نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر به خویشتن - اکهارت تله

sara136m
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خوب بود من تا نصفه خوندم همش یه چیز و به گونه‌های مختلف توضیح می‌دهد و گویندگی‌اش روان نبود برای کسانی خوب است که بخواهند تازه با مدیتیشن آشنا بشن خوبه.
Elham Khadang
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
اکهارت تله نیاز به تعریف و توصیه ندارند، ولی صدا و ترجمه ی عالی با مکث ها و سکون های بجا.... عالی و ممنون
پوریا سحرخیز
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتاب صوتی عالی با حفظ امانت و سکون عالی
کریمان خدری
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
افتضاح صدا خیلی یواش صحبت میکنه
👋 سوالی دارید؟