نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تاریکی درون ما - تریشیا لونسلر

دانیال
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
این اولین رمان من بود زیبایی در خود دارد که انکار ناپذیر است مانند سریالی که هرگاه نگاهش می کنی دوست داری قسمت های بعد را نگاه کنی تو را مجذوب کی کند و در هر فصل تلنگر هایی بهت می خورد و بر خلاف آنچه تصور می کنی داستان پیش می رود که از دید من این یکی از هزاران نکات مثبت اش است از کتابراه متشکرم که تخفیف روی این کتاب گذاشت و در تهیه اش بهم کمک کرد
علی پارساپور
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
از صدای گوینده بسیار خوشم می آید. اگرچه محتوایی تخیلی دارد، اما با این حال نتوانستم با روابط غیرمتعارف شخصیت اصلی کنار بیایم به نظرم آخر کتاب و نحوه پایانش راضی کننده نیست. (من اشتباهی از جلد دوم شروع به گوش دادن و اتمام کتاب کرده ام)
ماندانا ناظمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
کاش در توصیحات کتاب می‌نوشتید که تم تخیلی داره
👋 سوالی دارید؟