نظر Elham Amiri برای کتاب صوتی بهای زندگی

بهای زندگی
Elham Amiri
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
کتاب خوبی بود ولی به نظر من اسم اون رو نمی شه یک رومان گذاشت بلکه بیشتر شبیه به مقاله بود ولی واقعا درد همه زنان رو بیان کرده به عنوان یک رومان داستان خیلی پراکنده است و باید انسجام بیشتری داشته باشد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.