نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجرای بیست سلامت و بهداشت - مرضیه قاسمی

فرشاد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خیلی کتاب مفیدی بود و همه‌ی مطالب چه مهم و چه بی اهمیت رو شامل می‌شود و دید مارا دقیق می‌کند. این کتاب به کسایی که دقت کمتری در مطالعه دارند توصیه میشود
محمدرضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
من که کاملا راضی ام آخر هر درس نمودار کشی کرده که خیلی خوب مطالب تو ذهنم دسته بندی میشه.
Mandana
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
کامل نکته‌ها رو پوشش میده. برای مطالعه دقیق خوبه.
👋 سوالی دارید؟