نظر علی پارساپور برای کتاب صوتی تاریکی درون ما

تاریکی درون ما
علی پارساپور
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
از صدای گوینده بسیار خوشم می آید. اگرچه محتوایی تخیلی دارد، اما با این حال نتوانستم با روابط غیرمتعارف شخصیت اصلی کنار بیایم به نظرم آخر کتاب و نحوه پایانش راضی کننده نیست. (من اشتباهی از جلد دوم شروع به گوش دادن و اتمام کتاب کرده ام)
هیچ پاسخی ثبت نشده است.