسیااار جذاب بود
Faranak Olfat
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
محشر محشر محشرررر
انیس Bniasadi
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
قشنگ بود دوست داشتم
فهیمه شاپرک
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
حتما بخونید عالیه
Ribaz Rahmani
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
کتاب بی نظیر و عالی
<< 30 31 32 33 34 35 
👋 سوالی دارید؟