نقد، بررسی و نظرات کتاب پسرک گاوچران - رجینا لینک

آرشیدا یوسفی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
نقاشی های زیبا و دوست داشتنی ای داره، فضای کتاب آرام و جالب هست، شخصیت ها آموزنده و جذاب هستند و پر از پند های عالی هست. ترجمه و متن روانی داره و فونت زیبایی هم برای نوشتن انتخاب شده که تجربه ی خوبی برای خوندن بهتون می ده. به طور خلاصه هم محتوای داستان درباره ی پسرک چوپانی هست که به همراه یک گاو نر و یک خرگوش مسیرهایی رو طی می کنن و در این میان با آدم های جدیدی آشنا می شن، حرف های جدیدی رد و بدل می کنن که توشون نکته های جالبی هست و چیزهای جدیدی یاد می گیرن.
iman
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کتاب خوبی بود و به نظرم ادمای کتاب زیاد مطالعه دارن از این کتاب ایراد می توانن بگیرن اما پیشنهاد میکنم ارزش خوندن حتما داره
زهرا
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
واقعا کتاب اموزنده و جالبی بود 😍 حتما بخونیدش👌برای هر سنی مناسبه به نظرم
Raha
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کتابی خیلی از حرفها را در یک جمله بیان میکنه..
Rezaee
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
کتاب عالی‌ای بود پر از پندهای آموزنده و قشنگ
👋 سوالی دارید؟