نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در گذرگاه جهان - فریدون مشیری

فیروزه زارعی
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بهترین بود... ب نظرم واقعا ارزش داره ک وقتتون رو صرفه گوش دادنش بذارین♥♥
NSR TYMURI
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فوق العاده هس 😍😍🤩🤩
متن و صدای گوینده عالیه 👌👌
ای کاش ‌کتاب‌های اینجوری زیاد بزارین
NSR TYMURI
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خیلی عالی و آرامبخش 🤩🤩😍😍
خیلی ممنون و تشکر فراوان از کتاب راه
👌👌
زهرا حاجیانی
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خیلی عالیه هم محتوا وهم صدا، دنیاتو معلق و تو رو رها از همه چیز تو این تایم کم میکنه 💜💜💜
Sara Mousavi
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
خیلی خوب بود 😍 حس امید عجیبی به آدم دست میده👍🏻
farzaneh rahimi
۱۳۹۷/۰۷/۱۳
خیلی خوب بود، منکه خیلی دوس داشتم
ممنون از کتابراه🌹💗
امیر توکلی
۱۳۹۷/۰۷/۱۱
ارزش چندین بار گوش کردن رو داره، عالی👌
حسام‌الدین مرادی
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
بسیار نیک!‌ای کاش نام موسیقی‌اش را می‌دانستم. سروده‌های فریدون مشیری به راستی زیباست...
Gol barg
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حس خیلی خوبی به من داد، اهنگم عالی، چند بار گوشش دادم، مرسییی از کتابراه
غزل غریبی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
آرامش بخش بود ریتم خیلی ملایمی داشت اما انتظار داشتم طولانی تر باشه خیلی کوتاه بود
مسعود گوهری سیچانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
شعر عالی، صدا عالی ولی در بعضی جاها صدای موسیقی آنقدر بلند است که صدای گوینده معلوم نیست.
لیلی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
با عرض سلام گویندگی عالی و موسیقی آرامش بخش، بسیار شنیدنی بود. با تشکر از کتابراه عزیز
A.p
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
خیلی دوست داشتم حس خوبی داره ممنونم طراوت باران و نغمه چکاوک صداهای زیبا و دلنشین
حدیث حجتی
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
شنیدنش برای من مثل مرهمی بود 🌹در تنگناهای زندگی درراهروی بیمارستان بوقت بیماری مادرم
بنفشه م
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
خیلی خیلی تاثیر گذار بود اشعار فریدون مشیری معرکه‌اند و اجرای صوتی این قطعه، به دل می‌نشیند
سید جمال مصطفوی خوزانی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
عالی بود کلا من یه ارادت خاصی به آقای فریدون مشیری دارم با شعرهاش ارتباط برقرار میکنم به دلم میشینه
ویدا مقدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار لذت بردم. صدا و خوانش دلنشین بود. این شعر انگیزه بخش هست. و دید زیبایی به زندگی دارد.
م.عارفیان
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
یکی از اشعار زیبای استاد فریدون مشیری من لذت بردم و طعا پیشنهاد میکنم ممنون از کتابراه عزیز
F.r
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
انتظار بیشتری از شعر فریدون مشیری داشتم ولی در مجموع زیبا و آرام و تاثیرگذار بود
سید محمد موسوی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
خیلی کامل و دلچسب، وآنچه در مشکلات و دنیا و مافیها است رو به شکل جالب نقل کرده و آوزدت است
سمیه محمدی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
واقعا چه بیانی چه صدای زنده و گرمی هزاران افرین بر همه زحمتکشان بارها گوش کردم
AHOO AZAD
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
دوست دارم هر روز صبح این شعر زیبا را بشنوم شعر خیلی عالی سروده شده صدای گوینده هم بی نظیر بود
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بسیار زیبا و آرامش بخش. بیان گوینده عالی. کلام استاد مشیری بی نظیر. صدای موزیک در برخی جاها زیاده.
Z.bahadoriw
۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خیلی فوق العاده بود، لذت بردم از خانم معصومه عزیز محمدی هم تشکر میکنم بابت صدای زیبایی ک داشتن
بابک صمدی
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
اینکه از استادی چون استاد مشیری کام نوشتن رو برگفتید واقعا تبریک عرض میکنم عالی عالی
فاطمه فغفوری
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
فوق العاده زیبا و حال دل خوب کن.
هم شعر عالیه، هم صدا و بیان گوینده و.....
حیفه که کوتاه بود.
زینب حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بسیار زیبا و تاثیرگذار بود مخصوصا با خوانش خانم عزیزمحمدی که زیبایی آن را دوچندان کرده بود
شهرزاد عزیزمحمدی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
ممنون از خانم عزیزمحمدی عزیز که باخوانش زیباشون و احساسی که دربیانشون بود حال دل تغییر کرد.
حسین براتی پور
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
بسیار عالی. دمی از مسیر پر ازدحام زنده بودن به زندگی جاری شدن رو تجربه کردم. موسیقی خیلی عالی,,,
روشنک زیودار
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
خیلی از اشعار فریدون مشیری بسیار زیبا و دلنشین هستند و این شعر هم یکی از آنهاست.
so. Ba
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
برای یکی دوبار گوش دادن خوب بود
کتابی کوتاه و نسبتا خوب
رایگانه
ارزش گوش کردن داره 👌
آمنه حیدری
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
عالی بود منو به اعماق پاک وجود برد سپاس از خانش عالی خانم محمدی با کلامی روان و شیوا
پیشنهاد میشود
الناز سلیمان غفاری
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
کتابی که هروقت ناامیدی یا از دنیا سیری میتونه نجاتت بده و لبخند و آرامش بهت هدیه کنه
م فراهانی
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
شعرش قشنگ بود گوینده هم خوب بود آهنگ متن گاهی آنقدر زیاد بود که صدای گوینده گم می‌شد
Nil Sh
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
خیلی کتاب زیبا و دلنشینی بود هم گوینده زیبا میخوند هم موسیقی متن طنین اندازی داشت
مهناز منصوری
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
شعرهای فریدون مشیری خیلی دلچسبه و عجیب به دل میشینه
کاش میشد با صدای خودش بشنویم
سیده اسرا حسینی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
من به شدت با موسیقی متن مخالفم چون شنونده رو از محتوای اصلی دور میکنه و تمرکز شخص رو به هم میریزه
Fatemeh sgh
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
بی نظیر بود.. صدای گوینده عالی‌و همچنین متن شعر خیلی زیبا بود و حس خوبی به آدم دست می‌داد
Atena asghari
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خیلی دلنشین بود اما موسیقی پس زمینه زیاد تناسب نداشت و شاید باید ملایم تر بود...
نفیسه زائری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
شعر پرمحتوایی که خیلی به آدم آرامش میده من هروقت از زندگی خسته و عمگین میشم گوش میدم.
Amir Malekniazi
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
ارزش یکبار خواندن را دارد اما خیلی جذاب نیست و استراحتی بین کتاب‌های خوب و سنگین است
ساغر مسیبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
داستان آرامش بخش و عالی بود پیشنهاد می‌کنم با گوش دادن آن کمی از افکار ذهنتان دور شوید
زینب حسین پور
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بی نظیر و عالی بود مخصوصا آهنگ و خواننده کتاب ممنون از خانم عزیز محمدی خسته نباشید
احسان سلگی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عالی هست
لذت بردم
چندین بار گوش کنین حتما
حال دلمو خوب میکنه
امیدوارم حال دلتون رو خوب کنه
امیر رجبی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
فوق العاده عالی بود با صدای زیبای خانم عزیزمحمدی.
صدبار گوش کردم
خدا خیر بده اقای مشیری رو
الی استار
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
گویندگان عالی. ملودی عالی.
خیلی خوب و با کیفیت و حس خوب زندگی و جهان هستی رو منتقل میکنه
نازيلا هادی نژاد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عالی بود دوست داشتم کلا از شنیدن متون منظم لذت میبرم چندبن بار میشه شنید و لذت برد
fadiyeh banoo
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فوق العاده زیبا و دلنشین
یه دنیا حس خوب🤍
هرچقدر گوش بدی بازم کمه
حال دلت خوب میشه🌿
H E
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
شعر عالیه و پیشنهاد میکنم اما صدای موزیک بلند هست و بعضی از قسمت‌ها به درستی شنیده نمی‌شود.
Fateme Faghih
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
این شعر دلنشین رو بار‌ها گوش دادم، واقعا فوق العاده هست و حال آدمو خوب میکنه😃🌸
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟