نظر مرمر محمدزاده برای کتاب بیشه نشینان

بیشه نشینان
مرمر محمدزاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
چقدر داستان لطیف بود و چقدر فکرم رو درگیرش کرد… اوایل کتاب خیلی برام جذاب نبود، اما کمی که پیش رفتم دیگه نتونستم ازش دل بکنم … تا خط آخر جذابیت داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.