نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (9 تا 12 سال) - کارا ناترسون
5
7 رای
نازنینزهرا شکرزادگان
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
10
برای من که عالی بود تمام جزئیات رو به زبون ساده به آدم توضیح میده جذابیت و هیجان خاصی داره طوری که عاشقش میشی و مشتاق میشی بری خودشو از کتابفروشی بخری تا بخونیش حتما اگه میتونین نسخه کاملش رو از کتابفروشی یا از همینجا بخرین و دانلود کنین. در کل فوق العاده بود ممنون از انتشارات مهرسا و نویسنده. سایر کتاب هاشون هم عالی بود
