نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسئله بودن و نبودن - اروین یالوم

یک کتاب باز
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
آه که نمیدونم از کجا شروع کنم، با هر لحظه این کتاب اشک ریختم و به فکر فرورفتم، قبلا این کتاب را خوانده بودم ولی انگار گویندگان این کتاب حق مطلب را بخوبی ادا کردند. مسحور کننده و روحانی بود. چقدر از شخصیت مارلین لذت بردم و از خوانش قسمت های اروین. همانطور که طرفداران کتاب های یالوم میدونن این روان درمانگر همه کتاباشو در قالب تجربه زیسته خودش مینویسه و این کتاب هم گویی رمانی بود پر از حرف و پر از تفکر. بشدت توصیه میکنم هر انسانی که هنوز زنده است باید یکبار این کتاب را بشنود. سپاسگزارم از ناشر و گویندگان این کتاب و ای کاش بشود همه کتاب های یالوم را این گویندگان بخوانند چون واقعا با شخصیت خود یالوم منطبق بود. دمتون گرم دم کتابراه گرم حال کردم بشدت
elham Abbassi
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
شنیدن تجارب و احساسات عمیق یک اسطوره... شنیدن آنرا به طرفداران دکتر یالوم توصیه میکنم. گویندگان هم به خوبی حق مطلب را ادا می‌کنند.
مبینا
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
قشنگ و پر معنا بود خوشم اومد سرگذشت داستانی و آموزنده با خوانش روان و زیبا
👋 سوالی دارید؟