نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهای زندگی - دبورا لوی

Elham Amiri
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
کتاب خوبی بود ولی به نظر من اسم اون رو نمی شه یک رومان گذاشت بلکه بیشتر شبیه به مقاله بود ولی واقعا درد همه زنان رو بیان کرده به عنوان یک رومان داستان خیلی پراکنده است و باید انسجام بیشتری داشته باشد
بیتا داراب
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خیلی کتاب خوبی بود اونقدر که تصمیم گرفتم آثار این نویسنده را بخونم. همه حرفای دل ما در این زمانه پر هیاهو زده میشه. حتما حتما این کتاب را انتخاب و گوش کنید
ش احمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
بسیار عالی 👍 👍 👍
👋 سوالی دارید؟