نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در گذرگاه جهان - فریدون مشیری

mahsa
۱۳۹۷/۰۷/۰۸
عالی بود.
ممنونم.
افسانه سعیدى
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
آرامش بخش بود. ممنون🙏🏻
Elina Bz
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
عالی و بسیار امید بخش و پر مفهوم
حانیه صادقی
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
من عاااااشق شعرهای فریدون مشیری ام. ممنون.
محمد امیری اصل
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
دستتون درد نکنه عالی
فرانک فکری
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
ممنون از خوانش زیباتون
فرح علی محمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
چه صدای دلنشینی. بسیار سپاسگزارم
آیدا احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بهم آرامش داد عالی بود
طیب
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
خوب بود و خوانش مناسبی داشت
س جلیلی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
روان و جذاب و گوش نواز بود
حدیث حیدری
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
دوسش داشتم پیشنهاد میکنم
سهرابی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
عمیق فلسفی و مجددا فراموشی...
محمد گلزاردلیر
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
بد نبود، برای پلی پشت فرمون خوب بود
رضوانه سبحانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
خیلی زیبا و دلنشین بود
هانیه مشهدی وهاب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
خیلی شعر قشنگیه ممنونم بابت کتاب خوبتون
ربابه احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
در یک کلام منبعی کوچک از کلی انرژی مثبت
صدراصالحی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
کوتاه و دلنشین و تاثیرگذار
نازنین داودبیگی
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
بسیار دلنشین بود، لذت بردم
آزاده ساکی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عالی بود خیلی کتاب خوبی بوده
احسان زکوی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
خیلی پر معنا و مفهوم بود
ابوالفضل داوطلب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
واقعا دنیا محله گذره
فاطمه کریم پور
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
خیلی عالیه. ممنون از کتابراه
مرتضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
خیلی عالی خواننده خوبی هستن
علیرضا غلامی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
عاشقش شدم. کتاب خیلی مختصر و مفیدی بود
ثریا احمدنژاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
خیلی زیبا و شنیدنی پدر معناست ممنون
اعظم اسکندریان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
زیبا بود حال دلم را خوب کرد
سپاس فراوان
Forozan Hoseinzadeh
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
مگر کسی از دیدن گل سیر میشود...!؟
حسن آزاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
چقدر جذاب و دلنشین است.
😍😍😍
امیرحسین آزادبخش
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
بسیار زیبا و دلنشین بود
امیر گودرزوند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی بود. صوت روان و ساده
زهرا حیدری
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
خیلی لذت بردم عالی بود
زهراالیاسی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
جذاب است. دستتون درد نکنه
بانو چهارمحالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
ممنون عالی ودل نواز
راضیه شمسی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
گوش دادنش خالی از لطف نیست
دریا
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
خیلی پیچیده بود و نمیشد فهمید چی میگه
بهنام نوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
کتابهای فریدون همیشه عالیه
نجفعلی رحیمی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار زیبا و خوانش حرفه‌ای داشتن
Massome rezaei
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
کتاب خوبی بود آموزنده بود
بارباز
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار زیبا دنیا را توصیف کرده
هادی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
کتاب ایرانی دیگه یوستین گرپر نیست که
Zahra Noori
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بسیار زیبا و دلپذیر بود.
مهنوش نوید
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
شعر بود من علاقه‌ای به شعر ندارم
Marjan
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
از شنیدن صدای گوینده لذت بردم.
نسرین طاهری
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
عالیه ممنون و سپاسگزارم
افسانه رحیمی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
خیلی قشنگ بود لذت بردم
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اثری ماندگار و دلنشین
مبینا
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
زیبا بود و واقعا حقیقت دنیا رو گفت
محمدرضا محمدی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عالی به همه دوستان توصیه میکنم.
معصومه اسلامی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بسیار عالی بود
با تشکر از کتابراه🫰
مرتضی نظری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
خیلی خوب بود سپاسگزارم
<< 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 >>
👋 سوالی دارید؟