نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در گذرگاه جهان - فریدون مشیری

Roya
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
کتاب صوتی خوبی بود نه دوستش داشتم و نه ازش بدم اومد
Marjan milani
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
چقدر به جا بود و چقدر نیاز داشتم به شنیدنش❣️
زویا هاشمی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
خیلی عالی بود انگار دوباره پر از امید شدم خیلی دوستش داشتم
یلدا مشاور
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
من زیاد اهل شعر نیستم ولی صدای خانم محمدی بسیار دلنشین بود
آیدا محمدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
داستان کوتاه و جالبی بود امیدوارم خوشتون بیاد
مریم نجفی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
در حد متوسط بود. با شنیدنش احساس آرامش کردم.
معصومه محمودیان
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
واقعا خیلی قشنگ بود انقدر خوشم اومد موقع گفتناش مینوشتم😭🌱
بنفشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
صدای دلنشین در زیبایی اشعار قطعاتاثیر داره سپاس
مونس اسعدی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
مگر می‌شود فریدون مشیری شنید و حالت خوب نشود
مهران صبوحی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
مشیری و نگاه نافذ و گمگشته‌ی این دورانِ کبود
بشنوید
Atena
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
با صدای این خانم حس و حالی خیلی خوبی بهم دست داد 😍
صبا دوخایی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
کتاب واقعا عالی بود توصیه میکنم بخوانیدش
معصومه خسروبگی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
واقعا زیبا بود صدای گوینده هم دلنواز بود
سولماز صدرجهانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
ارزش زمان گذاشتن و گوش کردن و واقعا داره
Hossein saghez
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
یکی از بهترین ها.. هر سال چند بار بهش گوش می‌دهم
سروین امینی
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
موسیقی خیلی آرام بخشی داره و کلماتش پر از احساسه
mahdiyar zakipor
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
داستان خوبی بود فقط اون قسمت که می‌گفت عالی بود
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
بسیار زیبا من خیلی لذت بردم ممنون از کتابراه 🙏🏼🌹
عرفان
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار زیبا و دلنشین. بارها و بارها گوش کردم و لذت بردم
اکبر پیشه‌ور
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اشعار نو رو در قالب مراحل زنگی سرودن و کتاب خوبی بود
علیرضا دیدار
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خوبه باید با دقت مطالعه و گوش کنیم و تکرار آن خیلی خوبه
فاطمه نوید
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این کتاب جون میده برای عصرهای پاییزی با چای و کیک خانگی
جمشید بهمنی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اشعار فریدون مشیری عالی هستند. از دست ندین
تینا فیض بخشیان کهن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
سپاسگذارم از خانم محمدی عزیز و توانا راهتون همواره روشن
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ارامش فوق‌العاده‌ای از شنیدن این قطعه گرفتم
آبان سرداری
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
چقدر آدم متأثر میشه از این شعر و دیگر شعر‌های آقای مشیری
مهسامحمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مگه میشه از اشعار فریدون مشیری جان لذت نبرد😊
س س
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
اشعار استاد واقعا زیبا هستند ممنون از خانم محمدی و کتابراه
علی نامن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
باسلام شعرهای آقای مشیری خیلی عالیه. درود برشما عزیزان.
زینب زنگنه
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
دوسش داشتم احساس نابی بهم داد احساس امید
zim
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
شعر زیبا بود ولی صدا جالب نبود و دلنشین نبود
sadegh
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
بیشتر از عالی ارزش شنیدن بارها و بارها دار
محمدرضا جوادی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
واقعا چقدر نگاه‌ی نفر میتونه زیبا باشه به این دنیا
آمنه سلیمی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
خوب بود، کلش میخواد بگه که غصه الکی نخور و لذت ببر
Anirabbasi
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ممنون جالب بود و نیاز به چند بار گوش کردن داره
سمانه سعیدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
من همیشه عاشق فریدون هستم و این هم یکی از بهترین هاست
رضا گلچین
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
بسیار عالی بود من به شخصه از متن گویش ایشان لذت بردم
فاطمه کلاته
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
👏👏تاثیرگذار و عالی است.... پیشنهاد میکنم
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
یک کتاب نسبتاً خوب از فریدون مشیری، بد نیست بخونیدش
وحید محمدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
مشیری عالیه فایده‌ای نداره که بشینی باید عمل کنی
نگین دادفرنیا
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
آرامش بخش خیلی خوبه دست نویسنده و گوینده‌اش درد نکه
لیلا
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بسیار جذاب و گیرا بود هم شعر و هم صدا عالی بود
فاطمه فصاحت
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
بسیار زیباست
فریدون مشیری شاعر فوق العاده 👍
سمیه شفیعی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
کتاب در گذرگاه جهان ارزش یکبار شنیدن رو داره
ابراهیم شادمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
یه کتاب خوب، پیشنهاد میکنم امتحان کنید.
Sheida Moradi
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
بسیار عالی بود ارزش چندین بار گوش کردن رو داره
mohammad azarpeyvand
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
فریدون مشیری جملات زیبا و جالبی همیشه داشته
مژگان Ahmadali
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی.. فریدون مشیری عزیز نیاز به تعریف نداره
mreza kazemi
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
از شعر‌های زیبای فریدون مشیری و صدای شیوای ماه آوا
sahar ahmadi
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی بود فقط خیلی ریتم خواندن در پایان تند شد
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
👋 سوالی دارید؟