نظر آرشیدا یوسفی برای کتاب پسرک گاوچران

پسرک گاوچران
آرشیدا یوسفی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
00
نقاشی های زیبا و دوست داشتنی ای داره، فضای کتاب آرام و جالب هست، شخصیت ها آموزنده و جذاب هستند و پر از پند های عالی هست. ترجمه و متن روانی داره و فونت زیبایی هم برای نوشتن انتخاب شده که تجربه ی خوبی برای خوندن بهتون می ده. به طور خلاصه هم محتوای داستان درباره ی پسرک چوپانی هست که به همراه یک گاو نر و یک خرگوش مسیرهایی رو طی می کنن و در این میان با آدم های جدیدی آشنا می شن، حرف های جدیدی رد و بدل می کنن که توشون نکته های جالبی هست و چیزهای جدیدی یاد می گیرن.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.