جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
ادبیات
›
شعر پارسی
›
شعر معاصر
›
کتاب صوتی در گذرگاه جهان
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در گذرگاه جهان - فریدون مشیری
فریدون مشیری
،
معصومه عزیز محمدی
نشر ماه آوا
دسته:
شعر معاصر
کتاب صوتی
4.6
1874 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
mahsa
۱۳۹۷/۰۷/۰۸
1
0
عالی بود.
ممنونم.
افسانه سعیدى
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
1
0
آرامش بخش بود. ممنون🙏🏻
Elina Bz
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
1
1
عالی و بسیار امید بخش و پر مفهوم
حانیه صادقی
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
من عاااااشق شعرهای فریدون مشیری ام. ممنون.
محمد امیری اصل
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
دستتون درد نکنه عالی
فرانک فکری
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
ممنون از خوانش زیباتون
فرح علی محمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
0
0
چه صدای دلنشینی. بسیار سپاسگزارم
آیدا احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
0
0
بهم آرامش داد عالی بود
طیب
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
خوب بود و خوانش مناسبی داشت
س جلیلی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
روان و جذاب و گوش نواز بود
حدیث حیدری
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
0
0
دوسش داشتم پیشنهاد میکنم
سهرابی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
عمیق فلسفی و مجددا فراموشی...
محمد گلزاردلیر
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
بد نبود، برای پلی پشت فرمون خوب بود
رضوانه سبحانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
0
0
خیلی زیبا و دلنشین بود
هانیه مشهدی وهاب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
0
0
خیلی شعر قشنگیه ممنونم بابت کتاب خوبتون
ربابه احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
0
0
در یک کلام منبعی کوچک از کلی انرژی مثبت
صدراصالحی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
0
0
کوتاه و دلنشین و تاثیرگذار
نازنین داودبیگی
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
بسیار دلنشین بود، لذت بردم
آزاده ساکی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
0
0
عالی بود خیلی کتاب خوبی بوده
احسان زکوی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
0
0
خیلی پر معنا و مفهوم بود
ابوالفضل داوطلب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
0
0
واقعا دنیا محله گذره
فاطمه کریم پور
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
0
0
خیلی عالیه. ممنون از کتابراه
مرتضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
0
0
خیلی عالی خواننده خوبی هستن
علیرضا غلامی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
0
0
عاشقش شدم. کتاب خیلی مختصر و مفیدی بود
ثریا احمدنژاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
خیلی زیبا و شنیدنی پدر معناست ممنون
اعظم اسکندریان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
0
0
زیبا بود حال دلم را خوب کرد
سپاس فراوان
Forozan Hoseinzadeh
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
0
0
مگر کسی از دیدن گل سیر میشود...!؟
حسن آزاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
0
0
چقدر جذاب و دلنشین است.
😍😍😍
امیرحسین آزادبخش
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
0
0
بسیار زیبا و دلنشین بود
امیر گودرزوند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
0
0
عالی بود. صوت روان و ساده
زهرا حیدری
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
0
0
خیلی لذت بردم عالی بود
زهراالیاسی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
0
0
جذاب است. دستتون درد نکنه
بانو چهارمحالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
0
0
ممنون عالی ودل نواز
راضیه شمسی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
0
0
گوش دادنش خالی از لطف نیست
دریا
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
0
0
خیلی پیچیده بود و نمیشد فهمید چی میگه
بهنام نوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
0
0
کتابهای فریدون همیشه عالیه
نجفعلی رحیمی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
0
0
بسیار زیبا و خوانش حرفهای داشتن
Massome rezaei
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
0
کتاب خوبی بود آموزنده بود
بارباز
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
بسیار زیبا دنیا را توصیف کرده
هادی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
کتاب ایرانی دیگه یوستین گرپر نیست که
Zahra Noori
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
0
بسیار زیبا و دلپذیر بود.
مهنوش نوید
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
0
0
شعر بود من علاقهای به شعر ندارم
Marjan
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
از شنیدن صدای گوینده لذت بردم.
نسرین طاهری
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
0
عالیه ممنون و سپاسگزارم
افسانه رحیمی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
0
خیلی قشنگ بود لذت بردم
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
0
0
اثری ماندگار و دلنشین
مبینا
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
0
زیبا بود و واقعا حقیقت دنیا رو گفت
محمدرضا محمدی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
0
عالی به همه دوستان توصیه میکنم.
معصومه اسلامی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
بسیار عالی بود
با تشکر از کتابراه🫰
مرتضی نظری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
خیلی خوب بود سپاسگزارم
<<
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
>>
👋 سوالی دارید؟
ممنونم.