نقد، بررسی و نظرات کتاب بیشه نشینان - توماس هاردی

مرمر محمدزاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
چقدر داستان لطیف بود و چقدر فکرم رو درگیرش کرد… اوایل کتاب خیلی برام جذاب نبود، اما کمی که پیش رفتم دیگه نتونستم ازش دل بکنم … تا خط آخر جذابیت داشت
جواد رازقندی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
سلام از دیدگاه من که تاز شروع به خواندن این کتاب کردم عالی بود تشکر از همه عزیزان خوب کتابراه
شیدا شاهی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
کتابای تامس هاردی عالی هستن ولی به پای کتاب تس دوبرویل نمی رسه
👋 سوالی دارید؟