نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت مردگان - الناز دادخواه
4.8
9 رای
درود و عرض ادب مثل رمانهای دیگری که نوشته بانو داد خواه می باشد. پر از هیجان، عشق، زندکی و انتظار برای باز شدن دریچه ای به رویایی دیگری توسط نویسنده می باشد. الناز عزیزم شما قلمی شیوا و پر از رویاپردازی دارید خواننده را در تمامی لحظات داستان اسیر قلمتان می کنید. همیشه پر ازنور و زندگی باشید.

هم ازینکه خوندمش خوشحالم و ازینکه چیزی به این قشنگی که میدونستم پایان داره ارو خوندم ناراحتم....
این کتاب اونقدر شمارو همراه خودش همراه میکنه که هرگز انتظار چنین کششیو ندارین. خلاقیت و عشق خانم الناز دادخواه شخصیتهای پویا و زندهای خلق کرده که از بند هر جوهری ازادن و هر لحظه تصمیم میگیرن و تغییر میکنن و اتفاقات و در نهایت پایان غیر قابل پیش بینی رو رقم میزنن.
ممنونم ازتون خانم دادخواه که بخشی دنیای رویاتونو سخاوتمندانه با ما به اشتراک گذاشتین.
خانم دادخواه در نهایت خواهش میکنم اسپین اف سیرا هم بنویسید واقعا ممنون میشیم ازتون.