نظر sara136m برای کتاب صوتی سفر به خویشتن

سفر به خویشتن
sara136m
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
خوب بود من تا نصفه خوندم همش یه چیز و به گونههای مختلف توضیح میدهد و گویندگیاش روان نبود برای کسانی خوب است که بخواهند تازه با مدیتیشن آشنا بشن خوبه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.