نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های مادربزرگ - سودا مورتی

هانیه
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
جلد کتاب رو که دیدم تصور کردم کتاب پراز کلی عکس و داستان‌های کودکانه اسمن برای پسر دو سال و نیمه‌ام میخواستم ولی مناسب سن پسر من نبود و اصلا علاقه‌ای به داستان هاش نشون نداد بنظر من بیشتر مناس بچه‌های ۸_۹سال به بالاسداستان درباره خود نویسنده و مادربزرگشه و داستان‌هایی که مادربزرگش در کودکی براش تعریف کرده رو به صورت یک کتاب برای بچه‌ها درآورده متن کتاب ساده و روان و گیراس
فروغ اقبالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
من کتابی رو اول نسخه نمونه رو خوندم بعد اومدم اون رو خریدم اما نمی تونم الان کتاب کامل رو که خردم بخونم میشه راهنمایی کنید هر دفعه بازش میکنم دوباره تا نصفه است
آرزو توانا
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
واقعا کتاب زیبایی است من برای فرزندانم خریدم ولی خودم بیشتر مشتاق خوندنش شدم به صرفه هم هست چون کلی داستان داره
فرناز حسینی
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
این خیلی عالی هر شب یکی از داستان هایش را می‌خوانم کنار خانواده‌ام 👍
رضوان داودی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کتاب بخصوص برای قبل خواب بچه‌ها خیلی موثره
رونیکا مرادی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عالی بود از نظر من کتاب خوب و سرگرم کننده‌ای بود
اسیه حکیمی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
داستانهای قشنگ و آموزنده داشت
زهرا بندار
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
خوب بود پسرم دوست داشت
حسنا سادات رضویان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خیلی عالی بود پر از داستان‌های زیبا
👋 سوالی دارید؟