درود و خدا قوت عزیزان... خیلی این کتاب رو دوست داشتم عالی بود و چون این اتفاقات رخ داده بیشتر جذاب و گاهی دردناک هست... ممنونم از زحمات شما عزیزان... راوی هم درجه یک🌹👌🏼
لحن گویندهها فضای ناامیدکننده و نگرانی شخصیت هارو در طول کل داستان به خوبی نشون داده بود. و کل داستان هم جذاب و شنیدنی بود خیلی دوستش داشتم در ناامیدی بسی امید است
کتاب واقعا ارزش مطالعه داره ترجمه روان و صدای گوینده عالی البته صدا سازی برای شخصیتهای مکمل واقعا چنگی به دل نمیزد.
اما اثر ارزشمندی بود و به شدت دردناک و تاثیرگذار...
سلام ممنون از نویسنده و خواننده داستان جالبی بود درعین حال که داستانی بود ولی کلمات کوتاه مقابل توجهی رو یادآور میشد ممنون از گردآورندگان این کتاب زیبا🙏😍🥰💐
این اثر توانسته جوایز متعددی رو به خودش جلب کنه داستان از روایت یه دختر زمانیکه دیوار برلین ساخته میشود و آلمان به دو قسمت شرقی و عربی تقسیم میشود بیان شده حتما گوش جان فرا دهید
واقعا بی نظیره من از اونهایی نیستم که الکی تعریف کنم این کتاب حرف نداره آدم و میخکوب میکنه وپراز هیجان شگفت انگیزه من باهاشون درپشت دیوار برلین شرقی زندگی کردم
به عنوان یک کتاب تاریخی، کتاب خوبی هست و بخوبی شرایط اون زمان آلمان و اتفاقات مربوط به دیوار برلین و زندگی مردم را شرح میده در کل اگه به این موضوعات علاقه مند هستین پیشنهاد میشه
باور نکردنیه اگه بگم چقدر با این کتاب گریه کردم، آخرش، حس آزادی، حس از دست دادن، حس طلوع آفتاب با دلی آسوده….. از تمام وجود برای همه دربندها آرزوی آزادی میکنم😭
قیمت پایینِ این کتاب باعث شد برای خریدش شک داشته باشم، اما علاقه م به اتفاقات جنگ جهانی بالاخره من رو وادار به خرید این کتاب کرد و باید بگم که فوق العاده بود، بی نظیر و عالی
یک کتاب یک روایت یک زندگی. کتاب خوبی که علاوه براینکه سرگرمتان میکند انگیزه میدهد میآموزد و تو را همراه با شخصیتهایش به درون غصه میکشاند. قطعا از گوش کردنش لذت میبرید
یه کتاب عالی با ترجمه و گویندگی بیست واقعا ارزش خوندن داره و من خودم هیچ اطلاعاتی در مورد دیوار برلین و مشکلاتی که پیش اورد رو نداشتم و به سادگی در قالب داستان مطالب رو یاد گرفتم
با سلام به همه
این کتاب درباره دیوار برلین و خانوادهای که تلاش در فرار آن هستند صحبت میکنند و چون موضوعی از تاریخ هم هست پیشنهاد میکنم که عقاید آلمانی هارو بدانید
اثر قابل قبول و جالبی بود. ممنون از زحمات گروه ترجمه و گویندگی. فقط صداسازیها یک مقدار خام به نظر میرسید خصوصا صدای فریتز که خیلی روی اعصاب من بود 😅 موفق باشید 🌿🌻
واقعهی المان شرقی و غربی و دیوار را کامل درک میکنید به طوری که حتی فکر میکنید خودتون انجا هستید و گرفتارید
من از قبل اطلاعاتی داشتم اما خب هیچ چیز جای این کتاب رو نمیگیره
کتاب بسیار زیبا و جذابی بود در عین داستان فشنگی که داشت قسمت کوچکی از تاریخ هممرور شد و ضرب المثلهای زیبایی هم ابتدای هم فصل داشت. اجرای فوق العاده ای داشت. ممنون از کتابراه
خیلی قشنگ و نفس گیر بود، تمام مدت به آلمانیهای اون دوران فکر کردم، برای تمام کسانی که زندگیشون توسط دیکتاتورها با ترس و دلهره عجین شده و رنجهای زیادی کشیدن متاسفم
کتاب خیلی فوق العاده ای هست، علاوه بر اینکه تاریخ آلمان رو توصیف میکنه اطلاعات عمومی تون رو هم بالا میبره واقعا یه رمان کم نظیره و به راحتی قابل درک هست
خیلی عالی بود واقعا فکر نمیکردم یه دیوار بتونه اینجوری آزادی آدمارو ازشون بگیره امیدوارم همه ما یروز طعم آزادی رو بچشیم و هیچ انسانی برده و اسیر نباشه😔
راستش تا اخرش گوش ندادم چون دلم گرفت در مورد جنگ و اختلاف بود و الان روحیهام به این موضوعات نمیخوره مخصوصا موسیقی هم دلهره اوره. ترجیح دادم خودمو اذیت نکنم
فوق العاده داستان جذابی ست و توصیه میکنم حتما آن را گوش بدهید. ممنونم از کتابراه که نسخهی رایگان این کتاب را در دوران جنگ در اختیار عموم قرار داده است.
کتاب بسیار زیبا و شیرینی بود، صداگذاری هم عالی بود، داستان نکتههای ریز و جالبی داشت گرچه از نطر من داستان رو زیاد طولانی بود، ولی به باب دل من تموم شد