نقد، بررسی و نظرات کتاب انتظار سراب - کبری اسدی مستقیم

ناهید شمس نژاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
کتاب داستان‌های جالبی را روایت میکند / و تجربه‌هایی که هر کس میتونه ازشون درس بگیره / داستان آخر قشنگی داشت و واقعا لذت بردم از این کتاب
زهل
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کتاب زیبایی بود من من که از خواندنش لذت بردم
👋 سوالی دارید؟