نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علی کوچیکه - فروغ فرخزاد

سولماز عینی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
خیلی عالی بود، هم شعرش هم گویندش فوق العاده بودن
لطفا شعرهای بیشتری از فروغ بذارین، ممنون
نیلوفر معتبر
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
شعر رو وقتی خودت می‌خونی، یه طرف و وقتی یه نفر با لحن مناسب و صدای خوب میخونش هم یه طرف دیگه...
محشر بود👍
Heliya Moghaddam
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
زیبا و دلنشین و نوستالژیک
بهتون پیشنهاد میکنم چون آرام بخشه و احتمالا میبردتون به دنیای کودکی تون...
شکوفه بانو
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
خیلی خوب بود، راوی قشنگ شعر خانم فرخزاد رو بیان کرده بود. 👏 ممنون از اقای عمرانی منو برد به دوره کودکی
malihe Etebari
۱۳۹۹/۰۲/۱۹
با تشکر از کتاب راه سروده‌های بیشتری را به فایل صوتی تبدیل کنید خیلی خوب میشه اگه صدای استاد نصریان باشه
Ali Mohammadi
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی بود کاش شعرهای سهراب سپری رو هم. تبدیل به صوتی میشد.. بازم ممنون از زحمات همه ماه اواها
ف ش
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عالی بود پسرمن عاشق علی کوچیکه شده هرشب گوش میده بازم از این مدل داستان بزارین ممنون واقعا خسته نباشید
نیایش نیکا
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
من عااااشق علی کوچکه هستم فوق العاده زیباست هر بار گوشش میدم بیشتر از سری قبل بهم لذت میده
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
بچه گانه است ولی برا مواقع استراحت چند بار گوش دادم تا حالا. خوبه
سینا رادنام
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
یکی از زیباترین اشعاری که تابحال شنیدم. بسیار ارامش بخش. مناسب برای قصه‌های قبل خواب فرزندتون
Samira Honardar
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
بسیار لذت بردم متن کتاب عالی و صدای جناب عمرانی رو هم که لازم نیست تعریف کرد چون همه لذت مببریم
مجتبی روده کار
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
خیلی عالیه.
چندین بار گوش کردم. رفتم اجرای خسرو شکیبایی رو هم گوش دادم. هر دو اجرا عالی هستن.
دوبووار
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چقدر صدای راوی دلنشین بود و حسو خوب منتقل میکرد و البته شعر فروغ که خیلی زیبا و مفهومی بود
فادیا محمدی
۱۳۹۸/۱۰/۰۶
حس خوب، یه حس نرم و نازی پیدا کردم، حس زندگی حس بچگییه لحظه دنیا فراموشم شدصدا شبیه صدای علی نصیریان هس
Saji Agah
۱۳۹۸/۰۸/۲۶
عالیه من دارم میخوابم گوش میدم عالی عالی عالی
از این بهتر نمیشه خیلی دوسش دارم کاش شعر‌های دیگه رو هم بزارن
ف جان
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
چقدر زیبا
چقدر شعر روان هست
چقدر صدا و لحن گوینده مناسبه
از خیلی کتابهایی که خریدم لذتش بیشتر بود
سپاااااس کتابراه
payam aghaie
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
علی کوچیکه فقط با صدای زنده یاد استاد خسرو شکیبایی اخه مگه دارم انقدر دلنشین و خواب اور عالیه
naji ahmadi
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
دستشون درد نکنه. ولی صدای عمو خسرو واسه این اثر یه برند بود. و به غیر اون دیگه صدای هیچ کس به ادم نمیچسبه
لیلا کمالان
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شنیدنش لذت بخش و آرام بخشه
صدای آقای عمرانی و بالا و پایین به موقع صداشون هم که دیگه حرف نداره
Mehdi Jiba
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
کتاب خوبیه داستان خوبی داره ولی بهتر از اون صدای گوینده و اجرای خیلی خوبشه. خسته نباشید واقعا❤❤❤❤❤❤💟💟💟💟💟🌹🌹🌹🌹🌹
سمیه بیات
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
من توی نوجوانی این کتاب رو خوندم و عاشقش شدم الان. که گوش کردم یاد اون روزا افتادم
زیبا شاکر
۱۳۹۷/۰۲/۰۶
خیلی خیلی دوستش داشتم ممنونم
مریم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
دیدگاه فروغ همیشه برام جایگاه خاصی داره و خوندن این کتاب هم مثل همیشه برام جذاب بود
منصوره خاکباز
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
اشعار فروغ عالیه صدای گوینده هم عالی من این شعرو حفظم و عاشق سطر به سطر این شعرم
م.ش
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
صدایی جذاب برای روایتی جذابتر از فرخزاد، شنیدنش با این صدای دلچسب، گیراتر و به یاد ماندنی تر است.
محمد مهدی آب شرشری
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
گوینده با صدای جذاب و گرم استاد فروغ فرخزاد بسیار پسندیده کلمات در نقش خود فرو برده بودن
امیراحمد پوراحمدی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
واقعا عالی و با احساس خونده شد من واقعا لذت بردم کاملا آدم رو از خود بیخود می‌کنه
احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
سلام و درود وای چقدر قشنگ بود من واقعااا دوستش داشتم چند بار گوش دادم 🌸
حلمارزارحیمی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عالی بود خیلی جالب و آموزنده و هیجان انگیز بود خیلی ممنون از کتابراه
زینب محمدی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
خیلی خوب بود. صدای دلنشین و رسایی بود. داستان موزون و دوست داشتنی بود. خیلی خاطره انگیز بود
مهناز میر
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
با تشکر از کتاب راه وجناب عمرانی با اون صدای خوب جالب بود ومن چند بار گوش کردم وخیلی لذت بردم
حمیدرضا
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
یادمه آهنگی هم خونده شده بود با این متن، خواننده لس آنجلسی بود اسمش یادم رفته خدایا
فرید زراسوند اردلی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
همه‌ی کتاب‌های فروغ فرخزاد عالیه واقعا شاعر بی نهایت توانمندی بوداین کتاب هم به همه پیشنهاد میدم
مرتضی نوروزی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عالی بود. اینقدر که چندبار گوش کردم و بازم از شنیدنش لذت میبرم. ممنون از کتابراه
سید میرحسینی
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
فروغ روحش شاد. اسطوره‌ای تمام نشدنی در ادبیات نوین فارسی. حیف که سرنوشت غم انگیزی داشت.
FARIDSARVAR95@GMAIL.COM
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
با درود. من این کتاب در نوجوانی خونده بودم. برام یاد آور بود. جالب هست یک دور گوش دادن خوبه
Massi ,Ebi
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
کتاب شعر رو باید حس و حال خواندن یا گوش کردن داشته باشی وگرنه چیزی دستگیرت نمیشه
سودابه حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فوق العاده جذاب و زیبا وصدای راوی هم عالی هست و جذابیتش دو چندان کرده ممنون از کتابراه
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کتاب خوبی بود ولی صدای دوبلور اگه خانم بود خیلی زیباتر میشد ولی صدای هوا و.. عالی بود.
Mojgan A
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خیلی خیلی نوستالژی بود شاید ده بار بیشتر گوش کردم واقعا منو برد به دوران کودکی. خیلی لذت بردم.
متین تقی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
فروغ که‌ یک فرد استثنایی و فوق العاده بود همه کتاباش رو دوست دارم روحش شاد و یادش گرامی
طیبه ابوطالبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
توی یک روز بارونی این شعر را گوش دادم حال و هوای خیلی خوبی داشت دعوت به پرواز و رهایی
ناهید سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
اثری بسیار لطیف و شنیدنی از فروغ عزیز. مخصوصا با اجرای فوق العاده آقای عمرانی. عاااااالی
آتنا ریاضی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
کتاب بسیار جذاب و دوس داشتنی، گوینده هم خیلی خوب میخونه و در کل من دوسش داشتم و چندین بار گوش دادم
Atefeh_asgari
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
کتاب عالی بود شعری از فروغ علی کوچیکه😍
ممنون از کتابراه به امید موفقیت هر روز شما
فریماه پیرهادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
به نظرم کتابی پر امید و شادی بود حال خوب حس خوب کلا فروغ همیشه عالیه چقدر جذاب بوده برام
ع .حسینی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
در واقع شعرش برای بچه ۸ساله من قابل فهم نبود اما سر گرمش کرد ممنون از اجرای زیبا گوینده
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
این کتاب را مطالعه کردم..
دوست داشتم.
خصوصا با خوانش استاد عزیز، که بسیار دوست دارم.
الهه عباسی
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
واقعا لذت بردم شعر زیبا نویسنده خوش قلمی وخوانشگر عالی خوانش کرد چند بار گوش دادم وهر بار لذت بردم
زهرا سوری
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
صدای قشنگ گوینده دلنشین و زیبا بود که متن کتاب و جذاب کرده بود برای یکبار شنیدن خوبه
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟