نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در گذرگاه جهان - فریدون مشیری

Parham
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
واقعا این شعر باعث می شود یادت بیاید که هر دقیقه ارزشمند است. بنظر من این شعر کوتاه اما پر معنا را باید حداقل هفته ای یکبار شنیده. برای فهم بیداری.
سروش عزیزمحمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
بسیار زیبا و سرشار از احساس. کنار هم چینش تضاد‌ها در شعر، زیبایی شعر را دوچندان کرده‌است. خوانش هم بسیار زیبا است و احساس شعر را منتقل میکند.
ماشاالله غنی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
ماشاالله غنی بسیار عالی بود من شخصا به جناب مشیر‌ی ارادت خاصی دارم برای همین از تمام شعر‌های ایشان خوشم میاد رفیق لحظه‌های تنهاییم هستم خصوصا اشکی درگذر زمان
ARMOO
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
احساس می‌کنم که می‌تونم هر روز یک بار گوش کنم تا آخر عمرم ارزش این کار هم داره و مطمئن هستم هر موقع این فایل صوتی رو گوش کنم، روز خوبی خواهم داشت.
مرسی🤍
Pegah Shojaei
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
صدای موزیک خیلی زیاد بود من خیلی باهاش ارتباط نگرفتم متاسفانه ترجیح می دادم فقط خود صدای گوینده باشه یا اگر موزیک هست خیلی در پس زمینه آرام باشه
fateme zzz
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
واقعا زیباست. واقعا لذت بخش و دلنشین است. صدای خانم معصومه عزیز محمدی هم خیلی دلنشین است. من خیلی لذت بردم و به همه گوش دادن این قطعه شعر رو توصیه میکنم
mhdse
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
خیلی باهاش ارتباط نگرفتم. شبیه دکلمه بود
متنش دلنشین نبود، از اول تا اخرش فقط یه اهنگ پلی میشد. صداگذاری ضعیف بود. ‌یهویی صدا کم و زیاد میشد
نفس
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
قشنگ بود منکه دوسش داشتم حس خوبی داشت نیتش این بود که زندگی رو با همه خوب و بدش بپذیریم و شکر کنیم و صدای خانوم محمدی دلنشین بود و کلمات رو خوب ادا کردند
RhmNgr
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
عالی بود بینظیره، هروقت احساس خوبی ندارم اینو گوش میدم کلی امید میگیرم، لطفا اگر کتاب صورتی تو سبک همین دکلمه میشناسید بهم معرفی کنید ممنون میشم
🌸Zahra Habibi🌸
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
"گر غم نباشد شادمانی در جهان نیست "
زیبا و پر از انرژی مثبت بسیار لذت بردم یه حس آرامش خوبی داره صدای خانم عزیزمحمدی هم عالی بود
مرسی کتابراه😍
REZA
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
این کتاب مناسب برای شما هست توش یه سری شعر هست درباره‌ی مرگ و زندگی از ویژگی‌های کتاب👇
۱: شعر خیلی زیبا بود
۲: پر از معنی و مفهوم
۳: صدای صداپیشه بد نبود
مژده لشگری
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
صدا و بیان گوینده عالی بود اما صدای موسیقی متن بلندتر از صدای گوینده بود و همینطور نوع موسیقی انتخابی هم خودش ذهن من رو تا حدی از شعر اصلی دور میکرد.
اکرم جلیلیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
آرامش بخش و روحنواز
کاشکی بقیه اشعار و فریدون مشیری و همچنین هشت کتاب سهراب سپهری رو همین انتشارات و همین صدا برامون بخونن تا ما گوش کنیم و لذت ببریم
فاطمه شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
من بار‌ها این شعر گوش می‌کنم و واقعا لذت بخش هست، هر چند از نظر قافیه و ریتم گاهی درست نیست ولی مفهوم عمیق و در عین حال ملموسی از زیستن ارائه میکنه
صدیقه دهقانی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
موسیقی زیبا صدای دلنشین و شعر زیبای مشیری در کنار هم یه مجموعه بی‌نظیر رو درست کردن و یه تجربه‌ی عالی که میشه ازش لذت برد
شکوفه بانو
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
واقعا عالی بود، ازشعر گرفته‌ تا خوانش و موسیقی و... ممنون از گروه ماه آوا، انقدر کارتون خوبه آدم دوست داره تک تک پادکست هاتونو گوش بده مرسی مرسی مرسی
آرزو هدایتی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
آرامش بخشه، باید با این فایل چن دقیقه‌ای کار و مشغله فکری رو کنار گذاشت و زندگی کرد، باید توی سکوت و با حواس جمع گوش داد
ثنا مسائلی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
خیلی زیبا و ارام بخش بود این همه پارادوکس اینقد ب دلم ادم میچسبید که واقعا ارزش بارها گوش دادن رو داره و ممنون که این کتاب هارو رایگان در اختیارمون میزارید:)
فاطمه دهقانی چم پیری
۱۳۹۷/۰۷/۲۸
کاش زودتر پیداش کرده بودم
طاها سلام
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم همه تن چم شدم خیره به دنبال تو گشتم شوق دیار تو لبریز شد از جام وجودم شدم آن عاشق دیوانه که بودم
مریم ایوبی نیا
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
متن زیبا بود ولی اجرای افتضاح بود اصلا خوشم نیومد اینقدر صدای موزیک زیاد میشد که آزار دهنده بود یه ستاره دادم تا نظرم ثبت بشه
نرمین قادری
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
فریدون مشیری بینظیر است و دکلمه شماعالی سپاس که باصدای زیباتون باعث میشین همزمان باانجام روزمرگیها، کمی هم در برکه خیال آبتنی کنیم
Hanieh
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
سلام. شعر و خوانش گوینده و موسیقی زیبا بودند ولی موسیقی پس زمینه وسط خواندن گوینده زیاد میشود و صدای گوینده دیگر واضح نیست.
الهام بهرامان
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
خوانش خانم عزیز محمدی عالی بود
نمی دانم با این همه درد و رنجی که می‌بینیم می‌توانیم زندگی را دوست داشته باشیم!؟ واقعا نمی‌دانم....
فرزانه
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عالی من یک سال بیشتر هر روز صبح که میرم سرکار گوش می کنم و هر روز بیشتر و بیشتر لذت میبرم و آرامش خاصی روحمو فرا میگیره
Kimia Omidvar
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
با اینکه از شعر خوشم نمیاد ولی دوبار گوش کردم، حال دلمو خوب کرد 🥰🥰🥰 انشاا... حال دلتون همیشه خوب باشه 🌻🌻🌻کتابراه عزیز ممنون
زهراخادمی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
مشیری شاعر مورد علاقه منه و شنیدن شعرهایش از بهترین تفریحاتم..
ای‌کاش تمامی شعرهایشان خوانده میشد
و ای‌کاش تر که با صدای گرم خودشان بود..
کیمیا
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
من عاشق شعر‌های فریدون مشیری هستم کلا ایشون خیلی زیبا و از اعماق دل شعر سرودن مخصوصا شعر کوچه
این شعر هم خیلی زیبا و دلنشین بود روحشان شاد
آزاده رهاورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بسیار دلنشین وجذاب بود، به لطف کتابراه به تازگی بااشعار و داستانهایه ایران کهن به این صورت آشناشدم، آهنگ و صدای راوی عالی بود، باتشکر
محمدرضامحمدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اشعار استاد فریدون مشیری با صدای ماندگار بانو معصومه عزیز محمدی چقدر زیبا، دلنشین و همراه با آرامش است، درود بر شما عزیزان
سمیرا ابراهیم پور
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
شعر زیبا و پرمحتوا.. ساختار عالی.. صدای دلنشین گوینده.. واقعا جمله به جمله‌ی این شعر جای تامل داره. فقط صدای موزیک غالب شده بر صدای گوینده
صدای جادو
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
زیبا، دلنشین و امیدبخش بود؛ موسیقی‌متن خوبی انتخاب شده و در کل حال خوب کن بود آدم دلش میخواد چندین بار گوشش کنه.
پیشنهاد میشه
Rozha Gholami
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
بسیار عالی!
متنی بسیار زیبا و پر مفهوم که حال دل آدم رو خوب می‌کنه!
همراه با موسیقی دلنواز و خوانشی بی نظیر!
جدا لذت بردم،، عالی!
Zeynab Sheikh
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
اونقدر قشنگ بود که به یک بار گوش دادن نمیشه بسنده کرد:) 💜🌱 ممنون از کتابراه... لطفا کتاب‌های صوتی با این سبک بیشتر بگذارید 🙇🏻‌♀️
ع عزیزی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
بسیار کتاب خوب و دلنشینی ست و گوینده هم خوش صدا هستن و انسان اصلا از صدایشان خسته نمی‌شود و لذت می‌برد‌. حتما دانلود کنید
nazanin alipour
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار عالی صدای دلنشین و متن دلربا پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید من بالای ده بار گوش کردم و موزیک پس زمینه بسیار عالی و مناسب خدا قوت
سارا سالاراحمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
فوق العاده بود. محتوا و متن شعر خیلی جذاب بود وبا صدای دلنشین خانم عزیز محمدی جذاب تر شده بود. حال دل آدم رو خوب میکنه.
Babak Fathi
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عالی. عالی. آفرین به نویسنده و تهیه کننده صوتی. همه چی عالی. بعد از شنیدن احساس بسیار زیبایی در شما ایجاد میکند. آموزنده و دلنشین
ل ک
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
سلام
خیلی عالی بود حال ادم رو خوب میکنه
به ادم یاد میده که مثبت اندیش باشیم و با وجود مشکلات زیاد باید خوبی‌ها و نکات خوب رو ببینیم
یوسف تاجیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
به به چقدر زیبا..... سپاسگزارم از شما و زحماتتون.
ز هوشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد
ای دل دیوانه شو که دیوانگی هم عالمی دارد.
kani azizi
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
واقعا قشنگ بود. یعنی ازتک تک کلماتش لذت بردم، ازموسیقی، ازصدای گوینده و... خییییلی ممنونم کتابراه. تا باشه ازین شعرا🌺🌺🌺🌺🌹
M hsyny
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
همه‌ی اثار فریدون مشیری عالین و ممنون از کتابراه و ماه اوا و همچنین خانومی که شعر رو میخوند صداش و اهنگ بین شعر خیلی آرامبخش بود بازم ممنون
راز زندگی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خیلی دلنشین و زیبا بود.. مخصوصا شب موقع خواب گوش کنی ⚘آیا کسی از دیدن گل سیر خواهدشد، ایا کسی از صحبت باگل پیر خواهد شد. ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دانیال خبوشانی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
آرام جان، رنگین کمان زندگی، طراوت دوست، ایین نیکی، دلپذیر و دلنشین مثل صدای بلبل در جنگل کنار دریا
٥ستاره تمام
Nana 13
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
یه قسمت‌هایی صدای موسیقی بلند تر از خواننده بود و سخت بود شنیدن شعر
ولی عالیه واقعا حالم رو خوب کرد تو همین مدت کوتاه
ممنونم🌹🌹🌹
محسن کرباسیان
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
لطفا قبل خواب گوش بدید ببنید چه آراماشی پیدا میکنید من که توی تک تک حروفش غرق میشم شما‌ها حتما امتحان کنید
Rezhna Esmailpour
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
بسیار لذتبخش بود. شعرهای فریدون مشیری کلا زندگی بخش و آرامش بخش هستن. مخصوصا با صدای لطیف و روح نواز خانم عزیز محمدی. 👌👌👌
amir eshaghzadeh
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
فوق العاده بود
یک شعر عالی از مشیری ک گعنای زندگی رو با حس خوب شرح میده
و صدا و لحن زیبا گوینده👌
Mohadese Nas
۱۳۹۹/۰۱/۰۸
غم را اگر نیکو ببینی راز وجود شادمانیست.... باری جهان آیینه واریست درآن چه میخواهی ببینی زیبایی و زشتی آیینه از ماست👏🥰
مهشاد قدسی
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
یه دید روشن و مثبت به زندگی... هم کوتاه هم عالی با یه صدا پیشه‌ی خوب فقط بعضی جاها صدای آهنگ خیلی زیاد بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟