نقد، بررسی و نظرات کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 - جرج آر. آر. مارتین

مصطفی محمدآبادی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
کتاب خوب ترجمه شده اگه سریال دیده باشین خیلی جاها میشه خوب تصورش کرد فقط متاسفانه به نظرم بدلایلی که میدونید بعضی جاها سانسور شده که به نظرم بهتر بود نمیشد.
علی اکبر صفری
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب بسیار بی نظیری بود واقعا خیلی چالشی و قشنگ بود واقعا از نویسنده و کتابراه ممنون خیلی کتاب خوبی بود
👋 سوالی دارید؟