نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهای زندگی - دبورا لوی
4.7
3 رای
Elham Amiri
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
کتاب خوبی بود ولی به نظر من اسم اون رو نمی شه یک رومان گذاشت بلکه بیشتر شبیه به مقاله بود ولی واقعا درد همه زنان رو بیان کرده به عنوان یک رومان داستان خیلی پراکنده است و باید انسجام بیشتری داشته باشد
