نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک شب فاصله - جنیفر ای. نیلسن

پروانه رهسپار
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
اول کتاب دختر هیتلر رو از همین مترجم و نشر رمانو دریافت کردم. کیفیت صداگذاری و روان بودن ترجمه باعث شد این یکی رو هم تهیه کنم. بسیار عالی. موفق باشید.
غزل سینجلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
درود و خدا قوت عزیزان... خیلی این کتاب رو دوست داشتم عالی بود و چون این اتفاقات رخ داده بیشتر جذاب و گاهی دردناک هست... ممنونم از زحمات شما عزیزان... راوی هم درجه یک🌹👌🏼
مریم مهدی پور
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
لحن گوینده‌ها فضای ناامیدکننده و نگرانی شخصیت هارو در طول کل داستان به خوبی نشون داده بود. و کل داستان هم جذاب و شنیدنی بود خیلی دوستش داشتم در ناامیدی بسی امید است
Giema Tehrani
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
کتاب واقعا ارزش مطالعه داره ترجمه روان و صدای گوینده عالی البته صدا سازی برای شخصیت‌های مکمل واقعا چنگی به دل نمیزد.
اما اثر ارزشمندی بود و به شدت دردناک و تاثیرگذار...
صدیقه کاظمی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
سلام ممنون از نویسنده و خواننده داستان جالبی بود درعین حال که داستانی بود ولی کلمات کوتاه مقابل توجهی رو یادآور می‌شد ممنون از گردآورندگان این کتاب زیبا🙏😍🥰💐
سالارتهاجمی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
این اثر توانسته جوایز متعددی رو به خودش جلب کنه داستان از روایت یه دختر زمانیکه دیوار برلین ساخته می‌شود و آلمان به دو قسمت شرقی و عربی تقسیم میشود بیان شده حتما گوش جان فرا دهید
محمدشایان
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
واقعا بی نظیره من از اون‌هایی نیستم که الکی تعریف کنم این کتاب حرف نداره آدم و میخکوب میکنه وپراز هیجان شگفت انگیزه من باهاشون درپشت دیوار برلین شرقی زندگی کردم
AMiR
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
به عنوان یک کتاب تاریخی، کتاب خوبی هست و بخوبی شرایط اون زمان آلمان و اتفاقات مربوط به دیوار برلین و زندگی مردم را شرح میده در کل اگه به این موضوعات علاقه مند هستین پیشنهاد میشه
masi
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
باور نکردنیه اگه بگم چقدر با این کتاب گریه کردم، آخرش، حس آزادی، حس از دست دادن، حس طلوع آفتاب با دلی آسوده….. از تمام وجود برای همه دربند‌ها آرزوی آزادی میکنم😭
zeinab fallah
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
قیمت پایینِ این کتاب باعث شد برای خریدش شک داشته باشم، اما علاقه م به اتفاقات جنگ جهانی بالاخره من رو وادار به خرید این کتاب کرد و باید بگم که فوق العاده بود، بی نظیر و عالی
بیتا داراب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
یک کتاب یک روایت یک زندگی. کتاب خوبی که علاوه براینکه سرگرمتان می‌کند انگیزه می‌دهد می‌آموزد و تو را همراه با شخصیت‌هایش به درون غصه می‌کشاند. قطعا از گوش کردنش لذت میبرید
فائقه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
یه کتاب عالی با ترجمه و گویندگی بیست واقعا ارزش خوندن داره و من خودم هیچ اطلاعاتی در مورد دیوار برلین و مشکلاتی که پیش اورد رو نداشتم و به سادگی در قالب داستان مطالب رو یاد گرفتم
فرامرز جکسون
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
با سلام به همه
این کتاب درباره دیوار برلین و خانواده‌ای که تلاش در فرار آن هستند صحبت می‌کنند و چون موضوعی از تاریخ هم هست پیشنهاد میکنم که عقاید آلمانی هارو بدانید
Maryam M
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
اثر قابل قبول و جالبی بود. ممنون از زحمات گروه ترجمه و گویندگی. فقط صداسازی‌ها یک مقدار خام به نظر میرسید خصوصا صدای فریتز که خیلی روی اعصاب من بود 😅 موفق باشید 🌿🌻
محمد اقبال نیا
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
واقعه‌ی المان شرقی و غربی و دیوار را کامل درک می‌کنید به طوری که حتی فکر می‌کنید خودتون انجا هستید و گرفتارید
من از قبل اطلاعاتی داشتم اما خب هیچ چیز جای این کتاب رو نمیگیره
آزاده سعیدی مطهر
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
کتاب بسیار زیبا و‌ جذابی بود در عین داستان فشنگی که داشت قسمت کوچکی از تاریخ هم‌مرور شد و ضرب المثل‌های زیبایی هم ابتدای هم فصل داشت. اجرای فوق العاده ‌ای داشت. ممنون از کتابراه
نسرین نصیری
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی قشنگ و نفس گیر بود، تمام مدت به آلمانی‌های اون دوران فکر کردم، برای تمام کسانی که زندگیشون توسط دیکتاتورها با ترس و دلهره عجین شده و رنجهای زیادی کشیدن‌ متاسفم
نفیسا **
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
کتاب بدی نبود، اطلاعاتی که راجع به دیوار برلین میده خوب بود، داستان کتاب کمی اغراق آمیزه و به نظر من بیشتر برای گروه سنی نوجوان مناسبه.
علی غریبی اصل
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
عالی. حتما گوش کنید. اونقدر جایزه جهانی برده که ادم نمیتونه ازش بگذره. تا اینجا که عالی بوده
Rojin
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
کتاب خیلی فوق العاده ای هست، علاوه بر اینکه تاریخ آلمان رو توصیف میکنه اطلاعات عمومی تون رو هم بالا میبره واقعا یه رمان کم نظیره و به راحتی قابل درک هست
مهسا ملکی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی عالی بود واقعا فکر نمیکردم یه دیوار بتونه اینجوری آزادی آدمارو ازشون بگیره امیدوارم همه ما یروز طعم آزادی رو بچشیم و هیچ انسانی برده و اسیر نباشه😔
مبینا توسلی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
موقعی که کتاب رو شروع کردم فکر نمیکردم این گونه خوب باشد اما بنظرم جز کتاب‌های خیلی قشنگی بود که خوندم. ازش راضیم واقعا. اراده گرتا عالی بود
فریده
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
راستش تا اخرش گوش ندادم چون دلم گرفت در مورد جنگ و اختلاف بود و الان روحیه‌ام به این موضوعات نمیخوره مخصوصا موسیقی هم دلهره اوره. ترجیح دادم خودمو اذیت نکنم
نجمه حجاری
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
داستانش برای من جذاب بود. مخصوصا با خوانش مهیج ایشون که به جذابیت داستان اضافه میکرد. از طرفی توصیفات طوری بودند که خودتون رو در موقعیت پیدا میکردید.
F.javan
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
داستان قشنگی بود و چقدر بعضی نکاتش آشنا بود!!!! اون همه فشار و تظاهر به خوب بودن شرق و بدبودن غرب! خیلی زیبا بود. کاش دیوار نامرئی ما هم فرو بریزه 🙏
شکوفه بانو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
خیلی خیلی قشنگ و جذاب بود. توصیفات و حسی که منتقل می کرد بی نظیر بود. کاملا حال و هوا اون موقع را تونستم حس کنم. حتماً توصیه می کنم گوشش کنید
پرستو
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
شنیدن این کتاب برام خیلی هیجان انگیز بود مثل یک سریال قشنگ که دوست داری همه قسمتهاش رو تو یکروز ببینی. ممنون از نویسنده، مترجم و راوی محترم
سمن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
فوق العاده داستان جذابی ست و توصیه میکنم حتما آن را گوش بدهید. ممنونم از کتابراه که نسخه‌ی رایگان این کتاب را در دوران جنگ در اختیار عموم قرار داده است.
فرح حقیقی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
قبلا در مورد دیوار برلین شنیده بودم اما با شنیدن این کتاب ضمن لذت بردن از داستانی زیبا و مهیج اطلاعات تاریخی ارزشمندی هم نصیبم شد، به همه توصیه میکنم.
حامی زهرانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب بسیار زیبا و شیرینی بود، صداگذاری هم عالی بود، داستان نکته‌های ریز و جالبی داشت گرچه از نطر من داستان رو زیاد طولانی بود، ولی به باب دل من تموم شد
نوشین شادیانی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
واقعا قشنگ بود و آدم رو کاملا وارد فضای داستان می‌کرد هیچ کم و کسری به نظرم نداشت و آخرش عالی بود طوری که از هیجان دلشوره و استرس گرفته بودم
ریحانه وحیدنیا
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
با تک تک لحظات همراه شدم و برایم جالب بود که حتی در قلب اروپا به این روشنی ظلم را نادیده میگیرند و به جز مردم خود آن جغرافیا کسی به داد آدم نمی‌رسد.
Hanie Tavasoli
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
به نظرم کتاب قشنگی بود من خودم هیچی درباره ماجرای دیوار برلین نمی‌دونستم ولی با شنیدن این داستان دقیقا توانستم با افراد داستان هم ذات پنداری کنم
ریحانه حق شناس
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
خیلی کتاب جالبی بود، از این دست داستان‌ها امروزه بیشتر در مشرق زمین اتفاق میافته. نثر خوبی داشت و راوی هم خوب بود.
Shirin Afshar
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
واقعا بینظیر بود. با صدای دلنشین خانوم صهبایی تک تک لحظات را میتوانستم حس کنم و تجسم کنم. تبریک و تشکر بابت انتخابتون. موفق باشید
مهدی هاتفی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
من عاشق این کتا ب. فو ق العاده. 😍😍😍😍😘😘🤗🤗🤗🤗. حتما به ضر بلمثل هاش گوش کنید که اول فصل هاش میاد
محیا حاتمی
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کتابی فوق العاده.. به همه دوستان توصیه میکنم ‌. احساس میکردم خودم در تمام اتفاقات این کتاب حضور دارم..
شقایق سیف پور
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
خیلی خیلی تاثیر گذار و عالی بود. به آدم یاد می‌دهد که در سخترین شرایط امید خود را حفظ کند.
محمد فتحی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
واقعا عالی بود اشکم رو در آورد اگر گوش ندید از دست تون میره
از کتاب راه ممنون
حتما گوش کنید😿😿😻😻
ghazale rafeie
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
کتاب عالی بود خیلی شرایط خیلی از اوقات ما رو نشون میده... ممنون از کتابراه بخاطر کتابهای خوب ممنون موفق باشید... کتابراه عالی هستی عالی، ❤️♥️
نرگس
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
شخصیت پردازی‌ها تا حدودی خوبه، خط داستانی خوبه و کند نیست، صدای گوینده خسته کننده نیست و در کل خوبه برای یه بار خوندن
محمدحسین
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
بااحترام وتشکر، اجرای گوینده‌ی محترم روان بود فقط اگر تیپ نمی‌گرفتند بهتر بود چون حالت تصنعی مخاطب را از فضای رمان دور می‌کرد. عذر خواهم.
Negin
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
رمانی ک برلین شرقی و ظلمی ک ب مردمش شده بود رو ب تصویر کشید. و چقدر جملات و نقش آفرینی عالی بود. دختر کوچولوی ک شجاعت و خواستن رو ب همه آموخت
ترنم همتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
خواندن این کتاب در این روزهای پرآشوب باعث شد احساس کنم با وجود همه سختی‌ها باز هم نعمتهای زیادی در زندگی دارم که باید شاکر آن باشم
Ali Shamlo
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عالی بود. داستان هیجان انگیز در کنار ذکر رویداد‌های تاریخی باعث میشه هم لذت ببرید و هم معلومات عمومیتون بره بالا. البته عبرت آموز هم هست.
Sam.Gh
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خیلی دوست داشتم. حس و حال افرادی که در کشور کمونیستی گیر افتادند رو به انسان منتقل میکنه و اینکه امید به آزادی چه قدرتی به انسان میده
Fifine
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
هیچ وقت فراموش نمیکنیم تو این روزای سخت کنارمون بودید ممنون از اپ خوبتون تنها چیزی که اینروزا آرومم می‌کنه خونده و شنیدن کتابه🇮🇷🤍
فاطمه خجسته
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
کتابی بسیار زیبا در مورد آلمان غربی و شرقی و ۲۸ سال ممنوعیت، ترس، ناامیدی و امید در پشت دیوارهای برلین. داستان بسیار زیبا و آموزنده‌ایه
رز
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
واقعا صدای روای عالی بود داستان هیجان داشت و سیر داستان آدم با خودش می‌برد من دوستش داشتم و لذت بردم علاوه بر این به اطلاعاتم هم اضافه شد
مهسا عبادی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
محتوای کتاب دلنشینه و ارزش خواندن داره بعضی قسمت هاش هم خیلی احساسیه ولی صدا و لحن راوی داستان هنگامی که جای شخصیت ها عوض میشه واقعا زشت بود
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟