نظر یک کتاب باز برای کتاب صوتی مسئله بودن و نبودن

مسئله بودن و نبودن
اروین یالوم، مریلین یالوم
۵(امتیاز ۳ نفر)
یک کتاب باز
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
آه که نمیدونم از کجا شروع کنم، با هر لحظه این کتاب اشک ریختم و به فکر فرورفتم، قبلا این کتاب را خوانده بودم ولی انگار گویندگان این کتاب حق مطلب را بخوبی ادا کردند. مسحور کننده و روحانی بود. چقدر از شخصیت مارلین لذت بردم و از خوانش قسمت های اروین. همانطور که طرفداران کتاب های یالوم میدونن این روان درمانگر همه کتاباشو در قالب تجربه زیسته خودش مینویسه و این کتاب هم گویی رمانی بود پر از حرف و پر از تفکر. بشدت توصیه میکنم هر انسانی که هنوز زنده است باید یکبار این کتاب را بشنود. سپاسگزارم از ناشر و گویندگان این کتاب و ای کاش بشود همه کتاب های یالوم را این گویندگان بخوانند چون واقعا با شخصیت خود یالوم منطبق بود. دمتون گرم دم کتابراه گرم حال کردم بشدت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟