نظر sara136m برای کتاب صوتی سفر به خویشتن

سفر به خویشتن
اکهارت تله، وحید مهدیخانی
۴.۸(امتیاز ۵ نفر)
sara136m
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خوب بود من تا نصفه خوندم همش یه چیز و به گونه‌های مختلف توضیح می‌دهد و گویندگی‌اش روان نبود برای کسانی خوب است که بخواهند تازه با مدیتیشن آشنا بشن خوبه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟