نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علی کوچیکه - فروغ فرخزاد

م م
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
فروغ که بی‌همتاست، گوینده هم کارش خوبه
علی زکی نژاد
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
هم شاعرش درجه یک بود هم گویندش!
زهرا حاجیان
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
عالی
صدای گوینده عالی بود داستان هم فوق العادس
فرهاد کیان
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
عالی و بینظیر گوش بدین حتما لذتشو میبرین 👌
Masoud Rostami
۱۳۹۸/۰۸/۱۷
شیرین بود سپاس، گوینده عالی بود
سارا حقیقت
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
فروغ و اشعار فراموش نشدنی اش.. عاشقش هستم
سعید حیدری
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
عالی بود. تا حالا چن بار گوش دادم
Sogol Nv
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
پر از کنایه‌های زیبا و شنیدنی با صدای عالی گوینده
Mary M
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
خوب بود و خوشم اومد توصیفاتش که عالی.
Sara Far
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
هر چند وقت یک‌بار میام سراغش. چقدر خوووووووبه
Mohsen Garmsiri
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
خیلی زیبا بود، هم اشعار و هم توانش اشعار عالی بود
نگین حسن پور
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
دوست دارم هزار بار گوشش بدم😍🤩
Hossein Omidi
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
فوق‌العاده بود
صددی گوینده حرف نداره
مرسی کتابراه
زهرا غریبی
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
بسیار عالی من خیلی دوستش داشتم ممنونم ازتون😍😍😍😍
Sadaf Akbari
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
عالی، چقدر خوب خوندن جناب عمرانی👏🏽
mehdi baloochi
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
بسیارعالی بودخصوصا گوینده، لذت بردم
پری پارسا
۱۳۹۷/۰۲/۱۹
عالی و دوست داشتنی بود
بهرام طاهری
۱۳۹۷/۰۱/۳۱
بسیار بسیار عالی. ازش لذت ببرید.
رضا عبدی
۱۳۹۷/۰۱/۳۰
نکته جالبی نداشت واسه من، به هر حال ممنون
meisam moti
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
کتاب کم حجم و زیبایی بود ممنون از کتابراه
Reyhane
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
فروغ فرخزاد عزیز رو خیلی دوست دارم
حجت یزدانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
شعرش آدم رو جذب میکرد
معصومه علیزاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
هم شعر و هم خوانشش عالی بود👌
بهاره ملک زاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب برای بچه هام گرفتم. خوب بود
رسول خادم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
خیلی خیلی زیبا و جذاب
رستا انگوتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
همه کتاب‌های فروغ فرخزاد عالیه
م.و.
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
فاخر، عمیق، رازگونه مثل گل سرخ
مائده مختاری
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بد نبود
افسانه گلشن
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
ساده و در عین حال عمیق..
کاربر f
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
میشه همیشه بهش گوش کرد.
زهرا عباسی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کتابی، پر از رویاهای، زیبا
مرضیه رادمند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
خوب بود و من رو برد به کودکیم
Amir
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
هم بردم به بچگی هم چیز جدید یادم داد
Marjan
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
خاطرات بچگی را برام تازه کرد
رومینا
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
خیلی لذت بردم عالی بود
طاهر گلستانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
بد نیست داستان خوبی داره
محمّد صدرا کنف چیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
داستان بامزه و خوبیه.
زهرا ضیایی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
این صدا و این متن منو برد در خیال
فاطمه شکوری
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
خوانش عالی صدا و متن عالی ممنون
Maryam
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
فروغِ همیشه بی همتا❤️
شروین بذرافشان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
کتاب شعر دلنشینی است
نیکی فیض دار
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
دیگه، بچه بودم خوندم
امیرحسین قائمی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
بسیار زیبا و دلنشین بود
Arezo ghasemy
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
میتوتست خیلی جذاب تر روایت بشه
مهدی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
صدای ساز و گوینده عالی بود
Zara K
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
شعر قشنگی بود ازش خوشم اومد
سبا خدری
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
تداعی کننده خاطرات کودکی خودمان است
Soren
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
هرچی از این دفتر شعر بگم کم
melika
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عالی از گوش کردنش لذت میبرید
آرام علیمردانی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
کتابی زیبا که واقعا به دل می‌نشیند
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟