نظر مبینا برای کتاب صوتی مسئله بودن و نبودن

مسئله بودن و نبودن
اروین یالوم، مریلین یالوم
۵(امتیاز ۳ نفر)
مبینا
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
قشنگ و پر معنا بود خوشم اومد سرگذشت داستانی و آموزنده با خوانش روان و زیبا
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟