ماشاالله غنی بسیار عالی بود من شخصا به جناب مشیری ارادت خاصی دارم برای همین از تمام شعرهای ایشان خوشم میاد رفیق لحظههای تنهاییم هستم خصوصا اشکی درگذر زمان
احساس میکنم که میتونم هر روز یک بار گوش کنم تا آخر عمرم ارزش این کار هم داره و مطمئن هستم هر موقع این فایل صوتی رو گوش کنم، روز خوبی خواهم داشت.
مرسی🤍
واقعا زیباست. واقعا لذت بخش و دلنشین است. صدای خانم معصومه عزیز محمدی هم خیلی دلنشین است. من خیلی لذت بردم و به همه گوش دادن این قطعه شعر رو توصیه میکنم
قشنگ بود منکه دوسش داشتم حس خوبی داشت نیتش این بود که زندگی رو با همه خوب و بدش بپذیریم و شکر کنیم و صدای خانوم محمدی دلنشین بود و کلمات رو خوب ادا کردند
این کتاب مناسب برای شما هست توش یه سری شعر هست دربارهی مرگ و زندگی از ویژگیهای کتاب👇
۱: شعر خیلی زیبا بود
۲: پر از معنی و مفهوم
۳: صدای صداپیشه بد نبود
خیلی زیبا و ارام بخش بود این همه پارادوکس اینقد ب دلم ادم میچسبید که واقعا ارزش بارها گوش دادن رو داره و ممنون که این کتاب هارو رایگان در اختیارمون میزارید:)