نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علی کوچیکه - فروغ فرخزاد

ندا قربانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
بینظیر بود، چقدر شبیه حال و روز الان ما هست
Neda
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
سفر به دنیاى کودکان فروغ، واقعاً آثارِ زیبائى به جا گذاشته
سما شعبانزاده
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
خوب بود بدک نبود میتونست بهتر باشه ولی خوبه مرسی از سازنده
جویا آریان
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
کلمات جادو میکنن و خوانش باهاش اوکی بودم
محمدپارسا حسین پور
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عالی بود
الهام کردی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
من دوست داشتم مخصوصا با صدای استاد عمرانی بزرگوار
اصغر حیدری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
عالیه بود و امیدوارم همیشه بتونید عالیه باشید
نجمه خیرآبادی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
من عاشق کتاب فروغ فرخزاد هستم واقعا خیلی قشنگه
ریحانه قنواتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خیلی برام آرامش بخش بود. دوست دارم بارها قبل خواب بشنومش
زهرا سلمانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
جالب و شنیدنی بود شعر عالی و صدای گوینده خوب بود
مهدی محمدی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
خیلی از ما‌ها هم علی کوچیکه ایم اما دیگه یادمون رفته
نوشین فلاح
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
چقدر خفن بود واقعا فروغ فرخزاد یه استوره بوده
س س
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتابی که ریشه در شعر های زنی شاعر داردفروغ هم که مشهور
Farnaz, M
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
خیلی قشنگ خونده میشه اصلا آدم انگار میره توی یه دنیای دیگه
زهرا طباطبایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
جالب بود واسم دوس داشتم همچین محتوایی رو گوش بدم
لیلا اختر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
فروغ دوست دارم حالا هر چی بگه ولی ز این زیاد خوش نیامد
الهام زارعی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
لذت بردم از اثر فروغ و صدای آقای عمرانی عزیز. ممنون
فرنگیس یعقوبی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
کتابی که از فروغ باشد مگر میشود عالی نباشد
Ava m
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
اخه مگه قشنگتر از این کتابم هست؟ خیلی دوستش دارم
At
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
خوب بود ولی اصلا صدا راویش خوب نبودو خراب کرده بود
معصومه احسانی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
عالی واقعا معرکه بود هرچی بگم کم گفتم
مریم صادقی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
کودکانه نیست. خیلی کوتاهه اماا... زیباست.
Mina Faraji
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
خیلی قشنگه شبی چندبار گوش میدن بچه‌ها تا بخوابن
ریحانه فخاری
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
فروغ جان.. با خوانش رضا عمرانی عزیز.. چسبید بهمون ممنون
راضیه مشایخی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
چقدر عالی و زیبا، شعر بی نظیر با صدای دلنشین
گزل چپرلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
صدا خیلی دلنشین نیست خانم بود گمانم بهتر میشد
احسان جعفری
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ممنون از کتابراه بیشک در نوع خودش جزو بهترینها هست
امیر قیطاسی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
عالی. این اثر رو چندین بار گوش دادم و هر بار لذت بردم.
فاطمه صالحی
۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کتاب خوبی بود برای نو ه‌ام گرفتم گوش کرد کلی کیف کرد ممنونم
مهدی قرقانی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
کتاب خوبی بود دوست داشتم خیلی خنده دار و جذاب بود
رویا
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
کمی از هیاهوی جهان فارغ میشیم با اینجور کتابا
سید مهدی موسوی فرگی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
داستانای کوتاه فروغ فرخزاد با صدای رضا عمرانی خیلی دلنشینه.
فرزانه شریفی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
عالی و جذاب بود بخصوص موسیقی خاطره انگیز متن
Hossein hasanzadeh
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
زیبا بود
قبلاً از استاد شکیبایی هم لذت وافر برده بودم
رافعی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خوشمان آمد، میدونستم، هم صدای گوینده رو، هم شعر زیبای فروغ رو❤️
ب.ز
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
شنیدن آن را به هر گروه سنی و نسلی پیشنهاد میکنم
. Nadiya . A
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
کتاب خوبی بود برای گروه سنی نوجوان هم خوبه
zim
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
خوشم اومد توصیه میکنم گوش کنید و از ترانه و صدا لذت ببرید.
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
برای کوچولوها خوبه که موقع خواب گوش بدن 😉
علی قربانیان
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
داستان کوتاه و زیبا ارزش یکبار گوش کردن داره
nazanin
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
به خودتون اجازه بدید چند دقیقه از شنیدن این کتاب لذت ببرید
baes hashemi
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
به به به
چه نصیحت گوش نوازی
پاینده ایران و ایرانی 😊
رویا امیری
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
من خیلی خوشم نیومد چون خیلی اهل شعر و شاعری نیستم
Nazi
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
بارها شنیدمش شعر و صدا و خوانش عالیه، شیرین و کودکانه
عاطفه اصفهانی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بسیار زیبا و شنیدنی حتما همه باید گوش کنن این شعر قشنگ و
علیرضا کوهکنی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
به نظر من کتاب خوبی بود و ارزش شنیدن رو دارد
شهلا شریعتی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عالی بود و رویایی که مردم این روزها دارند.
so. Ba
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
سلیقه ایه ولی من دوس داشتم یکی دوبار گوش کردم
احمد جابری
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
شعر بسیار عالی
صدا بسیار دلنشین
شعر پر از کنایه
Ati .
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
با احساس و زیبا دوست داشتم حس قشنگی بهم داد ممنون از شما
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
👋 سوالی دارید؟