نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک شب فاصله - جنیفر ای. نیلسن

رضا رجبی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
داستان روان و عبرت انگیزی بود آدم واقعا تعجب میکنه که توی اروپا چند ده سال پیش اینقدر توی مقطعی خفقان بوده و مردمش تحت فشار و سانسور بودند
محمد هدایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
صدای گوینده برای فریتز‌و مادر اصلا خوب نبود که عادت میکنید ولی گویندگی خوب و عمیق بود. کتاب عالی هست کاش فیلمشم ساخته میشد.
هومن بهارمست
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتابی پر از هیجان و استرس، و البته تاسف بار بخاطر سلب آزادی افراد، رنجی که یه عده احمق بر انسانها وارد میکنن بخاطر عقاید افراطی
انوشه صادقی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خیلی قشنگ بود من دوست داشتم
کتابی بود که وقتی گوش می‌کردی انگار همه‌ی حس هارو تجربه می‌کردی ناراحتی حرص ترس حتی خوشحالی
مریم مهدی زاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خیلی کتاب ضعیفی بود بسیار کسل کننده. اصلا خوشم نیومد. صدای گوینده هم خوب نبود. داستان بدون کشش. کلام نوسینده بدون تاثیر. من دوست نداشتم
مژگان حقیقی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
با گوش کردن ب این کتاب عمق فاجعه دیوار برلین رو درک کردم... همچنین یه تشکر ویژه دارم از مترجم خوب این کتاب
Nima Babaii
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
خیلی عالی مخصوصاً مثال‌های اول به نظر من اگر صدا‌ی گوینده یک زن می‌بود خیلی بهتر میشد
م عبدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
ضمن تشکر از کتابراه، کتاب خیلی خیلی فوق العاده‌ای بود و نمیشد ازش دست کشید هرقدر از خوبی کتاب بگم بازم کمه
mostafa pouyan
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
عالی متنی که بیشتر لحظات، ذهن و احساسم درگیر شنیدن ادامه داستان میکرد البته با گویندگی که قابل تحسین بود
اعظم رمضانی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
درود. همه چیز قابل قبول؛ داستان، گوینده و هنر انتقال اضطراب در جان مخاطب... حتما گوش بکنید ارزشش رو داره.
م کردانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
داستان بصورت جذابی روایت میشه که باعث میشه دوست داشته باشی سریع ادامه‌اش بدی تا بفهمی در اخر چی میشه
Masoud Abedinizadeh
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
با این کتاب زندگی کردم حس کردم اشک ریختم ترسیدم امیدوار شدم نا امید شدم نگران شدم خندیدم و اشک شوق...
مریم فارسیانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
داستان ارزشمندی بود با مضمون آزادی و پشتکار برای رسیدن به ازادی و خواسته‌ها تلاش کردن. ممنون از کتابراه عزیز
س س
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
برای افرادی که به دین خاصی عقیده ندارند اما به معنویت و خدا یا یک نیروی برتر اعتقاد دارند می‌تونه خواندنی باشه
مریم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
صحنه پردازی فوق‌العاده زیبایی داره، صدای گوینده عالیه و اطلاعات تاریخی مفیدی رو در اختیار قرار میده ☘️
پیشنهاد می‌کنم
Mary
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
هیجانی که این کتاب داشت من رو تا آخرش کشوند تلاشی که فرزند اخر برای نجات انجام داد تحسین برانگیز بود
نازلی شهریاری
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
بسیار کارزیبایی بود و توصیف کامل از ماجرای دیوار برلین که تازه من متوجه شدم علت نقاشیهای یک طرف چه بوده
راضیه عارف
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
عالی بود من واقعا دوستش داشتم و در روزهای سخت جنگ امیدواری خوبی بود برای من همچنین صدا و لحن خواننده واقعا دلپذیر بود
Ketab
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
رسیدن به آزادی پایان شب تاریک چقدر می‌تونه لذت بخش باشه
خیلی خوب بود این کتاب به امید آزادی و رهایی و تمام ملتها
فرنگیس
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
همه چیز به فکر و اراده خود انسان بستگی دارد گاهی باید صبر کرد، گاهی هم باید ادامه داد تا شرایط وفق مراد خود نمایم
fateme
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
بابت این کتاب ارزشمند در این روزهای سخت خیلی ممنونم.. بار دیگه بهم ثابت شد تو خیلی فرق داری‌ کتابراه ممنونم ازت🙏
وحید سحری
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خیلی داستان جذابی بود اینکه از اشتازی نمی‌دونستم و اینکه واقعا برای نجات المان شرقی از دست روس‌ها سختی کشیده شده
شکوفه حسنی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
خیلی قشنگ بود، به نوجوانها به شدت توصیه میکنم بخونن، راه آزادی سخت و طاقت فرساست ولی بینهایت شیرینه
شهرزاد
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
واقعا عالی بود یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که شنیدم و راوی داستان خیلی خیلی عالی بودن واقعا سپاسگزارم
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
وااای از دلهره مردم و با شخصیت‌های داستان استرس داشتم و سر آخر هیچ دیواری نمیتونه تا ابد دوام بیاره..... عالی
الهام سلیمی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عااااااالی بود واقعا. دوفصل اخر انقدر هیجان انگیز بود که اصلا نمیتونستم بشینم. انگار خودم جزو شخصیت‌های ماجرا بودم
احمد الهی
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
بسیار عالی بود هم کتاب و هم اجرا. خیلی ممنون
ماهنوش طارقی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
کتاب بسیار زیبایی بود و دیدگاه انسان رو به خیلی مساعل باز میکرد من از گوش دادنش لذت بردم🌺
سیمین بزرگی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
ممنون از خانم صهبایی برای ترجمه خوب و روان شون. یک کتاب خوب که ارزش وقت گذاشتن رو داره
محمد حقیقی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
بسیاری از مردم دستهایی را میبوسند، که آرزو دارند، روزی قطع شوند.
کتاب خوبی برای سنین ۱۱-۱۵ ساله
امیر مرتضی ساجدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
خیلی دوسش داشتم اصلا اهل کتاب یا رمان تاریخی نبودم ولی واقعا کتاب جذبم کرد. ممنون از کتابراه
فائزه حسنی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عالی بود:) ممنونم از کتابراه که این کتاب رو رایگان به اشتراک گذاشت. واقعا لذت بردم از این کتاب
Andeso
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
داستان و روایت آن جالب بود و چون احتمالا بر اساس واقعیت نوشته شده بود برام جذابترش میکرد 🙏✨️
ᎷᏋᏂᎴᎥ
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
سلام.. من زیاد رمان گوش نمیدم ولی این بهترین رمانی بود که تو عمرم گوش دادم بهترین ها
مهدی اخباری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
کتابیه که واقعا خوبه و حرفی توش نیست. اگر نوجوان هستید پیشنهادم اینه حتما کتابو مطالعه کنید.
پروانه تاجی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
سلام اونای که میخواهند این کتاب شروع کنند بابد بگویم که کلی استرس تا پایان داستان همراه ادم میاد
باران
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
عالی بود خیلی قشنگ بود صدای راوی و انتقال حسش بی نظیر بودترجمه هم خیلی ساده و روان بود
ناهید اسفندانى
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
عالى بود، هم سیر داستانى خوبى داشت و هم اطلاعات تاریخى و البته گوینده هم خیلی خوب بود
بهاره زبردست
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
من دوست داشتم، مقداری آموزنده بود، و هدف داشتن و تلاش رو برای رسیدنش به آدم درس میداد
فاطمه غلامی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این کتاب رو دو بار گوش دادم و باز هم میخوام گوش بدمش، قشنگه توصیه میکنم گوش بدیدش
عسل
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
عاااااااالی چقدر تاریخ‌ کشورها شبیه به هم تکرار میشن؛ سیاست‌های تکراری؛ من که واقعا لذت بردم
Kamyar Baghaei
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
فوق العاده... و پر از استرس. مخصوصا با صدای زیای خانوم امروانی ادم دوست داره صدبار گوش بده
Jale Ahmadi
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
این کتاب از همه نظر برایم خوب بود🤗
و خوشحالم که از وقایع آلمان آن زمان آگاه شدم
Mahshid Forouzan
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
کتاب خوبی بود
کلی دلم سوخت برای تمتم مردم معمولی که گیر میکنن بین سیاسیت‌های کثیف سیاست مداران
احمد راستگار
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عجب داستانی، عجب ماجرایی. همه‌ی کارهام رو ول کردم و نشستم تمومش کنم. به به. خوندنش حتما توصیه میشه
سینا خدابخشیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۹
واقعاجذاب وپرکشش هستش راوی خیلی حرفه‌ای کتاب رومیخونه موسیقی درست کارشده پیشنهادمیکنم
reza zandi
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خیلی نکارش خوبی داشت و تماما حس الان زندگی در یک کشور کمونیستی را برایمان تدایی میکرد
mahroo farzaneh
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
کتاب خوبی بود درباره برلین غربی و شرقی و جدایی، استبداد کمونیست همه درکتاب اومده بود
Alireza Azimzadeh
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
پر از تعلیق و جاذبه است. اگر فیلمشم بسازن محشر میشه. چقد شبیه آلمان شرقی هستیم الان.
سولماز رهنما
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
صدای راوی عالی بود و داستان بینهایت تاثیرگذار و دلنشین. من واقعا لذت بردم از شنیدنش❤❤
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟