نقد، بررسی و نظرات کتاب یک فنجان ذن - کای تسوکیمی

لاله فرحی
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
کتاب خیلی خوبی بود، ترجمه‌اش هم عالی بود، اما مشکلات نگارشی داشت مثل ویرگول‌های نابجا. چندتا مشکل ریز املایی هم داشت مثل: مبهوت که به اشتباه مبهوط و مردی به اشتباه ردی نوشته شده بود. تا فصل سه کتاب رو میتونستم درک کنم اما اعتراف میکنم مابقی کتاب رو اصلااااا متوجه نشدم... قسمت تامل و لحظه‌ای ذن هم بدتر برای فصل بعدی گیج و گمراهم میکرد. ‌ای کاش نویسنده کمی مبحث رو واضحتر بیان میکرد یا کتاب دیگری مثل حل المسائل داشت که خواننده هرجا به مشکل میخورد میتونست بهش مراجعه کنه... هرچند که مطمینم پیشنهادم جالب نیست چون از مقدمه کتاب هم اینطور برداشت میشه که هرکس خودش قراره پی ببره به درس و معنای نهفته در هر داستان.
فروزان نظری
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خالق این جملات زیبا را واقعا باید تحسین کرد این کتاب در عین کوتاه بودن و ساده بودن میتونه برای همه انسانها یک نقشه گنج برای رسیدن به بهترین‌ها باشه هر جمله این کتاب خودش میتونه دنیایی از درس زندگی باشه
مهران به آیین
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
درین روزگار مملو از دغدغه و نگرانی، کتاب راهکارهای خوبی در جهت آرامش ذهن ارائه می دهد. خواندن این کتاب رو به همه توصیه می کنم
fereshteh fazeli
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
کتاب جالبی است و فکر آدم را درگیر نکات آموزشی خود می‌کند. البته برای عده‌ای ممکن است گنگ و نامفهوم باشد. خواندنش خالی از لطف نیست
سمیه کامیاب
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
ممنون از کتابراه، این کتاب از نظر من واقعا ارزش خوندن داشت، کتاب با داستان های ولی تاثیر گذار
👋 سوالی دارید؟