نقد، بررسی و نظرات کتاب اختلال استرس پس از سانحه‌ی پیچیده؛ از زنده ماندن تا شکوفایی - پیت واکر

فاطمه ذوقی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
من بشدت اتفاق ها و خاطره های کودکیم مانع از ادامه زندگیم شده چند سالیه، ptsd رو شنیده بودم و خیلی الگوشو تو زنوگیم میدیدم تا اینکه مسئله شرم برام بولد شد، یکی از کتاب هایی که در زمینه شرم قراره بهم گمک کنه همین کتابه
Parastoo
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
کتاب خیلی خوبیه. انگار که حس میکنی کسی واقعا دیدتت. عمیقا باهاش ارتباط برقرار میکنی. خیلی قابل لمس و دقیق و درسته مثال هاش. بسیار ارزش مطالعه داره
فرشته ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
کتاب خوبیه و من دوستش داشتم ولی مثال‌ها و در کل توضیحات اضافه‌ای که میده کمی حوصله سر بره
محدثه
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
کتاب بشدت برای شناخت تروما و درمان آن کاربردی است مرسی ز پیت واکر
سحر عبدالملکی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عالی مخصوصا فصل‌های انتهایی
👋 سوالی دارید؟