نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (9 تا 12 سال) - کارا ناترسون

نازنین‌زهرا شکرزادگان
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
برای من که عالی بود تمام جزئیات رو به زبون ساده به آدم توضیح میده جذابیت و هیجان خاصی داره طوری که عاشقش میشی و مشتاق میشی بری خودشو از کتابفروشی بخری تا بخونیش حتما اگه میتونین نسخه کاملش رو از کتابفروشی یا از همینجا بخرین و دانلود کنین. در کل فوق العاده بود ممنون از انتشارات مهرسا و نویسنده. سایر کتاب هاشون هم عالی بود
باران شیخ
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
درجه یک بود من کلی چیز یاد گرفتم برای کسایی که مثل من میخواهند مسلمان باشند آن صفحه یکی مانده به آخر خیلی خوبه پیشنهاد میکنم حتما حتما این کتاب را بخوانید خیلی قشنگ بود. 😃👍
آیلین آرین راد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی خوب بود بهترین بود‌.
خیلی کمک میکرد و ما را با همه چیز آشنا میکرد که چه چیز‌هایی در انتظار ما هست
نگین صفدری
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
واقعا عالی بود و همه چیز رو به بهترین شکل توضیح میداد و بهترین راه حل هارو میداد ♥️
Atrin
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
خیلی خوبه بدرد بخور و عالی پیشنهاد میکنم بخرید
مهرسا مرادی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
آموزنده و عالی بود خیلی به من کمک کرد که دوران بلوغ رو ساده تر بگذرونم
سودابه امینی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
راضیم ازین کتاب امیدوارم بازم ازین نوع ببینیم
👋 سوالی دارید؟