نظر مرمر محمدزاده برای کتاب بیشه نشینان

بیشه نشینان
توماس هاردی، سهیل سمی
۴.۷(امتیاز ۳ نفر)
مرمر محمدزاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
چقدر داستان لطیف بود و چقدر فکرم رو درگیرش کرد… اوایل کتاب خیلی برام جذاب نبود، اما کمی که پیش رفتم دیگه نتونستم ازش دل بکنم … تا خط آخر جذابیت داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟